پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

لیلی به خانه بر میگردد

داره میاد ایران

این برای من یعنی داره میاد تهران.

نخیرم.

شیرازی ها انقده تنبلوس هستند که پرواز مستقیم از بلاد کفر دارن. لعنت.

فقط نمیدونم چرا نمیرم پرواز های تهران شیراز رو چک کنم؟

بدو بدو میرم سراغ  شیراز/ مشهد و تهران/ مشهد 

یعنی میشه؟ لطفا بشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
تریپل سه‌شنبه 16 خرداد 1402 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام.
عنوان پست بعدی من رو به یاد کلمه Rattle انداخت!! دقیقا مثل پنجره‌ای که توی باد تق‌تق صدا میده یا حرکت چرخ گاری روی سنگ‌فرش یا گل‌گیر اون دوچرخه قدیمی‌ها وقتی شل بود!!!
اما بالاخره هم باد تموم میشه و هم گاری به ته سنگ‌فرش می‌رسه و هم یه شیر پاک خورده‌ای اون پیچ گل‌گیر رو سفت می‌کنه.
بجای این حرف‌ها پاشو با مهندس امیر بیا شیراز. البته اگه ساعت بیولوژیک مسافر گرامی به وقت ایران تنظیم شده باشه.
ارادت، اون هم از نوع بیشترترترین.

سلام دکتر. بدعنق ترین موجود دنیام. فاطمه هم شیرازه. شما که نیستی اصن هم گول نمیخورم.خودتون گفتید نیستید.

قوی گنگ دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام . ببهشید که تواین حال خوش دیدادر دوست پیام مزخرفی برات میزارم . اما نمیدونم چرا برای شما دارم میزارم.
اما حالم عجیبه و مدام دنبال بهانه هستم تا نرم ب سمت مرگ خود خواسته . گاهی بهانه عروسی خواهر گاهی بهانه غمگین شدن پدر ومادر.
امما بهانه های مخکم تر مدام هولم میدن که زود ر تموم کنم.
از شر و ترس آزمون جماع که مدام عقب میندازم. از عشق مزخرفی ک به رشته تحصیلیم داشتم و الان هیچ کاربردی برام نداره.برق.
از همکاری که حسادتش منو داغون کرده و چرب زبونیش و دلبری های کثیفش همه رو بر علیه من کرده. از بوی خیانتی که دوست پسر به ظاهر خوب داره و نمی تونم ثابت کنم.
از ترس پاییز 40 سالگی که داره نزدیک میشه .
پرواز دلم میخواد . حتی زیارت حرم حضرت معصومه دیروز که روز تولدش بود هم منو نتوسنه اروم کنه
گولو.
گولویی که منو نمی شناسی و و ندیدی و ندیدمت. خفه شدم .و کسی نیست که کمی دست بگیره و حرف بزنه.
هزار بار معذرت برای این کامنت پر از سم.
از ترس خفگی نوشتم/. حلال کن کامت تلخ شد. حلال کن

سلام
این کامنت تلخ نبود حقیقی بود
بیا بغلم
و لطفا راه تماسی برام بذار

سرن سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 ساعت 06:20 ب.ظ https://serendarsokoot.blogsky.com/

سلام گولو
چشمت روشن نازنینم

سلام مرسی مهربانکم

فاطمه سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 ساعت 10:34 ق.ظ

اوه اوه چه خبره ... پست گذاشتن و ... شرمنده کردین . بله بله ما شهرستانی ها پرواز مستقیم داریم .
شاید هم همسر هماهنگ کرده با قطر ایرلاین!

ضمن اینکه اولین صحبت همسر محترم این بود که خب به جای تهران مشهد ، شیراز مشهد ، چرا تهران شیراز نه؟

سلام.
با قطر هم که میایین. بورژوا های خارج نشین
به همسر محترم بگو تولوخوداااا.

تارا دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام
چشمت روشن دیدن دوست آمده از بلاد کفر بسی لذت بخش است
گولو جان آیا پست قبل رونمایی از آقای جوگندمی بود؟

سلام
دقیقا ذوق و شکر باهمه
بذار نگم

تریپل یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام.
حالو شمو بیو.
من هم میام در اولین فرصت. فقط خدایی تمرین آشپزی کن تا کارم به اورژانس نرسه!

سلام. بخدا دستپختم خوب شده. بیا من تضمین عدم بیماری گوارشی میدم

تریپل یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام.
این یعنی داره شهر شیراز منور میشه به حضور ایشون و خانواده.
شیرازی‌ها تنبل نیستند، آینده‌نگر هستند و چون می‌دونسته‌اند اگه از بلاد کفر بیان تهران بوی دود می‌گیرند، از همه جا یه خط به فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب کشیده‌اند.
در ضمن تا اردیبهشت تموم نشده، به مناسبت سال‌گرد ازدواج و سال‌گرد سفر تفریحی‌اتون به شیراز، حداقل به بهانه دیدن ایشون، مجددا تشریف بیارید و لازم به ذکر نیست که توی این بازه من شیراز نیستم!
سوغاتی‌ها ندیده پنجاه پنجاه!


سلام
نیستی که اصن که بیاییم که
شما هم قول دادی بیایی تهران و نمیایی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.