پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

«دوستت دارم» و پایان سطر نقطه ای نمی گذارم


سلام

رفتم جلسه بازپرسی. چه خوبه وکیل ها اختراع شده اند! ترسم کم بود. یه دستم توی دست وکیل و دست دیگه ام توی جیبم. دستای حسینا کجا بود؟ روی کتف های لرزانم. چه خوبه توکل کشف شده. چه بهتر میشه اگه یاد بگیرم اعتماد کنم به دستهاش... نتیجه جلسه هنوز معلوم نیست. برای آدمهای نگران رای دادگاه دعا کنیم. منم قاطی اون آدمها دعا کنیم.


ان شاالله از اول تیر محل کار جدید! ترس و لرز تازه. هیجان تازه. اینبار یه شرکت دهن پر کن. حسینا جان برای رفتن به محل کار جدید خودت از قرآن ردم کن لطفاً. 


وقتی اومدم این شرکت یه تصمیم تازه داشتم. بیت المال!   پرینت شخصی نکردم. تلفن شخصی نکردم. اینترنت رو خب استفاده کردم ولی دانلود غیرمعقول شخصی نکردم. سعی کردم هیچی از وسایل شرکت حتی در حد استیکر نیاد توی وسایلم. و فکر کنم تقریبا موفق بوده ام. دارم بدون بار روانی بیت المال از اینجا میرم. خوشحالم. اینجا با آدمهای خوبی آشنا شدم. 


ماه قبل یه خرید کردم که باعث شد حقوق این ماه رو هم پیشخور کنم و نتیجه اش اینه که تا آخر ماه خودم رو توی موقعیت شعب ابی طالب قرارداده ام! و همین باعث شده متوجه بشم وقتی کارتم خالیه اعتماد به نفس کارهای عادی رو ندارم: به لاله زنگ نمیزنم. دیجی کالا نمیرم. پیج های خرید اینستا رو چک نمیکنم. سراغ حنا رو نمیگیرم. ای تف به این پول که تا کجای زندگی اثر میذاره...


حنا بزرگ شده. پسرک بزرگ شده. سه قولوهای دوستم و بچه های بقیه هم بزرگ شده اند. من بچه میخوام؟ نمیدونم! دلم دو تا دختر میخواد. مثلا گلاب و گلپر.ولی آیا مادر شدن در توان من هست؟ صادقانه بگم از تصور موجودی که توسط من تولید بشه می ترسم. 


شاکرم که خودم و عزیزانم از کرونا نمردیم ولی خدا میدونه چقدر دلم سفر میخواد. از اول ازدواج نه تنها هیچ مراوده ای نداشتم بلکه تقریبا هیچ سفر دلنشینی هم نرفتم. دلم شن سفید و آفتاب و میوه استوایی میخواد. دلم غذای هواپیما میخواد. 


فاطمه اگه اینجا میخونی باید بگم یه ماهه با هم حرف نزدیم و من دیگه روم نمیشه پیغام بدم. خودم میدونم بی معرفت و بی شعور و خر هستم. بهم بگو کوفت ولی لطفا لطفا پیغام بده. ایضا در رابطه با حسنی هم همین جمله صدق میکنه! دیگه روم نمیشه عکسهای جدید اینستاگرامتون رو هم لایک کنم.

نظرات 18 + ارسال نظر
بهمندخت سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 12:48 ق.ظ

مبارکت باشه گولو جان

سلام
ممنونم

فاطمه یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 09:48 ب.ظ

بی معرفت و بی‌شعور و خر
کوفت کوفت کوفت
اطاعت امر شد

سلاااااااااااااااااااااااااااام

جویا شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 10:39 ق.ظ

گولو عزیزم خیلی سال است که خواننده حاموشتم از همون زمان که آیدا و لاله هم دائم می نوشتن ولی خب تنبلم توی کامنت
لذت میبرم از خوندن رابطه ات با حسینا انگار کنار ساحل نشستم و از صدای آب لذت میبرم
تو و قدرتت ، تو و روح زیبات یک بچه به دنیا بدهکاری
یک بچه درست مثل خودت قوی و محکم و مهربان که می تون یک نسل خوب بشه

سلام
بسیار ممنونم از محبتی که توی کلمات برام نوشتی
امیدوارم تصمیم درست بگیرم

بهمندخت جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 08:36 ب.ظ

من هم دلم میخواد مادر بشم.
اما شرایط زندگیمون باید مساعد بشه.
میترسم خیلی دیر بشه برام

سلام
اخ اخ از این مساعدت ایام که نمیشه هیچ تعریفی ازش داشت

بهمندخت جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 08:35 ب.ظ

پرنده‌ی گولوی قشنگ، دیشب تا صبح خواب تو رو میدیدم.

سلام بهمندخت
یار قدیمی
خیر باشه عشق

سهیلا جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 04:35 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.چه مامانی بشی تو.دادگاه هم بسپر به خدا.ولی امان از کارت خالی .

سلام سهیلا ی عزیزمن
دادگاه ان شاء الله داره به خیر ختم میشه

مهفام پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 04:41 ق.ظ

سلام گولو جان
انشاللّه تو همه دادگاه‌ها حق به حق‌دار برسه. شما هم تبرئه بشی.
امیدوارم همیشه حسابت پر باشه و با همه عزیزانت در ارتباط باشی
از خوندن متنت کلی ذوق کردم
به نظر منم مادر بودن ترسش از لذتش خیلی بیشتر و قوی تره.
برات از حسینا بهترینها رو میخوام.

سلام الهی هزار امن
ممنونم ازت و از مهربانی ات که همیشه شامل من بوده

مامان فرشته ها سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 06:18 ب.ظ

دیگه تنبلتر من ادم رو زمین نبود سه تادختر عشقولی دارم خدا خودش توانش رو میده بسپار به همون حسینای عشققققق که من بی معرفت قدرشو نمیدونم گولو جان بیشتر بنویس عاشق خودت و حسینایتم رای دادگاه انشاالله بهترین و دلچسب ترین چیزی باشه که میخوای

سلام
وااااای سه تا
گاهی میگم کاش بیدار بشم ببینم دو تا دختر دارم
خدا براتون نگهشون داره

وحیده سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام گولو جانم
اول که الهی روند دادگاهت به خوبی بگذره ختم بخیر بشه
دوم اینکه متعهد به بیت المال اونهم اینقدر دقیق نشانه ی وجود یک اخلاق خوب نهادینه شده دروجودت هست
در جایگاهی نیستم که بگم فرزند یا فرزندانی به دنیا بیاری اما میتونم بگم مادر اگاه دانا و مهربانی خواهی بود
سلامت باشی

سلام وحیده جان
لطف داری
ان شاء الله دل همه مون خوش باشه

رسوب سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 05:51 ق.ظ

سلام
یادش بخیر تو جزء اولین نفراتی بودی که خبر بارداریمو بهت دادم
حیف که بعدا به خاطر ... ازم دلخور و دلگیر شدی و منم دیگه برای اینکه ناراحتت نکنم تقریبا خاموش خوندمت
فقط خواستم بگم
امیدوارم به زودی بیای و خبر مادر شدنت رو بهمون بدی
گولو ، بارداری با همه درد و خستگی و بهمریختگی هورمونیش، متفاوت ترین دوره خوب زندگیم بود
زایمان طبیعی با همه دردش، با همه استیصالش، بی اغراق بهترین لحظات زندگیم بود
و بچه هام بزرگترین و شیرین ترین نعمتهامن
خییییلی حیفه که تو به این ماهی مادر نشی. انشالله به زودی تجربه ش کنی و مشکل دادگاه هم ختم به خیر بشه

سلام
رسوب عزیزم
قشنگی زندگی اینه که من خبر بارداری شما یادمه ولی دلیل دلخوری بعدی یادم نیست و این یعنی دلگیری رو بیخیال
بیا بچسبیم به دوستی
مرسی عزیزم
زایمان طبیعی واقعا ترسناکه ها ولی

تریپل دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام.
چقدر خوبه که توکل داری و اعتماد به حسینا و اعتقاد به دعا.

گولو و ترس؟
حاشا و کلا!!!

سلام
چرا اینجا امکانات ارسال صدا نداره؟

سمیه دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام خدارو شکر من مطمئنم که رای دادگاه هم به نفعتون می شه ، کار جدید هم مبارک ، راستی از آیدا خبر ندارین چرا دیگه نمی نویسه ؟ گلنارش باید الان خیلی بزرگ شده باشه .

سلام
الهی خدا ازدهنت استجابت کنه سمیه جان
گلنار بزرگ شده و یه برادر خیلی ماه داره
الحمدلله ایدا خودش هم خوبه

شهناز2 دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام علیکم ..الحمدلله که حالتون خوبه ..میدونید چقدر خوب و دوست داشتنی هستید و چقدر حسینا رو دوست داشتنی تر میکنید با حرفات تون و فکرای ناب تون ..ان شالله که کار دادگاهی تون به بهترین نحو تموم بشه و فقط یک تجربه ازش براتون باقی بمونه ..راستی من خیلی دلم میخوادشما دختر داشته باشید چون حتما خوب و عالی بزرگ میشه کنار شما ..روزگارتان در پرتو نور حق

سلام ممنونم
حرفاتون شیرین و دلگرم کننده است

دل آرام دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 09:06 ق.ظ

دخترها خیلی خوبن. ایشالا دختردار بشی، بازپرسی خوب پیش بره و تبریه بشی و هزار تا آرزوی خوب که داری بهشون برسی

سلام
دو تا دختر دیگه ته نعمته
خدا بهت ببخشه دلارام جان
ممنونم

ریحانه دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 12:51 ق.ظ http://transportation-postdoc.blogfa.com/

آخیش. بالاخره درست و درمون نوشتی. ایشالله این روند ادامه دار باشه و دوباره کلی پست های زیبا بخونیم.

سلام
نه بابا همش جسته گریخته مینویسم
ولی بازم بهتر از هیچیه

تیلوتیلو یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 12:58 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


و ما همچنان با خوندنت لبخند میزنیم

سلام و لطف شما که همیشه هست

زهره یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 11:50 ق.ظ

عزیزم
مادر شدن بهت خیلی میاد
خیلی خوشحال م برات گولوی مهربون م

سلام زهره جان
ممنونم عزیزم

فاضله یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 11:04 ق.ظ http://golneveshteshgh.blogsky.com

سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.