پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

وی دانش اجتماعی پایینی دارد

پرنده گولو کامنت های خوانندگان را میخواند و گاهی تائید نمیکند. چون آنها را مثال یک چیز باارزش توی جیبش قایم میکند و هی بهشان سر میزند. امیدوارم این رفتار سخیف وی موجب رنجش شما نشود.

دقیق ترین تشبیه برای توضیح عینی این رفتار  مکیدن پسته شور قبل از خوردن مغز آن می باشد. وی از هزار بار خواندن کامنت هایش دچار لذت وصف ناشدنی میگردد.


نظرات 6 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 14 دی 1400 ساعت 02:06 ب.ظ

گولو تایید کن بابا دیگه بزرگ شدی نباید پسته را بمکی! ما هم دلخوشیمون همین کامنتها و جوابای توئه انقد خودخواه نباش دختر


سلاااااااااااام
بروی چشمام

بهار شیراز سه‌شنبه 14 دی 1400 ساعت 10:59 ق.ظ


از دست توی وورجک

سلام چه ماچ بادکشی دلچسبی

پریمهر سه‌شنبه 14 دی 1400 ساعت 09:24 ق.ظ https://parimehr.blogsky.com

گولو جان همین که مینویسی برای ما عالیه

سلام این نظر لطف شماست ممنونم

حکیم بانو یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 07:00 ق.ظ http://luminouse46.blogfa.com/

مکیدن پسته شور رو همگی تجربه کردیم فکر کنم

سلام
اصن بدون مکیدن پسته ، خوردن مغزش کیف نداشت

کامشین شنبه 11 دی 1400 ساعت 06:41 ب.ظ

گولو جان قبلا هم به این موضوع اشاره کرده بودی اما دروغ چرا...از وقتی دیدم کامنت ها را تایید و منتشر نمی کنی، کامنت گذاشتنم به روغن سوزی افتاد...بعد کلا نوشتنم هم ته گرفت. کلا سوختیم پرنده جان.

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
دیدن اسمت هم سروتونین خالصه برام
اخه من چجوری کامنتت را زارپی تایید کنم وقتی انقده برام مهمه

متین شنبه 11 دی 1400 ساعت 01:55 ب.ظ


چقدر عالی ،خصوصا که بعضی کامنت ها خاص هستند دوست داری هر وقت دلت تنگ شد بخونیش

سلام دقیقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.