پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

ex nihilo

فکر کن توی بحبوحه ی روز مرگی و شغل و تلاش برای تعادل بین کار و زندگی و همه چی، گاهی هم اون حس و حال قشنگ نوشتن سراغت بیاد ولی تا تصمیم بگیری توی توئیتر بنویسی یا وبلاگ یا اینستاگرام ، مثل الکل بپره.... 

نظرات 5 + ارسال نظر
زهره شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام
خیلی ممنون م
مطمئنم از شما به خیلی ها خیر رسیده
پیشاپیش ازت ممنون م
رفت و آمد برام سخته و ترجیح میدم اگه قرار دو ساعت از کرج برم تا تهران و خستگیش برام بمونه این دوساعت کنار همسرم باشم

عزیزی

زهره یکشنبه 24 بهمن 1400 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام گولو
خوبی؟
گولو شما تو منابع انسانی بودی؟
من دنبال کار می گردم
البته تهران نه کرج
تو این شرایط اقتصادی خیلی برام سخته که کار نداشته باشم
گفتم دستت به خیر
شاید بتونی منو معرفی کنی به دوستی اشنایی
یهویی تو ذهنم اومد بهت بگم

سلام . یه رزومه برام اپلود کن عزیزم بذارم توی گروه هایی که عضوم

رها یکشنبه 24 بهمن 1400 ساعت 01:06 ق.ظ

یا خداااا
گولو تو هنوز اینجا می‌نویسی!!!
یکی از دوستام امشب از خاطرات فیس‌بوک و وبلاگ گفت و منم یادم افتاد که اون زمانا تو رو از همه بیشتر دوست داشتم. آروم و بی‌سر و صدا می‌خوندمت ولی خیلی دوستت داشتم. یکی دو سال پیشم اومدم یه سری زدم و بازم خیلی خوشحال شدم که هنوز بودی. امیدوارم سلامت و خوشحال باشی. دوستت دارم❤

سلام من مثل لاکپشت های تایلندی هستم. قدیمی . مقاوم در برابر تغییر. و تنبل

سرن سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 08:00 ب.ظ

خوبی عزیز دل؟

سلام ماه تابان
خوبم

حکیم بانو سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 10:20 ق.ظ http://luminouse46.blogfa.com/

تو اینجا بنویس. من حوصله جاهای دیگه رو ندارم.
بقیه شدن هووی وبلاگ ها

سلام
دقیقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.