پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

39 سال 11 ماه 10 روز

زندگی ام مانند یک خط صاف است. خطی که اگر از نزدیک به آن نگاه کنیم ارتعاش های کوچکی دارد. نگرانی های کاری ، مالی، زلزله،حنا، امیر...

و دارم چهل ساله میشوم. چهل ساله واقعی. چهار سال به همه میگویم چهل ساله ام. حالا واقعاً و خیلی زود رسیده ام به ان نقطه طلایی. از پیری نمیترسم. حس میکنم مثل یک گربه سان چابک و آماده ام. فهمیده ام آدمی از درون ضعیف و از بیرون قوی به نظر میرسد و علم به این مسئله قدرت است.

با خودم در صلح هستم. با جهان هم. با آدمها هم در همین مسیرم.به اندازه کافی میخندم. به اندازه کافی اشک میریزم. آرزوهایی دارم و هدفهایی. 

همین کافی نیست؟

نیست.

از ترافیک تهران از آشوب انسانها خسته ام. دلم میخواهد مدتی در روستا زندگی کنم. ارتباطات محدود دغدغه های محدود.میل به عزلت دارم. دغدغه های اقتصادی این خواسته ام را اجازه نمیدهد. ریسک پذیری و شجاعت ول کردن آب باریکه کارمندی را ندارم. کارآفرین نیستم.حتی ریسک بچه داشتن را نمیپذیرم. میل ندارم هیچ چیزی تغییر کند. این یعنی میانسالی؟ لابد. ولی دوستش دارم. 

نظرات 9 + ارسال نظر
یه خیلی قدیمی چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 12:52 ب.ظ

پریا جان تولدت خیلی مبارک، بهترینها پیش روت

سلام
خیلی ممنونم

دوست شنبه 13 اسفند 1401 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام گولو جان
انشالله سالهای عمرت با عزت و سلامتی همراه باشه. سالهاست نوشته هاتو میخونم.
به چهل سالگی رسیدی با آرامش و متانت خاص این سن مبارکت باشه

سلام
خیلی لطف داری و شادم کردی

سلام شنبه 13 اسفند 1401 ساعت 08:33 ب.ظ

بنظرم اگر قبلا این ریسک پذیری رو داشتی و الان نداری، آره احتمالا این یعنی نزدیک شدن به میانسالی و محتاطی

ولی اگر به زندگیت که با دقت نگاه میکنی از اول این ریسک پذیری برای بچه و رهایی از آب باریکه کارمندی یا مشابهش رو نداشتی ، دیگه ربطی به میانسالی نمیتونه داشته باشه.
عوامل مختلفی میتونه داشته باشه: عدم اعتماد، کمال پذیری، رفاه زدگی، ترس، ...

سلام
از اول نداشتم

کهکشانى چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 05:50 ب.ظ

پیشاپیش تولدتون مبارک
کلى انرژى خوب براى شما

سلام
خیلی ممنونم

الهام ب چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام گولو جان.
من هم پذیرفتن ریسک بچه دار شدن برام خیلی سخته ولی از از طرف دیگه پذیرش ریسک بچه دار نشدن هم برام سخته! بد جور مث خر تو گل موندم

سلام
دقیقا موقعیت منه!

زهرا چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 08:56 ق.ظ

گولوی قشنگم چهل سالگی رو برات زیبا تر از همه سالهای قبل ارزو می کنم
گولو گولوی قشنگم
ویش لیست امسال در حال انتشاره آیا؟
انتشار ویش لیست رو از تو یاد گرفتم و بهترین ایده بوده برام

سلام
امسال خیلی عجیبه ویش لیست هست
ولی خالیه!!!!!

زهره دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت 10:49 ق.ظ

گولو تولدت مبارک
امیدوارم بهترین ها برات اتفاق بیفته

سلام زهره جان
ممنونم

. جمعه 5 اسفند 1401 ساعت 06:52 ق.ظ

گولو لطفا سرگذشتنامه واقعی که وبلاگ خانم چاق منتشر کرده در دو قسمت را بخون فوق العاده است و مطمینم روحیه ات را عوض میکنه

سلام خوندم ممنونم

وجدان بیدار چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 01:13 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

سلام
چه جالب ...
من هم 5 تا6 ماه دیگه 40 سالم میشه ...
یکم مدت به مسافرت بروید براتون بهتر باشه ...
به وبلاگ بنده هم سر بزنید ...

سلام تولدتون پیشاپیش مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.