پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

بگو زنده باد زندگی


من و حسینا رابطه خوب و عجیبی داریم : هر چیزی که من برایش برنامه ریزی کنم او بهم میریزد و از نو و تقریبا همیشه بهتر میچیند و اینطوری من متوجه میشوم او دوستم دارد و او متوجه میشود من زورم بهش نمیرسد!!!!
بعله. قصه ای این چند وقت اخیر ما همین بوده! و چه میتوان گفت جز اینکه بغلم کن حسینای یکدنده ی قوی و کله شق خودم. آخر من خیلی دوستت دارم.
نظرات 6 + ارسال نظر
سوفی سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 11:09 ق.ظ

گولوجان بیا و بنویس، امید که همه تون خوب و سالم باشید. دلتنگ ات هستم و نگران

سلام سوفی جانم
ما خوبیم
ما همیشه و در همه حال خوبیم

مهری یکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام گولو جونم
چه قدر خوشحال شدم که نوشتی خوش به حالت با این حال توکلت به حسینا
دعاگوی خوشی و شادی تون هستم
لططططططفا بنویس

سلام مهری جان
ممنونم

سمیه پنج‌شنبه 15 اسفند 1398 ساعت 09:52 ق.ظ

خیلی خوبه این حس و اینکه انقد به حسینا اعتماد دارین من متاسفانه چند وقتیه اعتمادمو بهش از دست دادم و خیلی بده قبلا منم اینجوری بودم و خیلی خوب بود ولی الان اصلن فک نمی کنم که داره کاری رو که به صلاحمه و واسم بهتره انجام می ده انقد که این اواخر مشکلات جور واجور مسخره واسم پیش اومده می دونم در برابر مشکلات خیلیا چیزی نیستا ولی چند وقته کائناتم اونقد که تلاش می کنم و زحمت می کشم جواب خوبی بهم نمی ده ولی می دونم درست می شه فقط کم طاقت شدم بیشتر دوست دارم رابطه ام با خدا دوباره درست شه و هر وقت که باهاش حرف می زنم تیکه نندازم وغر نزنم و شاکر باشم

سلام
خودش شاهده خیلی وقتا نه ازش دل خوشی دارم نه بهش اعتماد دارم ولی زورم بهش نمیرسه

روجا پنج‌شنبه 15 اسفند 1398 ساعت 02:13 ق.ظ http://www.north79.blogfa.com

سلام
چقدر حس خوبیه برام، که بعد چند وقت یهو هوای وبلاگهایی که دیر به دیر آپ میکنن به سرم میزنه و میام و میبینم که همین امروز پست جدید گذاشتی. حس میکنم انرژی دوستی نادیده از راه دور بهم رسیده
و.. زنده باد زندگی

مرسی عزیزم

محمد چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 04:38 ب.ظ https://dastpich.blogsky.com

سلام خواهر!
خدا را شکر که سالمی
بدون ترس هوای خودت را داشته باش GPS با COVID-19 نسازند و کار دستت ندهند!! نگرانت هستم و شما و آقای جو گندمی وسط دعاهایم هستید.
پیشاپیش تولدت مبارک
کمی بیشتر بنویس در این روزهای سرد بی روح و پر از خالی

سلام برادر
دعامون کن که سخت محتاجیم
برادر چی بنویسم وقتی دلم از دین و دولت ملول شده

مونا چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 03:42 ب.ظ

من هم همین رابطه رو در تمام زندگی ام دارم و اگر بخواهم خوش بین باشم شرایط جدید نسبت به شرایط ناشی از بهم خوردن برنامه،بهتر اما نسبت به چیزی که در ذهن داشتم؟؟؟فکر نکنم

سلام
قشنگ درک میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.