پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

سه تا آهنگ بعدی بخت منه

اگه خدا بخواد دارم میرم شمال 

تند تند دارم اهنگ دانلود میکنم و حواسم هست از ژانرهای مختلف باشن که وقتی باهاشون فال میگیریم تنوع کافی داشته باشن.

فقط خدا کنه لاله نذر نکنه هفت تا اهنگ بعدی رو بدون جلو زدن گوش کنیم . یه بار این کار رو کرد عین هفت تا اهنگ از دفتر گلبرگ سوم و چهارم حمیرا بودن که اولش هر سازی  سه دقیقه  سولو میزنه.

نظرات 2 + ارسال نظر
نوشین چهارشنبه 15 شهریور 1402 ساعت 01:15 ق.ظ

نمیدونم چرا نمیفهممتون! یکم واضح و روان بنویسین, میشه بگین حسینا کیه و یعنی چی؟ فقط نکین ک خودمم نمیفهمم چی مینویسم

سلام
حسینا از قدیم الایام کلمه ای هست که من خدا رو باهاش صدا میکنم

الی سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 04:29 ب.ظ

گولو جانم چون توی پست مربوط به این موضوع امکان ثبت نظر نداشت مجبور شدم اینجا بنویسم
منظور اون دوستمون از کشتار و مجبور به مهاجرت کردن خیلی از همو طنانمون دو سید معروف و رهبر سابق و فعلی کشور بود
فقط موندم چرا شما و بقیه خواننده های پاچه خوار خودتونو زدین به اون راه
البته من معتقدم سیدهای خوبی هم وجود دارن همونطور که سید بد هم داشتیم فقط از تعجب شما در عجبم

سلام
خب من متوجه نشدم منظورشون چیه چون علاوه بر پاچه خوار بودن احمق هم هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.