پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

شن سفید

مرداد و دی هیچ وقت برای من راحت نیستند. پر از رخوت پر از هیچ، پر از چرا.

از آهنگ و پلی لیست نبود. من از درون یه چیزی ام شده. شغل خوب خانواده خوب همسرخوب ارتباطات خوب. شمال هم که دارم میرم پس چمه؟ چرا قرآن خوندنم نمیاد. چرا ندیدن فاطمه داره خمم میکنه؟ سی سال ایران بود مگه چقدر دیدمش؟ آقا هم که هیچ. اومدن تهران و من ندونستم. باشه آقا. باشه.

منم میرم خیانت میکنم. اصلا به من چه

نظرات 6 + ارسال نظر
یک عدد مامان چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 07:56 ق.ظ http://Kidcanser.Blogsky.com

گولو چرا من هیچی نمی فهمم که چی میگی
آیا اینها نشانه ی پیری و زوال عقل است

سلام. نه بابا . خودم بهم ریختم. ممر بود میفهمید چی میگم اون با این فاز من اشناست.
میخواد تمساح منو ببره فرنگ . میگه میبرمش که بدونی اونم عرضه مهارت داشت تو نداشتی .

مریم سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 09:06 ق.ظ

انگار همه شبیه هم شدیم

یعنی چمون شده

ریحانههه دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 10:23 ب.ظ

کتاب روان درمانی اگزیستانسیال رو بخون مال یالوم هستش. فکرکنم مشکل روبه رویی با تنهایی اگزیستانسیال داری.

سلام ممنونم
راستش خونده ام ولی خودم میدونم دردم چیه اون نیست

فاطمه دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 07:53 ب.ظ

بیگ دیل نیست اونقدرها چون آش دهان سوزی نیست اونقدرها

ولی خب بیا بغلم میفهمم چرا.

سلام
هست
فاطی؟ چرا یهو شوخی ها جدی شد؟ چرا ندیدمت؟ چرا آقا اومد تهران؟ چرا عقلم داره با حرف آخر الفبای فارسی دیوانه میشه

متین دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 07:05 ب.ظ

دقیقا منم همین حس و حال دارم با این تفاوت که وقتی دقیق می‌شینم سبک سنگین میکنم میفهممم کجا ی کارم میلنگه ولی دلم نمی‌خواهد بفهمم اصلا فهمیدن خر است

سلام متین
منم یمدونم
روم نمیشه به روی خودم بیارم

کیانوش دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 12:27 ب.ظ

من هم یک چیزیم هست. پدر و مادر خوب همسر خوب بچه های خوب شغل خوب شرایط اقتصادی قابل قبول و از همه مهم تر سلامتی . اما حال دل من خوب نیست و بابت این خوب نبودن عذاب وجدان هم دارم

سلام کیانوش عزیزم
دقیقا
انگار یه چیزی هست و من هنوزم نمیدونم چیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.