پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

در رمضان نیز چشم‌های تو مست است


سلام
ماه رمضان امروز از راه رسید. ماه مهمی است. کرونا باشد یا نباشد. دل مردم از دولت خون باشد یا نباشد. هوا گرم باشد یا نباشد. رمضان ماه مهمی است. یادم می آید سالهای نه چندان دور سفت و سخت تر نماز میخواندم، روزه میگرفتم، اعمال مستحب و واجب را خوب تر انجام میدادم. اما امسال و این روزها نرم تر هستم. سر حوصله تر نماز میخوانم. از شما چه پنهان نماز قضا هم دارم، گاهی شبها قبل خواندن قرآن خوابم میبرد. ولی حال و هوایم منطقی تر است. توی کارهایم الحمدلله بیشتر است و گرچه کمتر با حسینا رک حرف میزنم اما بیشتر نگاهش را حس میکنم. حالا رمضان آمده و اولین بار است مامان بیدارم نمیکند. سحری را خودم آماده میکنم و افطار را تنها میخورم. اما اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم خیلی کیف دارد. مفاتیح خواندن در ویله کولا، نماز خواندن در اتاق سبز، و شنیدن صدای اذان از مسجدی در دوردست خیلی خیلی کیف دارد. خدا را هزار مرتبه شکر که امسال هم زنده ماندم و پایم را توی این ماه گذاشتم. همین زیبا نیست؟


عکس نوشت: آماریلیسی که بابا برایمان کاشته گل داده است.
نظرات 5 + ارسال نظر
دل آرا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 12:29 ق.ظ

گولوجان... من آیدای شب هزار و یکم را بعد از گلنارش گم کرده ام. جایی هست که باز هم بنویسد؟

سلام
عشق جانک من دیگه نمینویسه

تارا دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 08:01 ق.ظ

سلام گولو جان
قبول باشه عزیزم التماس دعا
راستی هم گل هم ویله کولا خیلی زیبان

سلام تارای قدیم و هنوز
ممنونم

لیلا یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 09:23 ب.ظ

بعد از یک سال که روزه نگرفتم امسال هوای رمضان داره غلبه میکنه بهم، کاش پیروز بشه
التماس دعا

سلام
دقیقا این حس شخصی روزه
ان شالله لذتش رو ببری

تیلوتیلو یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:37 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

همین ها یعنی زندگی
یعنی آرامش
هم زیباست هم کافی برای بندگی

سلام
دقیقا همینطوره

پرژین شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 10:03 ب.ظ

عکس خیلی زیباییه.هم گل زیباست هم خونه.امیدوارم خونهت پر خوشی و سلامتی باشه همیشه

سلام پرژین عزیزم
خیلی ممنونم ازت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.