پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

شکم نازی جون امروز زیاد کار کرده



یکی از همکارانم عاشق تکنولوژی است. یک ربع مانده به اینکه به خانه برسد قهوه جوشش را روشن میکند، دمای خانه را از شرکت کنترل میکند، غذای سگش در ساعت های مشخصی توی ظرف ریخته میشود، ظرفها در ساعتی که پیک مصرف برق نیست شسته میشوند. حالا این همکار چند صباحی است که  ازدواج کرده و ما شاهد این تماسهای تلفنی هستیم: نازی در خونه بازه، نازی اتاق خواب چرا انقده سرده؟ نازی جلوی تلویزیون خوابت برده بود؟ نازی چقدر با تلفن حرف میزنی؟ نازی کی بود در زد؟ نازی چرا انقده راه میری امروز؟

هنوز نازی را ندیده ام ولی فکر میکنم شبیه مرغ بسیار خوش رنگ و لعابی باشد که در قفسی طلایی اسیر شده...
نظرات 20 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 06:11 ق.ظ

کامنتا رو که خوندم، دیدم فقط من کل قضیه رو اشتباه فهمیده‌بودم. تمام مدت فکر می‌کردم همکارتپن خانومه و این نازی هم خدمتکارشه.


سلام
در حقیقت خیلی هم بیراه متوجه نشده بودید

هستی دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 09:45 ق.ظ

چه تکنولوژی باحالی. برای مادرانی که بچه هاشون رو مجبورن تو خونه تنها بذارن عالیه. کاش منم داشتم از اینا

سلام
تکنولوژی عالی هست ولی نه برای کنترل همسر

ریحان یکشنبه 3 شهریور 1398 ساعت 07:12 ب.ظ

وای گولو جان من از خیلی وقت پیش می خوندمت یک مدت بلاگ ها رو سرنزده بودم اومدم دیدم وای گولو جان عروس شده خیلی تبریک میگم gratuliereeeeeeeeeeeee

سلام ریحان عزیز
خیلی ممنونم

رها پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 05:57 ب.ظ

پس کی کار میکنه؟!

سلام
ایشون مدیر ارشد هستند و نیازی نیست خیلی کار کنن

طاهره پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 12:50 ق.ظ

دلم سوخت داشتم فکر میکردم چقدر نازی می تونه تو این شرایط دوام بیاره
اصن یه چیزی! یه لذت زندگی اینه واستی کنار ظرفشور با شوهرت ظرف بشوری و حرف بزنین من که اینجور فکر میکنم یا اصن لذت دیگه اش اینه خسته از راه برسی بجای قهوه یه شربت خنک مهمونت کنه

سلام
منم همین طور فکر میکنم

بهار چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 09:57 ب.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

وای بیچاره نازی

سلام

Amir چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 09:33 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
تا اونجا که من متوجه شدم شما به زبان های انگلیسی و آلمانی مسلط هستید و ازش استفاده میکنید.درسته؟

به نظرتون یادگیری زبانهای مختلف چه تاثیری روی ذهن داره ؟

سلام
ذهن رو فعال نگه میداره

فریده چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 11:28 ق.ظ

چه عجیب و غریب من فکر کردم داریم یه تیکه از آینده رو میخونم.

سلام دقیقا عین رمان های ری برادبری هست

زهرا چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 06:14 ق.ظ

اینجوری که آدم خودش هم اسیر تکنولوژی میشه.
یعنی چی که بخوای همیشه از بیرون خونه رو کنترل کنی

سلام
مدلش خوب نیست وگرنه تکنولوژی اش خوبه

Amir سه‌شنبه 29 مرداد 1398 ساعت 11:31 ق.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام
این ها برای زمانیه که طرف خونه نیست اما وقتی هست اونم یه کسی مثل نازی ، در طولانی مدت ، ممکنه نازی آمپر بچسبونه و هر چی دید از چش خودش دید ها!

سلام
بله همین طوره

اتشی برنگ اسمان دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 08:03 ب.ظ

دلم برای نازی سوخت
نمیدونم جای نازی بودن چقدر درد داره ولی احتمالن من بودم اون حسگر رو نابود میکردم
گاهی زندگی لاکچری هم زجراوره مث فقر ...

سلام
لاکچری نیست
مدرنه

خورشید دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام گولو جان
اعیاد و روزهای مبارک،گوارای وجودت ان شاءالله
گولو جان، این تکنولوژی کنترل از راه دور، واقعا به موقع خیلی کار راه بندازه..مثلا وقتی مامان بابا میان تهران و همه دلشوره مامان، باغچه اش هست، باغچه رو براش آب بدی یا همون غذا ریختن توی آکواریوم و .......
گولو جان روز عرفه عجیب به یادت بودم و اینکه همیشه چقدر دغدغه خوندن دعای عرفه رو داشتی، ان شاءالله در پناه حق و همراه همسر، خیرترین ها برات رقم بخوره

سلام
کلا اینترنت اشیا خوبه
قراره کار ادم رو راه بندازه
ولی مدل استفاده اش هم مهمه
چقدر شادم کردی خورشید جان
خودم فکر میکنم از عرفه بی نصیب موندم

عابر دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام

سلام

سمیه.س دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 11:41 ق.ظ

چقدر گریه آور....

سلام
دقیقا

آدم چاق دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 08:36 ق.ظ http://chagh2.blogfa.com

اوف چه زندگی اعصاب خوردکنی. فکر کن؟! کی بود در زد؟! چرا هوای اتاق خواب انقدر سررررررررررررده؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

سلام
فکر میکنم نازی خیلی تحمل داره

یاسمین دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام، روز عرفه اینقدر یادت کردم کلا عرفه های عاشقانه رو از شما یاد گرفتم
بگذریم
قضیه طرف میخواسته خیلی مدرن جلوه کنه دستشویی رو اپن میسازه رو شنیدید؟ ایشون دیگه کلا همه جا رو اپن ساخته
نازی نکنه اسم رباتشه؟

سلام یاسمین جان
شرمنده کردی


تکنولوژی خیلی خوبه ولی نه برای کنترل شریک زندگی
دقیقا دستشویی اپن کردن

سارا دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 02:02 ق.ظ

و زندگی نازی ای که از دور دل همه دختران فامیل را برده و از نزدیک او را دق مرگ کرده

سلام
فکر کنم همین جوره

سحر الف یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 01:51 ب.ظ

تحمل ادم بعد یه مدت تموم میشه...هیچکس نمیکشه این همه حرف وکنترلو...

سلام
الان که به گمان میکنم به نظرش عاشقانه میاد
تا کی باشه طاقتش تاق بشه

الهام ب یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 12:58 ب.ظ

من جای نازی بودم یه مدت اصلا تلفن هاشو جواب نمی دادم که بفهمه همسر رو نمی تونی با ریموت، کنترل کنی!!

سلام
نازی هنوز چیزی نگفته ولی این همکارمون هم متوجه نیست داره چه میکنه
اتفاقا خودشون ازاداندیش و روشنفکر میدونه و خیلی هم مبادی این اداب هست
ولی عشق تکنولوژی نمیذاره ببینه که داره همسرش رو عین زن عهد بوق زندانی میکنه

الهام یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 10:51 ق.ظ

او چه لاکچری
ولی من کلا خوشم نمیاد وقتی سرکارم ، خونه رو کنترل کنم و بالعکس
حالا میرسیم خونه یه کاریش می کنیم دیگه
حالا اینکه امکان تکنولوژی «کنترل از راه دور» هم ندارم، میتونه دلیل اینکه خوشم نمیاد باشه ها
طفلک نازی اسیر شده که رسما

سلام
این بنده خدا ادم مدرنی هست
عاشق اینه بدون دخالت دست کارها انجام بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.