پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

کیسه های شن





رسیده ام به فصل مرتب کردن عکس ها و مدارک. سفرها، دوست ها، مهمانی ها، پی دی اف ها و جزوه ها و چقدر عجیب است وقتی میبینم عکسهایی که برایم از جان عزیزتر بودند را به راحتی پاک میکنم. چقدر عجیب است که اسم بعضی آدمهای توی عکسها را از یاد برده ام گرچه توی عکس بسایر صمیمی به نظر میرسیم. میانسالی عجیب است و خاطره ها اگر خوبند در ذهنم ماندگارند و اگر خوب نیستند هم که تکلیفشان معلوم است...
جزوه های تافل و ایلتس و جی مت و جی آر ای هم سرنوشت مشابهی دارند. خدا را هزار مرتبه شکر حالا اینترنت هست و انگلیسی من هم بهتر از قبل شده و اعتماد به نفسم هم. خداحافظ بارونز و لانگ من و الباقی کاغذ های ریز و درشت...
در مورد باقی چیزها هنوز خسیس هستم. فلان زنگوله ای که از گردن گوساله محبوبم باز کردم و یادگاری فلان سفر و فلان لباس و آه خداجان قرار نبود انقدر پابند این چیزها شوم که یادم برود آدمی مرغ باغ ملکوت است نه آخرین دودوی بازمانده!
خلاصه که این روزها  کیسه های شن را به کندی از زندگی ام باز میکنم...
نظرات 4 + ارسال نظر
پرژین شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 09:25 ب.ظ

من تا حدی عکس هام رو سر و سامون دادم.میگم تا حدی چون فکر می کنم سر و سامون دادن به بخش ملموس خاطرات حداقل در مورد من غیر ممکنه

سلام پرژین
دقیقا درمورد منم همینه

تیلوتیلو شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 03:48 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

به نظرم آدم نباید همه کیسه های شن را از سبد زندگیش باز کنه
بعضی از این گره ها ما را به این دنیا وصل کرده اند

سلام
با ازدواج و مستقل شدن کیسه های درست حسابی به زندگی ام اضافه شده و برای قبلی ها باید فکری کرد

نازنین شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 03:02 ب.ظ

جزوه های جی آر ای و تافل و آیلتسو نه
:(((((((
شاید کسی به کارش بیاد

سلام
قدیمی شدن دیگه

تریپل شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام.
قبول کن که برخی شن‌ها چسبناک‌تر از برخی دیگر هستند. اما نگران نباش، همه چسب‌ها تاریخ انقضاء دارند، حتی اگر چیزی را چسبانیده باشند.

سلام امان امان از چسبناکی کیسه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.