پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

سه تا آهنگ بعدی بخت منه

اگه خدا بخواد دارم میرم شمال 

تند تند دارم اهنگ دانلود میکنم و حواسم هست از ژانرهای مختلف باشن که وقتی باهاشون فال میگیریم تنوع کافی داشته باشن.

فقط خدا کنه لاله نذر نکنه هفت تا اهنگ بعدی رو بدون جلو زدن گوش کنیم . یه بار این کار رو کرد عین هفت تا اهنگ از دفتر گلبرگ سوم و چهارم حمیرا بودن که اولش هر سازی  سه دقیقه  سولو میزنه.

پوست پفک

میگم نگفتید اومدین تهران. اصلا منم میرم خیانت میکنم.

بر خلاف انتظارم نه عصبی میشن نه میگن اینجوری نگو نه حتی صداشون ازرده میشه.

جواب میدن : همه پفک های دنیا یه طعم دارن. فرقشون توی پوستشونه. بعد مکث میکنن میگن : پفکی که انتخاب کردی پوستشم با مال خودت فرق نداره.

لال میشم

پس من چمه؟

شن سفید

مرداد و دی هیچ وقت برای من راحت نیستند. پر از رخوت پر از هیچ، پر از چرا.

از آهنگ و پلی لیست نبود. من از درون یه چیزی ام شده. شغل خوب خانواده خوب همسرخوب ارتباطات خوب. شمال هم که دارم میرم پس چمه؟ چرا قرآن خوندنم نمیاد. چرا ندیدن فاطمه داره خمم میکنه؟ سی سال ایران بود مگه چقدر دیدمش؟ آقا هم که هیچ. اومدن تهران و من ندونستم. باشه آقا. باشه.

منم میرم خیانت میکنم. اصلا به من چه

عاشقان را چه زیان گر عقلشان نکند مدد

نخیر افسرده نیستم. سرترالین میخورم و زندگی ام هم خوبه.

عصبی هم  نیستم . نه اول سیکل هست نه وسط نه آخرش.

گرسنه هم نیستم. اندازه گاو خورده ام و از قضا اندازه گاو هم شده ام.

کم خواب هم نیستم. اصولا اینجا باید به خرس اشاره ریزی کنم تا الگوی خوابم دستتان  بیاید

دلم میخواهد بشینم یک جایی عین خر گریه کنم. خرها گریه میکنند؟ لابد. فکر کن آن چشمهای زیبا مژه های برگشته و فر وقتی اشک آلود شوند چقدر زیباترند. به هر حال چشمهای من اندازه عدس است و عملا مژه ندارم.

من دلم برای دهه 80  برای 23 الی 25 سالگی. برای هورمون برای بی فکری برای خیلی چیزها تنگ شده. من دلم برای آن شلوارک ساتن سرخابی قدیمی ام تنگ شده. من دلم میخواهد برگردم و عاشق شوم. میخواهم هر آهنگی برایم معنا داشته باشد. گفتم آهنگ؟ آقا حله. 

هرگز وقتی نمی دانید چه ژانری گوش دهید سراغ پلی لیست جوانی تان نروید...

حل شد...

البته فکر کنم.

حل شد؟