پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

نگریستن

زنگ زدم و حرفهایم را به دوستی گفتم. حرفهایی که کلی غرغره کرده بودم و زهرش را گرفته بودم و مواظب بودم مباحث قاطی نشوند و مخ دوست مشترک را هم طی این پروسه کاملا ترید کرده بودم. نتیجه کاملا مفتضحانه بود. ولی حداقل یک نفع بزرگ داشت. من حرف زدم. من بالاخره حرف زدم. و پرسیدم و فکر میکنم فرد مقابلم هم فهمید که نمیتوان تا ابد کسی را توی آب نمک خواباند به امید آن روز خوب که بیاید و همه چیز را اول شروع کنیم. 

حالا علیرغم همه چیز آرامش دارم. چون این پرسیدن را به خودم مدیون بودم و جوابش هر چه که بود و تبعاتش هر چه که باشد به این اندازه مهم نیست که امروز من اولویت زندگی خودم شدم...

نظرات 8 + ارسال نظر
حکیم بانو شنبه 4 دی 1400 ساعت 07:27 ق.ظ http://luminouse46.blogfa.com/

سلام مجدد. نمی دانستم متاهل شدی. مبارک باشد. با هم ادامه راه زندگی رو همدلانه و با سلامت قدم بردارید پرنده جان

سلام
ممنونم عزیزم

حکیم بانو دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 10:51 ق.ظ http://luminouse46.blogfa.com/

سلام پرنده جان.منو یادت هست؟

سلام
مگه میشه یادم بره

دل آرام شنبه 13 آذر 1400 ساعت 10:30 ق.ظ

خوب گله کردی. الان که کرونا سبک شده و همه واکسن زدیم. پس بهانه ای نیست. یا حداقل پارک قرار می ذاشت کادو می داد.
عروسی هم میگیری همینه. من کلی کادو داده بودم برای خونه و عروسی، هیچ کدوم ندادن بهم. حتی برای بچه ها کادو داده بودم همسایه طبقه پایین مامان بود. کادو عروسی نداد بهم برای نوه هایش کادو دادم حتی. کادو نداد برای بچه ام. دوست چهل ساله ی مامان منه و همسایه.
حداقل آدمها رو شناختی. ارزش داشت.

سلام
چی بگم
کاش مشکل کادو بود

خورشید جمعه 12 آذر 1400 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام
آغا ورای شرح اتفاقی که نوشتین، یه سوال دارم؛
در عنوان پست اشتراک لفظی استفاده کردین، الان منظور کدومه؟
نگاه کردن یا گریه نکردن
الهی همیشه تصمیهایی بگیرین که بعدش حالتون خوب باشه

سلام دوست ریزبین من
جفتش
جناس تام هست

دل آرام پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 11:15 ق.ظ

گولوجان دو تا پیام گذاشتم برات و تایید نکردی. نرسیده به دستت یا لایق ندانستی

دلارااااااااااااااااااااام

منیژه پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام دوست عزیز. همین رسیدن به این نکته که اولویت زندگی در حال حاضر خودت هستی بزرگترین دستاورد میباشد.موفق باشی.

سلام
بله سخت رسیدم اما مثل اینکه الحمدلله رسیدم

تریپل یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام گولو‌ جان.
یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که من در محیط کار با اون مواجه هستم، حرف نزدن پرسنل با هم هست. وقتی با هم حرف نمی‌زنیم و تبادل نظر نمی‌کنیم، مجبور می‌شویم پست سر هم حرف بزنیم که علاوه بر اینکه حلال بحران‌ها نیست، چه بسا گره ساده‌ای را به گره کور تبدیل می‌کند.
کاش در مدارس نحوه زندگی در اجتماع و گفتگو را نیز می‌آموختند.

سلام
خیلی خوشحالم
اول به دلیل اینکه حرف زدم و خدا شاهده نیش نزدم
دوم اینکه کامنت با نام تریپل دارم

مریم یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 01:48 ب.ظ

ای وای گولو تبعاتش چیه مثلن

سلام
دلخوری کسی که باهاش حرف زدم
متهم شدن به اینکه زیاده خواه هستم و اصلا حق همچین درخواستی ندارم
اینکه بهم بگن که خودم هم سهل انگار بوده ام توجه لازم رو نداشته ام
و حتی اتمام رابطه
و صادقانه همش برام می ارزه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.