پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

اعتماد به نفس

تاریخ رو نه برنده ها می نویسن نه بازنده ها .آدمهای با اعتماد به نفس می نویسن. مامانم تصمیم گرفته از امسال جزو سادات باشه و بهمون عیدی هم داد! آیا کسی جرات داره بگه نام خانوادگی ایشون اشاره صریح و مستقیمی به موسی کلیم الله داره نه امام موسی کاظم؟ خیر . حداقل ما جرات نداریم

نظرات 8 + ارسال نظر
انسان سه‌شنبه 3 مرداد 1402 ساعت 12:28 ب.ظ

حالا سید بودن یا نبودن چه مزیتی داره؟ نه که سیدهایی که میشناسیم خیلی به ما خدمت کردن؟؟؟ این همه جوون رو کشتن و آواره کردن شما دلتون میخواد سید باشید؟؟؟؟؟؟ واقعا که جهل و خرافات بیداد میکنه

سلام
برای من فرقی نداره
برای مادرم حس خوب وصل بودن به نسل امامان رو داره
سادات این همه جوون کشتن ؟ منباع اطلاعاتی تون رو عوض کنید .واقعا جهل بیداد میکنه

تریپل سه‌شنبه 20 تیر 1402 ساعت 05:23 ق.ظ

سلام گولوی نازنین،
آغو من هم هدیه می‌خوام. یعنی یی مادر داری بیست بیست.

سلام دکتر
میبینی تو رو خدا
گفتن من خواب دیدم سیدم

الهه سه‌شنبه 20 تیر 1402 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام . خواهر بنده هم امسال لباس نو برای عید غدیر ابتیاع کردن البته سبز رنگ و پوشیدن روز عید وبه ماها عیدی دادن و بنده هم سادات شدن یهویی شونو تبریک گفتم .یه زمانی پسر عموم میگفت وقت حمله مغولها چون سیدها را نمی کشتن خیلیها کلاه سبز سر میگذاشتن و ادعای سیدی میکردن تا جانشونو حفظ کنن ومعتقد بود سیدهای حالا خیلیهاشو سید الکین بهمین علت. من چون مطالعه ای دراین زمینه نداشتم رد یا تاییدش نکردم .ولی ظاهرا داره برتعداد سیدها افزوده میشه ؟علت چیه ؟

سلام. والله نمیدونم.
ولی مامان من که بهره خاصی نمیبرن.

محمد سلمی دوشنبه 19 تیر 1402 ساعت 08:26 ب.ظ

واقعا با کامنت دوستمون مسیر زندگیم عوض شد ، پناه بر خدا
مبارک باشه بهر حال دیگه بعد از مبعوث شدن سیدی هم برازندس

/2Ì1G دوشنبه 19 تیر 1402 ساعت 01:37 ب.ظ https://desire7777.blogsky.com/

اورین به نیو سادات

کیانوش دوشنبه 19 تیر 1402 ساعت 11:26 ق.ظ

مغزم از خوندن کامنت اول رگ به رگ شد. اینها رو چطور تونستن به هم وصل کنند؟

سلام کیانوش
منم چند بار خوندم

کامشین یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 11:44 ب.ظ

مامانتون خوب کرده اند پرنده جان.
گاهی اوقات خواندن کامنت ها من را سرگردان میکنه. الان سرگردان شده ام خواهر.

سلام کامشین قشنگم
من خودمم چند بار خوندم تا متوجه بشم که کامنت اول رو متوجه نخواهم شد

پرینس رایان یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام
یعنی مادر یهودی هستند؟
سید باید پدرش سادات باشد اما یهودیت از مادر میرسد..
امام زمان (عج) هم اسماعیلی هستند و هم اسرائیلی
چون پدر ایشان از فرزندان حضرت محمد(ص) و حضرت اسماعیل ابن ابراهیم خلیل الله است و مادر ایشان از فرزتدان شمعون بنی اسرائیلی و از فرزندان حضرت اسحاق ابن خلیل الله است.
حالا اگه کسی اصل و نسب اسرائیلی نداشته باشه ولی ادعا کنه که من یهودی هستم به او یهودی خود خوانده میگن..
احتمالاً مادر سرکار هم از سادات خودخوانده است!!!

سلام چه برداشت های عجیبی. یعنی اگه کسی بگه من مسلمانم ولی عرب نباشه یا اهل عربستان نباشه بهش میگن مسلمان خودخوانده؟
چجوری یه جغرافیا رو به یه دین و بالعکس بسته کردید؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.