پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

سوزه بالابرز

کی داره میره اعتکاف توی مسجد محبوبش؟

ممممممممممممممممممممممممممممممن!

هوریا




ببین حسینا انقده دلم برات تنگ شده که با لاله شمال نرفتم.اصفهان برای دیدن مینا نرفتم. با امیر اولین عروسی کوردی که از اول ازدواج دعوت شدیم نرفتم. حتی ایتا هم نصب کردم.قول بده بهم روی خوش نشون بدی باشه؟

نظرات 20 + ارسال نظر
مامان فرشته ها سه‌شنبه 18 بهمن 1401 ساعت 01:15 ب.ظ

دعات میکنم خوش قلب هر چند من کجا و توکجا
حال دلت همیشه خوب و ارووم باشه

سلام
الهی برای همه امن

مامان فرشته ها یکشنبه 16 بهمن 1401 ساعت 11:08 ب.ظ

کاش قبل از پایان اعتکاف پیامم رو بخونی واسه قلب زنگ زده منم دعا کن خوش به حالت گولو خوش به حالت

سلام
دعات کردم
منو دعا میکنی؟

نسترن یکشنبه 16 بهمن 1401 ساعت 09:17 ق.ظ http://second-house.blogfa.com/

التماس دعای زیاد خیلی زیاد
اول از همه همبرای مصاحبه سه شنبه و بعدش چیزایی که تو دلم جا مونده

سلام
بروی چشمم

فاطمه گل جمعه 14 بهمن 1401 ساعت 10:40 ق.ظ

گولووو به حسینا بگو فاطمه رو دریاب

سلام
چشم

سپیده پنج‌شنبه 13 بهمن 1401 ساعت 10:17 ب.ظ

ای جانم عزیزم میشه اون بالای گلدسته منو هم یاد کنی

سلام
هم بالای گنبد هم بالای گلدسته به حسینا گفتمت

کامشین چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 10:54 ق.ظ

انشالله که به خواسته دلت برسی
من مجبورم از ایتا استفاده کنم و با هر بار استفاده احساس می کنم روحم آلوده به محتوای تبلیغات مزخرفش میشه. گاهی حتی بغض می کنم که چقدر دنیای آدم های ..... می توانه محدود باشه.
مواظب باش سرما نخوری پرنده جان.

سلام کامشین گل من
وای دقیقا متوجه شدی تبلیغاتش یه تفی توی صورت ادم میزنه
توی قلبم دارمت

فاطمه چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 09:26 ق.ظ

میشه من با لاله شمال برم بجاش؟


خیر
بدون من برید همینم مونده

فاطمه چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 09:25 ق.ظ

به رسم بابام برات پیام میذارم که جواب هرچیزی را با شعر میده
دلا بسوز که سوزِ تو کارها بِکُنَد

نیازِ نیمْ شبی دفعِ صد بلا بِکُنَد

عِتابِ یارِ پری چهره عاشقانه بکش

که یک کرشمه تلافیِّ صد جفا بکند

ز مُلک تا ملکوتش حجاب بردارند

هر آن که خدمتِ جامِ جهان نما بکند

طبیبِ عشق مسیحا دَم است و مُشفِق، لیک

چو دَرد در تو نبیند که را دوا بکند؟

تو با خدایِ خود انداز کار و دل خوش دار

که رحم اگر نکند مُدَّعی خدا بکند

ز بختِ خفته ملولم، بُوَد که بیداری

به وقتِ فاتحهٔ صبح، یک دعا بکند

بسوخت حافظ و بویی به زلفِ یار نَبُرد

مگر دِلالتِ این دولتش صبا بکند

چو دَرد در تو نبیند که را دوا بکند؟.......


پس چرا انقده دردناکیم فاطی؟

فیروزه سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 11:06 ب.ظ

خیلی التماس دعا ، برای همه جوانهایمان سلامتی و عاقبت بخیری بخواه عزیزم

سلام بروی همین چشمهای ریزم

حکیم بانو سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 08:02 ب.ظ http://Luminouse46@blogfa.com

به آرزوهات برسی،گولو جان.

سلام عزیزم
ممنونم

عاطفه سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 05:59 ب.ظ

سوزه بالابرز

سلام
گرفتی و خوب گرفتی

قوی گنگ سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 02:55 ب.ظ

ای جااااااااااااان
به سلامت عزیز پر از مهر
الهی خیلی خیلی حال خوبی برات داشته باشه. از ذوقت ذوق کردممممممم

سلاااام
توی دعاهامون همدیگه رو یاد کنیم قوی من

گلی سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام عزیزم
بغض کردم

سلام گلی
چرا اخه

شهناز 2 سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام علیکم .چه عالی باز هم می خوای بری بالا پشت بوم مسجد

سلام
بله
حتما
اونجا میخوام برم بگم حسینا یادته نماز امام جواد میخوندم ازت خونه 20 متری میخواستم؟
مرسی
امسال پر از مرسی های مختلفم

بهار از کویر سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام گولو جان از قول من به حسینا بگو دو سال عزم جزم کردم بیام اعتکاف ولی چرا منو دعوت نمی کنی ؟چرا من باید عین دو سال پیش از اعتکاف این پریود لعنتی بیاد سراغم گولو جان من با تو به ماه رجب عاشقتر شدم سلام منم به حسینا برسون وبگو این روزا دستم و محکمتر بگیره

سلام
بروی چشم
و به یک شرط
شما هم منو بهش بگی

Eliii سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 12:18 ب.ظ

التماس دعا .. حاجت روا باشی

مرسی الهام عزیزم

سارا سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 11:20 ق.ظ

اون لحظه قلبت لرزید یادم کن

سلام
بالای گلدسته خوبه؟

ساجده سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام عزیزم
الهی آمییییین

سلام
مرسییییییییییییییی

تارا سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 07:58 ق.ظ

به سلامتی گولو جان حسابی لذت ببری از این سه روز التماس دعا
ولی قول بده برگشتی ایتا رو پاک کنی

سلاااااام
برم اونجا و مطمئن بشم که ثبت نام انجام شده و تکمیله ایتا رو پاک میکنم!

دل آرام دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت 06:50 ب.ظ

التماس دعا فراوان

عزیزی دلاارم جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.