پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

بنده جان شناختی منو؟

هر سال عرفه که میشه با خودم میگم امسال دیگه میخونم. هر سال که غروب امروز میشه میبینم نخوندمش. دعای امام حسین در روز عرفه رو میگم. الان هم یه روز خلوت منتظرمه چون دیروز با خبر تعطیلی تهران مجبور شدیم هول هولکی کارکرد و حقوق رو محاسبه کنیم و خدا رو شکر امروز واریز میشه . نمی دونم امروز میشه برم یه خلوتی گیر بیارم و  عصر شبیه اونجوری که مومن ها از عرفه دست پر میان بیرون  باشم یا نه. دعا کنیم همدیگه رو. باشه؟

امروز یه حس دیگه هم از صبح همراهمه: لعیا...

هر سال این موقع لعیا زنگ میزد که بیا بریم مراسم عرفه. امسال نیست. نه مراسم و نه لعیا. رفتم دیدم. پیش پدرش زیر یه سنگ سفید خوابیده. کی باور میکنه؟ از مرگ میترسم. خیلی میترسم.از مرگ لعیا کفری ام. از مرگ ها غمگین میشم و میترسم. دعا کنیم آدمها نیمه تمام نمونن. یهو نمیرند.


برم. اصلا بدخلق شدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 12:51 ب.ظ

سلاام نماز امام جواد سرچ کردم گفتم مزاحم شما نشم ولی نوشته بود دو مدل راستش اولی خیلی سخت به نظر می رسید می شه بگید نماز امام جواد شما کدومش بود؟

سلام
هر رکعت هفتاد بار سوره توحید

خورشید سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام، خوبین؟
جالبه همیشه این مراسم ها، یاد اون اعتکافی میفتم که رفته بودین پشت بوم مسجد
یادتونه چقدر قشنگ فضا رو تصویرسازی کردین.
قبول باشه
جالبه بعضی آدمها، از خودشون یه نشونه میذارن که همیشه تازه و جدیده،رنگ و بو داره

سلام
یادتونه؟
هنوزم هوس بالاپشت بودم مسجد میکنم
نماز امام جواد علیه السلام میخوندم و خونه دار شدن رو مدیون اون نماز ها و کمک خدا میدونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.