پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

زندگی

سلام، 

می‌دونم مدت‌هاست چیزی توی وبلاگم ننوشته‌ام، علت هم اینه که نمی‌دونم از کلیدهای سیاه این پیانو بنویسم یا از کلیدهای سفید اون. اگه فقط از مشکلات بنویسم بی‌انصافیه همونجور که نوشتن صرف از خوشی‌ها. 

توی مخم هزارتا داستان و خیال‌بافی در حال جولانه. اما فعلا در حال گذران زندگی بصورت مخلوط و درهم هستم. 

پ.ن‌ها:

۱- غرض عرض ادب بود. 

۲- به زودی متن بهتر و کامل‌تری خواهم نوشت، ان‌شاءالله. 

۳- کلی کامنت تأیید نشده هست که بصورت مختصر و مفید تأیید خواهم کرد. 

نظرات 14 + ارسال نظر
دلی یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 08:56 ب.ظ

منم میخونمت گولو جان،خواننده قدیمی ،وقتی مامان بابا کربلا بودن ونگرانشون بودی ...از دیابت حنا میگفتی ...مواظب خودت باش،بازم بنویس

سلام.
ممنونم.
چشم.

مهفام یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 08:48 ب.ظ

دلتنگتون بودم گولوی نازنین

سلام.
من هم.

نازنین یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 12:16 ق.ظ


من هنوز هر روز اینجا رو چک میکنم :)

سلام.
چقدر شما خوبید.

مامان فرشته ها شنبه 10 آبان 1399 ساعت 09:52 ب.ظ http://mamanmalmal.blogfa.com

من روزی یکبار بهت سر میزنم و سلامی میدم و منتظرم گولو دوباره از زندگی بنویسد و دلگرم شوم تن گولو و اقای جو گندمی همیشه سلامت باشه الهی

سلام.
قدمت روی چشمهام.
چشم می‌نویسم.
شما هم سلامت باشید.

قوی گنگ شنبه 10 آبان 1399 ساعت 01:48 ب.ظ

خب خداروشکر
همین که یه کوچولو اومدی خداروشکر
دیگه رسیده بودم به هفته ای چک کردن اینجا
خداروشکر

سلام.
خیلی ممنون. 
بودن و مهربونی‌ها شما به من قوت قلب میده.

سمیه شنبه 10 آبان 1399 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام سلام خوش اومدین به وبلاگتون ما که هر روز اینجا سر می زنیم و از لینک های شما هم میریم به وبلاگای دیگه چند وقت پیش زمان ثبت نام لاتاری بود و یاد اون پست کاملتون با توضیحات کامل افتادم که گذاشته بودین و من تونستم خیلی راحت ثبت نام کنم و دعاگوتون بودم همیشه حالا گفتم اگه هنوز وقت هست خواستین خودتون ثبت نام کنید هر چند من ثبت نام کردم هنوز (امیدوارم وقتش تموم نشده باشه

سلام.
ممنونم.
امیدوارم بهترین‌ها براتون رقم بخوره.

زهرا جمعه 9 آبان 1399 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام، خدا رو شکر
در پناه خدا باشی

سلام.
ان‌شاءالله همه ما در پناه خداوند باشیم.

سیده جمعه 9 آبان 1399 ساعت 07:39 ق.ظ

سلام گولوجان
ان شاالله سلامت باشید
کوچکتونم و دعاگوتونم

سلام.
آرزوی سلامتی براتون دارم.
برای هم دعای خیر خواهیم کرد.

دنا جمعه 9 آبان 1399 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام و صد سلام
دلتنگت بودیم، شکر که روبراه هستی ❤️

هزاران سلام.
من هم دلم برای خوانندگانم تنگ میشه.

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 03:11 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
هر آهنگ زیبائی با ترکیبی از کلیدهای سیاه و سفید نواخته میشه
منتظر پست مفصل تر شما هستم

سلام.
مدتیه دستم به کلاویه‌ها نخورده و می‌ترسم برخی از اونها رو بیشتر بنوازم.
حتما با نوشتن پست‌های کوتاه، قلمم راه می‌افته، ان‌شاءالله.

دخترچه پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 12:51 ب.ظ http://moncoindesolitude.blog.ir/

دقیقا این مدت دارم مدام به این تار و پود «مراد» و «بی‌مرادی» فکر می‌کنم که چه سخت در هم تنیده‌اند.
گولو، بازها هوای بغلت را کرده‌ام.

سلام دخترچه‌ام.
و چه سخت قابل تمایز هستند این مراد و بی‌مرادی.
من هم دلتنگتم. بیا بغلم تا ساعت‌ها با هم حرف بزنیم.

فرناز چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 03:01 ب.ظ

خدا رو شکر که خوبین

سلام.
خدا را شکر.

سپیده چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام.

Dina چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 01:58 ق.ظ

Mersi ke oomadi ,,too in dorane siyah ya khakestari vojoode adamaye amn nemate,to yeki az oon adamaye Amn Mani gooloo ,soragheto az Laleh gereftam,benvis ke neveshtehat marhame,bash ke boodanet omide ,doost dashtam ke bedooni

سلام.
ممنونم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.