پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

39 سالگی کمی جسور و خیلی باحال


با تو یادگیری یک حرفه و مهارت جدید را شروع کرده ام و امروز اولین نتیجه اش را دیدم. مثل زایش بی بدیل و زیبا بود. 

یکی از زیرنویس های فارسی فیلم بتمن 2022 با ادبیات و کلمات گولو نوشته شده است.


زندگی آرابسک

دارم جون میکنم. با تلاش . با مدام فکر کردن . با اکسل. دارم تلاش میکنم کیفیت زندگی مون رو بهتر کنم. فکر میکنم تلاش هام کمی شبیه دست و پا زدن به نظر می رسه ولی با حسینا حرف میزنم که همین تقلاها رو پربرکت کنه . اون میتونه. همه چی خوبه الحمدلله . فقط انگار باید لعاب زندگی رو بیشتر کنم . توکل و اطمینانم کمه.


پ.ن: کی به من گفت دیگه آسنترا نخور؟ مرض داشتم که فکر کردم بهش نیاز ندارم. 

عنوان نوشت: یه جور سبک موسیقی ترک هست. این روزها هی بیشتر میفهمم من ترک هستم. از تصور ترکی حرف زدن ترکی تفکر کردن ترکی زندگی کردن سر شوق میام.

سوال نوشت: اون دنیا کتابخونه داره؟ عاشق اینم برم ته ته ته کلمات رو دربیارم. برم زبانشناسی بخونم. این دنیا نمی رسم.