پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

سن یاریمین قاصیدی سن

این روزها یک آهنگ/ دکلمه رو زیاد گوش میکنم : سن یاریمین قاصیدی سن با صدای شهریار... تو قاصد یار منی ... این روزها یک ویدئو رو زیاد میبینم: تلویزیون داره سریال یوسف پیامبر رو نشون میده، ماندا عصا به دست آروم آروم میره سمت تلویزیون دستش رو با یه نرمی نوازش طور روی چهره حضرت یوسف میکشه  و بعد دست میکشه به صورت خودش...اون لحظه باور داشته داره صورت پیامبر رو مسح میکنه... این روزها گاهی بی هوا اشکام میاد... نه چون مرگ برام غریب هست یا نه برای اینکه ناباور باشم... فقط دلم براش تنگ میشه... حس اینکه دیگه اون دستای نازک رو نمیتونم توی دستام بگیرم سختمه... چقدر خاطره دارم... ماندای کوچولو با اون نگاه نافذ و زبون تند و تیزش و خاطرات طویل و درازش... 


آقاجونم سوره جمعه رو خیلی دوست داشت. هر وقت بخواییم یادش کنیم سوره جمعه میخونیم. توی اپلیکیشن قرآن گوشی ام shortcut سوره جمعه به اسم آقاجونم سیو شده. وقتی پدر آقای جوگندمی فوت شدند من نمی دونستم چجوری عزاداری کنم، چجوری خیرات کنم، قرآن خوندن بلدم، سوره ملک رو به اسم پدرهمسرم سیو کردم... حالا هر شب هم حشر میخونم هم واقعه هم جمعه هم ملک، ولی هیچ کدوم ماندا نیست. باید بگردم یه سوره پیدا کنم برای ماندا... 


پ.ن:مراسم دفن ماندا رو ندیدم. آخرین خاطره ام سه هفته قبل هست که رفتیم خونه دائی و دل سیر بغلش کردم. نه اونقدر دل سیر که تا ته ته عمرم دلتنگ نشم. کاش میشد گاهی بشه رفته ها رو بغل کرد. برای ادامه زندگی لازمه بخدا. 

پ.ن.2: ازتون ممنونم که تسلیت گفتید. براتون عمری مثل ماندا میخوام. 97 سال  زندگی و آخرش یه مرگ خیلی آروم  مثل پریدن یه پرنده از قفس...

نظرات 16 + ارسال نظر
ماهک یکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام گولو جان تسلیت میگم خدمتت بهشت قرین جایگاهشون باشد

سلام ماهک جان
ممنونم

مونس دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت 04:58 ب.ظ

دلت آروم عزیزم به قول قدیمی ها بره به نور و دلشم به یاد این دنیا نباشه

سلام مونس
ممنونم

مهفام پنج‌شنبه 5 اسفند 1400 ساعت 02:50 ق.ظ

سلام گولوی قشنگم
روح ماندای عزیزت قرین رحمت
چقدر خوبه پدربزرگ و مادربزرگ و پدر همسرت کسی رو شبیه تو دارند که هر شب یادشون می‌کنی. کاش یاد بگیرم ازت

سلام مهفام عزیزم
ممنونم

ماتیوس چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت 05:58 ب.ظ

غرق نور و رحمت باشن ان شالله ...

سلام بسیار ممنونم

پریمهر چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت 10:14 ق.ظ https://parimehr.blogsky.com

خدا رحمتشون کنه
جای خالی عزیزان همیشه در قلب ما میمونه

سلام
بله همینطوره

سمیرا چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت 08:37 ق.ظ

خدا رحمتشون کنه

سلام
ممنونم

محمد سه‌شنبه 3 اسفند 1400 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام خواهر گولو خانم!
تسلیت می گویم
ماندای شما با این تعریف های زیبات شاید یادآور عروس قرآن باشد.
قرآن را برای ماندایت باز کردم حم دخان آمد دارم می خوانمش

سلام
برادر
ممنونم
هزار بار ممنونم

م سه‌شنبه 3 اسفند 1400 ساعت 12:00 ب.ظ

خدا رحمتشون کنه و ادامه نسلشون رو باقیات صالحات براشون قرار بده

سلام
ممنونم

مهری دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت 08:40 ق.ظ

روحشون غریق و قرین آرامش

سلام مهری
ممنونم

قوی گنگ دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت 08:06 ق.ظ

سلام گولو دلتنگ
انگار از مادرجون من گفتی
دقیقا همینطور عاشق سریال یوسف پیامبر
اونقدر که یادمه براشون DVD کل سریال رو گرفتیم تو خونه ببینه
و همونطور دلتنگش هستیم . مادر بزرگ مادری
دقیقا یاد مادرجون خودم افتادم . خدا روح ماندا و مادرجون و همه مادر بزرگ ها رو تو بغل خودش بگیره .

سلام قوی من
ما دی وی دی نخریدیم
تلویزیون انقده خودش پخش میکرد
خدا بغلشون کنه

حکیم بانو دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت 07:08 ق.ظ

رفتن هر فردی از بستگان، دوستان و آشنایان سخت است. چه برسد به مادربزرگ و پدربزرگ. روحشون شاد

سلام حکیم بانوی قشنگم
خدا عزیزانتون رو بیامرزه
دقیقا رفتن و اینکه بدونی دیگه کسی نیست سخته

عابر یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام . روحشون شاد. خدا صبر بده انشالله والا بغل هم نمیخوایم حتی یه تلفن بزنه سالی یه بار ممنوع هم باشه کسی ازشون سئوال بپرسه فقط خودشون یه جمله حرف بزنن میدونی من فکر میکنم علم این همه پیشرفت کرده مردم جنینشون رو میتونن عکس سه بعدی بگیرن ببینند چرا از اول خلقت تا حالا مرگ دست نخورده باقی مونده پس.

سلام
اخ گفتی
فقط یه دونه بگم دوستش دارم
فقط یه دونه بگه گولو

یک عدد مامان یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 08:48 ب.ظ http://Www.Kidcanser. Blogsky

ماندا چه اسم قشنگی برای یک مادربزرگ
روحشون شاد
تسلیت گولوی دوست داشتنی

سلام
از بچگی میگفتیم ماندا و اسمشون شد ماندا
ممنونم دوست خیلی گل خودم

سپیده یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام گولوی نازنینم
تسلیت میگم عزیز دلم انشالله که در جوار حسینای گولو در امن و ارامش باشند و یادشان گرامی

سلام سپیده
ممنونم

زهره یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 01:41 ب.ظ

خدایش بیامرزد

ممنونم زهره جان

تیلوتیلو یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 09:19 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

خدا رحمتشون کنه

سلام قشنگم
خدا عزیزانمون رو رحمت کنه و برای همه مون عمر با عزت طولانی بخواد
تیلو تیلو امروز متوجه شدم شما هم چراغ خونه رو از دست داده اید
بیا بغلم
بزرگ شدن چقدر سخته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.