پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

به جای اینکه مانیفست بدم و با یه عکس خوشگل بی حجاب از خودم آپلود کنم

خدا بخواد داریم میریم سفر. بعد من چکار کردم؟  قسطهام رو تا دو ماه بیشتر واریز کردم(همیشه یک ماه جلوتر واریز میکنم) که اگه توی سفر به هر دلیل مُردم تا بعد چهلم بانک خانواده ام رو گیج نکنه و صلوات شمار برداشتم که چهارشنبه ی دیگه سر نماز اول ماه حواسم پرت شمردن تا سی نشه و گوجه و بروکلی و نون خریدم و امشب میرم غسل کنم و کیسه سفیداب مبسوطی بکشم و  هی تلاش میکنم به این فکر نکنم که این روزها همه توی استوری ها و پست ها به حجاب اجباری نه میگن ولی یه جوری که گربه شاخشون نزنه.

نظرات 6 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت 05:42 ب.ظ

دقیقا .ایکاش این ژشتها به یک خواست همگانی ومطالبه مدنی دربیاد تا قوانین ضد زن تغییر کنه زنی که بعد سالها زندگی مشترک اگر نتونه شرایط تحمل کنه وتقاضای طلاق کنه از کل حقوقش محروم میشه وحتی بچه اش را ازش میگیرن .حالا این زن بی حجاب باشه دردش کمتره .کاش بجای پیروی جوگیرانه مثل تینیجرها دنبال گرفتن حقوق مسلم خودمون باشیم .آهسته وپیوسته و ایکاش حجاب آزاد میشد شاید از دیدن صحنه هایی که باعث میشن چشامو تو خیابون ببندم کمتر وکمتر بشه وجامعمون به تعادل برسه .

سلام
هر سال کاش هامون سطح پایین تر میشه

آواز کوهستان یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 09:03 ب.ظ

گولوی عزیزم سلام
چقدر خوبه که گهگاه مینویسی .زیاد بنویس. شما از معدود کسانی هستی که نوشته هات به دلم میشینه و سالهاست وبلاگت رو دنبال میکنم. عالی بود نوشته ات در مورد حجاب اجباری.امیدوارم سفر حسابی خوش بگذره و پرانرژی و سبکبال به خونه برگردی

سلام دوست قدیمی
ممنونم

کامشین شنبه 9 مهر 1401 ساعت 10:00 ب.ظ

ممنون از جوابت گولو جان
متاسفم که حرص خوردی البته گاهی اوقات کاری از دست آدم برنمیاد غیر از حرص خوردن.
بگذار به حساب اینکه همه شجاعت حضور و اعلام نظر در جمع را ندارند. جامعه ما به سختی پذیرای نظر مخالف خوانه.

سلام.
وقتی اینو خوندم حالم بهتر شد.
ممنونم کامشین.
خیلی ممنونم

Lunacy چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 07:28 ب.ظ https://lunacy.blogsky.com/

اون یه جوری که گربه شاخشون نزنه خیلی خوب بود

سلام.
توی پیج پرایوت اعلام نه به حجاب اجباری میکنن!

کامشین جمعه 1 مهر 1401 ساعت 07:49 ق.ظ

پرنده جان
احتمال می دهم بیشتر در مورد سلبریتی ها و اینفلوئنسرهای فضای مجازی صحبت کرده باشی که بعضی هاشون یکی به نعل می زنند و یکی به میخ. آدم های عادی مثل من به اندازه عدد سالهای زندگی شون بعد از سن تکلیف مخالفتشون را با حجاب اجباری به شیوه های مختلف و در فضاهای مختلف گفتگو جار زده اند و از این بابت آسیب فراوان روحی دیده اند. به خاطر همین هست که اگر دستشون برسه نه تنها شال و روسری را به صورت نمادین هم که شده آتش می زنند. بنابراین از قید "همه" استفاده کردن بی انصافی است.
در این شرایط بهتره با احتیاط بیشتری به موضوع نزدیک شد.

سلام عزیزم
راستش با اونا نیستم و کاری هم ندارم.
با اطرافیان ساده و دم دست خودم هستم. آدمهای خوش پرسونای جانمانده از موج سواری.
همه برای من معنی اکثریت میداد. وگرنه آنکه با اجبار حجاب و اعتقاد مخالف بوده از قبل بوده و الان هم هست و فردا هم خواهد بود. و نکته بارز پست و عکسش همین مخالفت است نه اینکه حواسش باشد زاویه صورتش توی عکسی که اپلود میکند لوند و دلبرانه باشد.
رک بگویم. از دیدن عکسهای میکاپ کرده و موهای نامحسوس میزانپلی شده که زیرش از حق "طبیعی " خانمها میگویند حرص خوردم.

سارا جمعه 1 مهر 1401 ساعت 12:00 ق.ظ

گولوی عزیزم❤️

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.