پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

زیاد از پنج تا شروع میشه

عمه ی آقای جوگندمی به مهربانی توصیه کردند بچه بیاورم . گفتم می می حالا خیلی زوده. جواب دادند که زیاد نیار که. دو سه تا بیار فقط.


نظرات 9 + ارسال نظر
طاهره پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 11:26 ب.ظ

گولویی راستش بهت حسودیم شد یه لحظه.
ایشالا که هر چندتا خواستی خدا بهت بچه بده امین

سلام عزیزم
چرا حسودی اخه
ان شالله خدا به همه بچه سالم بده اگه میخوان
به منم قبلش یه دونه گربه بده چون االن نیازم به گربه بیشتره

سارا سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 12:57 ب.ظ

گولو جان کمرت بهتره ؟من که درد کمر کم بود پیچ خوردگی پا و گچ و عصا هم بهش اضافه شد

سلام من جراحی کردم و خدا رو شکر خیلی بهترم
چه کردی دختر

سهیلا دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 03:37 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

فقط سه تا.خو راست میگن عمه خانم.از قدیم میگفتن یکی کمه دو تا بسه سه تا که شد خطرجمع هست.

سلام عمه اش خیلی اصیل و خوبه سهیلا

فال دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 02:33 ب.ظ http://semilife.blogfa.com

آره نسل قبل از ما متوسط تعداد فرزندانشون، چهار پنج تا بود.
یهو شدیم دوتایی و بعدشم که یکی و تازگیا داریم به همون یکیشم شک میکنیم که باشه یا نه؟

می می راس اویشه گولو گیان
این تفاوت فرهنگی ترک و کورد یه طرف، تفاوت تربیتی نسلها یک طرف دیگه، به نظرم ترکیب خیلی جالبیه

سلام
وااای کوردی بلدی
باید یه روژ باهم قصه بکیمن
تفاوت فرهنگی رو راستش تا الان حس نکردم با خودم
از بس فامیل اقای جوگندمی با من خوب و حجل هستند ولی توی خودشون رسوم جالبی دارند که چون من نقش توریست خانواده رو دارم و فقط نظاره گرم خیلی کیف میده

عابر شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 02:16 ب.ظ

شاید هم شد الان دو قلو زایی زیاد شده بلکه مرغ آمین بالاسر عمه جان بوده. سلام .

سلام
ان شالله که کسی بدون برنامه ریزی بچه دار نشه چون شوک بزرگی هست

پریسا شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 02:11 ب.ظ

تازه خبر ندارین به قول عمه خانم (عمه ی بزرگ پدرم خدا بیامرز) پنج تا کمتر اصلا بچه حساب نمیشه فقط برای دست گرمیه خودشون 13 تا بچه داشتن

سلام
خدا رحمت کنه
این عمه خودشون فقط چهارتا دارن
انقده مهربون گفتند که هی یادم می افته هی خنده ام میگیره

مهفام شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام گولو جانم
میدونی که بسیار دوستت دارم و پیگیر احوالت هستم.
امیدوارم روزهات روز به روز بهتر و شیرین‌تر بشن و ناراحتی ازت دور و دورتر بشه.
سرت سلامت
عاشق عمه خانم شدم رفت...

سلام مهفام عزیزم
ممنونم که یادمی
دعا کن برام لطفا
عمه عالی هستند
هم عمه اند هم زندایی و از مهربونی رسما خاله حساب میشن

تیلوتیلو شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 12:00 ب.ظ

ای جونم
دلم ضعف رفت برای بچه ت
و اون عمه ای که اینهمه مهربونه و دلش صاف


خیلی خوبه عمه
ده ماه بود ندیده بودمشون

سمیه شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 11:59 ق.ظ

خیلی با حال بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.