پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

زندگی آرابسک

دارم جون میکنم. با تلاش . با مدام فکر کردن . با اکسل. دارم تلاش میکنم کیفیت زندگی مون رو بهتر کنم. فکر میکنم تلاش هام کمی شبیه دست و پا زدن به نظر می رسه ولی با حسینا حرف میزنم که همین تقلاها رو پربرکت کنه . اون میتونه. همه چی خوبه الحمدلله . فقط انگار باید لعاب زندگی رو بیشتر کنم . توکل و اطمینانم کمه.


پ.ن: کی به من گفت دیگه آسنترا نخور؟ مرض داشتم که فکر کردم بهش نیاز ندارم. 

عنوان نوشت: یه جور سبک موسیقی ترک هست. این روزها هی بیشتر میفهمم من ترک هستم. از تصور ترکی حرف زدن ترکی تفکر کردن ترکی زندگی کردن سر شوق میام.

سوال نوشت: اون دنیا کتابخونه داره؟ عاشق اینم برم ته ته ته کلمات رو دربیارم. برم زبانشناسی بخونم. این دنیا نمی رسم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 28 فروردین 1401 ساعت 08:03 ق.ظ http://shakibajoon90.blogfa.com

نترس ازاسنترا ... بخور... اگرچه من دکترم عوض کرد داروم

سلام
نترسیدم چهار پنج ساله میخورم
ولی خر شدم فکر کردم دیگه نخورم

کیانوش شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام گولو
دوست روانپزشکی دارم که می گه اگر من توی این کشور اختیاری داشتم اسنترا رو به آب اشامیدنی اضافه می کردم انقدر که این مردم همه بهش نیاز دارن

سلام کیانوش قدیمی
دوستای پزشک منم روزانه مصرف میکنن.
در حد شلوار کار واجبه

دل آرام شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 01:11 ب.ظ

امیدوارم این دنیا خیلی چیزا باشه من هم کلی عقب افتاده دارم

سلام
خانم جان بشین اون تموم کن ببینم اخه قاتل کیه

کامشین شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 12:03 ب.ظ

پرنده جان
اگر دنبال پیدا کردن ریشه کلمات و تاریخچه بهم رسیدنشون هستی آسون ترین کار این هست که روزی بیست دقیقه Etymology هر لغتی را که خواستی گوگل کنی. بهترین و در دسترس ترین جواب های ممکن برات ظاهر می شوند و بعد از اینکه مثل من معتاد شدی دیگه ذهنت خود به خود کلمات را تحلیل و ریشه یابی می کنه. اشکالش اینکه حرف زدن عادی یواش یواش برات سخت می شه و سکوت می کنی که رسیدن به این سکوت و مراقبه زبانشناسانه اتفاق بدی نیست. خیلی هم خوبه. پیر شی خواهر

کامممممممممممممممممشین
قبل خوندن اسمت میدونستم خودتی
اول بذار یه ماچت بکنم.
معتادم خواهر به این اتیمولوژی ملعون جذاب
هر بار میخوام بگم مثلا تلویحا با خودم غرغره میکنم که خب تلویحا یعنی از لوح اومده یهنی نوشته شده و مکتوب ولی ما بعنوان آف د رکورد استفاده میکنیم در نتیجه کلماتم کهنه میشن قبل استفاده
هیشکی نیمتوسنت انقده خوب اینو بگه که گفتی

تیلوتیلو شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 10:39 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
گاهی باید خودمون را بسپاریم به جریان آرام زندگی
گاهی شاید اینهمه هم که ما دست و پا میزنیم نیاز نیست به دست و پا زدن
اگه یه کمی آروم بگیریم و انرژی پیدا کنیم شاید بتونیم یه عالمه شنا کنیم و بریم جلو


آسنترا را منم یه مدت خوردم و خیلی باحال بود و یهو گذاشتم و کنار و چقدر خوشحالم که خودم را ازش رها کردم

سلام عزیزم
دقیقا باید اروم بگیرم.
ولی توکل لازمه رو ندارم
من میفهمم اسنترا رو نیاز دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.