پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

شیرین گیان




دیشب آخرین قسمت سریال نون خ را با آقای جو گندمی دیدیم. چقدر زیبا بود این سریال. چقدر کرد بودند و چقدر طبیعی کرد بودند. این را از خنده های آقای جوگندمی میفهمیدم که هر بار میگفتید ای تف به فلان چیز ،  از ته دل قهقهه میزد. دستت درد نکند آقای آقاخانی. چه خوب کردها را به تصویر کشیدی و خوب از مزرهای لودگی دوری کردی. آهنگ های خوبی توی این سریال شنیدم و متوجه شده ام یک رگ کردی نهفته دارم و  بشدت  در مقابل زبان و فرهنگ  کردی احساساتی هستم. با آهنگ شیرین گیان گریه کردم و هر بار همسرم زیر لب زمزمه اش میکند بغض قورت میدهم.


وضع پایم خراب بود. از پانزده اسفند درد پا امانم برید. با خودم فکر کردم خدایا پیری چقدر سخت است. بیماری چقدر سخت است. هر چه دارو خوردم علاج نشد. دکترها هم کاری از دستشان برنیامد. دیروز بالاخره معلوم شد فشردگی و بیرون زدگی دیسک در محل ال پنج و اس یک باعث شده عصب پای چپ عاجز بشود. حالا مانده ام بین تحمل درد و یا جراحی در این وضع کرونا. خدا جان هر چه از سمت شما برسد من شکایت ندارم. ولی حواستان هست که دردم زیاد است؟


پزشکم همسر دوستم است. دوستم و همسرش نخبه های پزشکی هستند. رفتم بیمارستان و از دیدنشان کیفور شدم. حتی توی دلم به آقای جوگندمی پز دادم. خدایا ممنونم که معاشرین این آدمهای خوب هستم. چقدر خوب است دور و بر آدم را آدمهای بالنده و موفق گرفته باشند. اینجا می نویسم که هر وقت خواندم این حس خوب دیدن لیلا با آن تیپ و نگاه و کلام خوب و بی شیله پیله و زیبایش چه انرژی عالی دارد. خدایا مواظبشان باش.


دلم برای شیرین گیان های زندگی ام تنگ شده. فشارشان بدهم توی بغلم  تا صدای قورچ استخوان هایشان را بشنوم.



پ.ن: در تایید کامنت تنبل شده ام می دانم .

نظرات 12 + ارسال نظر
سوفی یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام گلوی نازنینم، چط شده؟ بلا به دور. نگرانت شدم. الهی درد خیلی خیلی کمتر شده باشه. در پناه خدا باشی

سلام.

تارا یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام
گولوجانم امیدوارم حالت بهتر باشد و این روزهای پردرد سریع تر برات بگذره

سلام.
متشکرم.

ریحانه جمعه 19 اردیبهشت 1399 ساعت 01:37 ب.ظ

واای از مریضی و درد. همسرم دو ماهه درگیر سرطانه و من واقعا دیگه دارم کم میارم.
دلم میخواد بخوابیم و پاشیم و بیماری رفته باشه.
تعه. خسته شدم.

سلام.
خدا شفا بده.

تارا چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام گولو جان
خیلی مراقب پا و کمردرد باش استراحت خیلی کمک می کنه و استخر و یوگا من چون خودم چند سال پا درد داشتم می دونم خیلی سخته خیلی هم دنبال عمل نباش مشکل منم فقط راهش عمل بود ولی من نکردم و بعد از مدتی مدارا حدود سه سال خیلی خیلی بهتر شد .راستی قطعا دوست های شما هم خیلی بهتون افتخار می کنند

سلام.
ممنونم.

مژگان دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام
گولو جان خیلی اطلاع ندارم اما فکر میکنی یوگا واسه این مشکل کمی خوب باشه؟ یا باید دوری کرد ازش؟
از این لحاظ میگم که یوگا خیلی فایده داره واسه همین شاید برای شما هم خوبه باشه.

سلام.
ممنون.

بهار شیراز دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 12:35 ب.ظ

یه مدت استراحت کن، لبنیات و ترشی جات نخور، انشالله بهتر میشیم دخترکم...

سلام.

پرژین شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 11:48 ب.ظ

دیروز و امروز درد پا داشتم و الان هر بگه درد پا دارم رو کاملا درک می کنم.
حالا همین که علت درد تشخیص داده شده،خودش خیلی مهمه.به نظر من درد رو نباید تحمل کرد.

سلام
باور میکنی حوصله جراحی ندارم
حوصله تحمل درد هم ندارم
دلم میخواد بخوابم و بیدار بشم و همهچی تموم شده باشه

سهیلا شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 02:32 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

گولو جان.بیخود درد نکش.یه بیمارستان خصوصی تمیز پیدا کن و عمل کن.

سلام.

زهرا شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 12:08 ب.ظ https://farzandenakhaste.blogsky.com/

الهی خوشیان پاینده و درداتون زودگذر باشن

سلام.

بهار جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
چقدر خوبی گولو

سلام.
نی‌نی چشم‌های زیبای شما، خوب می‌بینه.

ندا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام
خواهش میکنم بگو بنویسید:
کتاب معرفی کنید لطفا دارم سقوط میکنم

سلام.
چی شده مگه؟

تیلوتیلو پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1399 ساعت 08:56 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


انشاله که بلا از خودت و عزیزانت دور باشه

سلام.
ایضا.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.