پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

HAS NOT BEEN SELECTED

چند سال شد؟

دیروز به آقای جوگندمی میگم استرس دارم اگه قبول نشیم چی؟ میفرمایند چرا استرس مگه اولین بارته قبول نمیشی؟

نظرات 15 + ارسال نظر
. شنبه 23 اردیبهشت 1402 ساعت 10:43 ق.ظ

گولو مهربونم یه پستی برای ضد چاقی نوشته بودی دوستم میخوام به یک بنده خدایی بدم خیلی روحیه اش خرابه واسه چاقی اش گناهداره هرچی میگردم نیست لینکشو داری عزیزم برام بزاری ثواب داره خیلی براش ناراحتم
درباره پستت هم خیلی وقت بود نخندیده بودم خیلی ناز بودش فقط معنی پست جدید را نفهمیدم نمیدونم منظورت چی بوده عزززیزکم

سلام. راستش یادم نمیاد کدوم پست رو میگی. از بس توی این سالها نوشته ام در مورد چاقی.

پست جدید ماجراهیا اقای جوگندمی و اس ام اس های حجاب است

سرن جمعه 22 اردیبهشت 1402 ساعت 05:14 ب.ظ

چقدر خاطره زنده مردی با همین یه لاتاری
چقدر گذشته

سلام عزیزم
الان قبل خوندن کامنتت رفتم وبلاگت
چقدر زود یکسال شد

فاطمه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 05:14 ب.ظ

بیا برو تو تلگرام یا واتساپ تا نزدم تو رو پیام منو ببین . منو تحویل بگیر

چشششششششششششش

دلربا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 11:45 ق.ظ

اغاز پنجمین سال بااقای جوگندمی بودن فرخنده باد.پنجاهمین سالروز را جشن بگیری ومن هم با عینک ته استکانی دندونای مصنوعی دستای لرزان گوشی گرفته پیام تبریک تایپ کنم...قبول نشدی فدای سرت .ارزو میکنم هم اقای جوگندمی را دل سیررررر ببینی هم قبول بشی .بوس

سلااااااااام
عین چایی و نبات چسبید
ممنونم

دوست گولو چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام
میدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود

سلا
بغل

زهرا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 02:17 ب.ظ

اخی یاد اون عکاسی افتادم تو میرداماد بود؟
همه میرفتن اونجا عکس میگرفتن چون شنیده بودن هرکی عکس گرفته قبول شده


گلو من خودم از سال ۸۶ دارم هرسال قبول نمیشم

نارمیلا

من دو سه سال رفتم
بعد دیگه نه
امسال همکار عکاسم توی شرکت گرفتن
قشنگ این برنامه لاتاری برامون شده تفریح
هر سال آقای جوگندمی ریشاشون رو میزنن میریم عکس میگیریم میخندیم

Spring دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 10:50 ق.ظ

وای عاشقتم
من سالهاست میخوونمت اما چند سال بود کامنت نذاشته بودم از وقتی رمز وبلاگم یادم رفت
از همون سالها یادمه لاتاری ثبت نام میکردی یادش بخیر
از اون دورا یادمه یه بارم کلی لباس خوشگل از ونک خریدی دزد از ماشینت برد. دوستت دارم موفق باشی . راستی منم اسفندیم

خدای من
وای خدای من
پالتوهه عین پالتوهای ثریا اسفندیاری بود
420 تومن خریدمش
چون به اون اقا چشم رنگی خوشگل جواب منفی دادم بعد غصه ام شد رفتم اونو برای خودم خریدم
صد سال قبل بود انگار
قرنهاست با هم دوستیم پس اسفندی جانکم

زهره دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 10:45 ق.ظ

منم

هی هی خواهر

بهار شیراز دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 08:49 ق.ظ https://setarehshadi.blogsky.com/


انشالله که همون طوری که دلت میخواد پیش بره ....
دختر شیرین زبون

سلام ذوق کردم

سمیه دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 07:46 ق.ظ

سلام اگه قول بدین اگه برنده شدین وبلاگتونو فراموش نکنید و بیشتر واسمون بنویسین من دعا می کنم حتما حتما حتما سال بعد قبول شین

سلام
بروی چشمم عزیزم

دل آرام دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 07:11 ق.ظ

دیدم نتایج اومده یادت افتادم گفتم دختر ما رو میبرن یا نه

سلاممم
میبینی تو رو خدا

سنجد یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 ساعت 03:59 ب.ظ

منم ایضا نات سلکتد

ای لعننننننت

الهام ب یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 ساعت 01:52 ب.ظ

خیلی همم منطقی

والله

کیانوش یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 ساعت 01:17 ب.ظ

ما برای هزارمین بار برنده نشدیم

تا انقلاب مهدی ادامه میدیم

فنجون یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 ساعت 11:24 ق.ظ http://Embrasser.blogsky.com

ولی قبول کن ما دلمون میخواد تورو واسه خودمون نگه داریم


میشه نگهم ندارین.بوخودا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.