پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

اتاق سبز


اتاق سبز یک پنجره بزرگ رو به غرب دارد که توی دیوار سبز پررنگ جا خوش کرده. بقیه دیوارها سبز کمرنگ هستند، درست رنگ تپه ها وقتی به نوازش بهار تن سپرده اند. کف اتاق سبز را  موکت نرم  و پرز بلند پوشانده و درست وسطش یک صندلی راک منتظر من است. بجز دیواری که کمد سفید رنگ وسایل آقای جوگندمی را جا داده ، باقی دیوار ها خیلی منظم قفسه بندی شده و قرار است هزار کتاب خوب که سالها خاک خورده اند را مهمان شوند... پرده ی اتاق از کتان قرمز یا سبز پررنگ است. هنوز نتوانسته ام در این باره تصمیم بگیرم اما مطمئنم اتاق سبز مکان مطلوب من در خانه مان خواهد بود. خانه ای که به احترام قهرمان کودکی هایم نامش را ویله کولا گذاشته ایم...
نظرات 13 + ارسال نظر
آرام شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام
دلت سبز نمیدونی چقدر به یادت می افتم و برات آرزوی خوشبختی دارم
راستی منم خیلی غیرمنتظره ازدواج کردم.. خودمم شوکه ام..

سلام ارام جان
بسیار ممنونم
ازدواج یهویی اش خوبه

مهفام پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام نازنین گولو
اتاق سبزت مبارکت باشه
خونه‌ی گرم و نرم کتاب‌ها هم مبارکشون باشه
زندگی شاد و آروم تو ویله کولا هزاران مرتبه مبارکتون باشه

سلام مهفام عزیزم
خیلی ممنونم

سحربانو سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام لذت مطالعه در اتاق سبز گوارای وجودت .خوشبختی در کنار اقای جوگندمی قرین هر لحظه از زندگیت

سلام سحر جان
بسیار ممنونم

تارا سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 08:04 ق.ظ

به به چه اتاقی شود تصورش هم شیرین است به شادی و عشق زندگی کنید در ویله کولا

سلام تارا
بسیار ممنونم که اینهمه مهربون ارزو میکنی

فاطمه یکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت 11:12 ق.ظ

دیدی اون کتاب های خاک خورده و توکارتون مونده چه میکنه با دل آدم...
حاضری براشون همه کار کنی

سلام
اخ گفتی
بیچاره ها اینهمه سال...
پرنور ترین اتاق خونه رو براشون کنار گذاشتم

محمد یکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام بر آقای جو گندمی و خواهر گولو خانم!
شب عرفه در دعاهایم دونفری آمدید کجا؟ نه بین الحرمین نه ولی رواق دارالحجه و بعد تر مدرسه دودر هنگام شنیدن صوت زیبای قرآن!
قبلا خواهر نماینده دختران غیر فامیل این سرزمین بود که باید در کنار آقا های جوگندمی آرامش شان زیاد شود الان دو نفری نماینده زوج های جوان هستید.
در این اتاق سبز لطفا پرینتر را نزدیک قفسه ها نگذارید
ویله کولا را نفهمیدم کتابش در ایران چیست؟
نمانام گولو را ثبت کن تا قابلیت سواستفاده اش بیاید پایین شاید بزودی محصولات گولویی هم بیاید بازار به نظرم حتی گولو و آقای جوگندمی هم قابلیت ثبت نمانام دارد

سلام برادر
هیچ میدانی چه به موقع امدی؟
نشسته بودم پشت کامپیوتر به شغل شریف ابغوره گیری مشغول بودم
پرینتر یادت بود
ویله کولا اسم خانه ی پی پی جوراب بلند است



اینکه دعایمان کردی اشکهایم را روان کرد
همه اوایل ازدواج حس میکنند از حسینا دور شده اند؟

زهرا شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام
نمیدونی چقدر ذوق میکنم پست های این روزهات رو که میخونم
زندگیت سبز

سلام
ممنونم
خودمم ذوق زده هستم

دنیا شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 10:31 ب.ظ

بلاگ اسکای بی تربیت زیر نوشته های بلاگ های محبوبم تبلیغات میذاره، عصبانی ام از دستشون.
این کله ی کچل تبلیغ کاشت مو رو که دیدم یاد اون پست ماهی خانوم راجع به اون راننده تاکسیه و ترایپوفوبیای ماهی افتادم . یادته؟
قلبم ریش شد

سلام وای یادته
این فرمت جدید منو هم کلافه کرده دنیا

دنیا شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام گولو جان
گوارای وجودتون باشه تماشا و آرامش و لحظه های ناب و شیرینتون در ویله کولا.
آخ که به من هم چسبید تصور این حال خوشمزه اش
چه برسه به شما.

سلام دنیا جان من
نمیدونی چقدر ذوق این اتاق رو دارم
گاهی فکر میکنم کتابهام جا نخواهد شد و گاهی عزاداری کتابهایی رو میکنم که به علت نبود جا بخشیدم

ریحانه شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 08:53 ب.ظ

پرده اتاق رو قرمز کن به نظرم. چند نوع سبز کنار هم خوب نمیشن. بعد از سر پرده، یه کوسن قرمز هم درست کن برا روی صندلیت. خیلی شیک میشه

سلام
چون قفسه ها تمام دیوار های سبز روشن رو گرفته اند یه کم دو به شک شده ام توی قرمز بودن پرده
در حقیقت اگه سبز بودن دیوارها معلوم بود بی شک قرمز انتخاب خوبی میشد برای پرده
ولی الان حکم دست قفسه های سفید هست
باید کتابها رو بچینم ان شاالله و دست به دامان لاله بشم که سلیقه اش در دکور حرف نداره

مخمور شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 02:39 ب.ظ http://mastoori.blogfa.com

سلام گولو
الهی که نه این اتاق همه اتاقهایت سبز از حضور حضرت دوست و دلت سبز باشد

سلام مخمور عزیز
بسیار ممنونم
الهی هزار آمن

سنجد شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 02:20 ب.ظ

سبزززززززززززززززززززززز


رنگ مورد علاقه بنده


قطعا زیباست آفرین گولو

سلام
خودمم از فکر کردن بهش دلشاد میشم سنجد

الهام ب شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 02:12 ب.ظ

وای چه جای سبز جذابی! لطفا وقتی کامل شد عکسشو بذار تا دلمون آب شه حسابی

سلام
بروی چشمم
فعلا یه عالمه قفسه است و یه عالمه ارزو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.