پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

For Tahereh


این روزها سرگرم خوندن کتابهایی هستم که توی حراج بلک فرایدی خریدم و از بین همه شون سری کتابهای آقای رنسام ریگز با موضوع بچه های خاص خیلی به دلم نشسته اند. حس میکنم دری از جادو به روم باز شده و میتونم هر شب قبل خواب در موردشون مثل نوجوان ها خیال بافی کنم. وقتی کتاب دستم هست انگار دیگه توی تهران نیستم، توی یه جزیره ی آفتابی ام. ریه هام درد نمیکنه، زود خسته نمیشم، بی حوصله نیستم فقط و فقط منم مثل بقیه بچه ای اونجا هستم: خاص.

کتاب های خوب خیلی نعمت هستند... مخصوصا وقتی توی صفحi اول جلد دومشون میبینی نوشته تقدیم به طاهره و با خودت فکر میکنی وای نکنه کتابم تقلبیه! نکنه چاپ ایرانه! نکنه این سبکی وزن کتاب و حس مخملی لمس جلدش توهمه! ولی بعد از یه گوگل کردن کوچولو متوجه میشی آقای ریگرز بین چاپ کتاب اول و دوم با یه خانم نویسنده از تبار ایرانی  به اسم طاهره مافی ازدواج کرده و یهو دلت داغ میشه از دیدن عکسهای این زوج: عروس متولد آمریکا که حجاب خوشگل داره، عروسی که دسته گلش از نوشته های کتاب های محبوب خودش و آقای داماده، مراسم که توی کتابفروشی هست، خونه شون که پره از رنگ و کتاب... دلم عروسی میخواد.دلم از این عروسی ها میخواد...

راستش از تظاهر خسته ام. دلم نیمخواد بیمار باشم ودلم نمیخواد همسرم نگران وقت پزشک باشه. نمیخوام کسی بدونه انرژی ام کمه. نفسم کمه. نا ندارم. جان سفر ندارم. حوصله خیلی چیزا رو ندارم. خیلی وقتا درد دارم. از ترحم بدم میاد و دلم میخواد همه این چیزا رو انکار کنم. دلم میخواد برم توی دنیای جادو زندگی کنم. ذهنم هنوز گولوی قبل بیماری هست. گولوی خیلی قبل تر از بیماری که یه عالمه کار میکرد ولی بدنم گولو نیست اصلا. یه خر بیماره...


پ.ن: یلدا نرفتیم خونه خودمون. روی کتفهام یه کوه خستگی از کار های نکرده است.


عکس:

نظرات 13 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 12:14 ب.ظ

کتاب ترجمه نداره
ما که مثله شما فول نیستیم

سلام
نمیدونم

ونوس یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 08:27 ق.ظ http://shakibajoon90.blogfa.com

اقا نظر من کو

سلام
الان تایید میکنم
امضا: یک تنبل

زهرا شنبه 7 دی 1398 ساعت 08:17 ب.ظ

امیدوارم خیلی زود خوب بشی گولوی عزیزم

سلام زهرا
خیلی ممنونم

من خیلی وقت بود شما رو نخونده بودم (البته کلا خاموش بودم)متوجه شدم بیمارین و خدا رو شکر رو به بهبود .
عروسیتون هم خیلی مبارک
من عاشق کتابم
فعلا کتاب روح گریان من رو میخونم کهوخاطرات یک جاسوس خانم کره هست
کتاب حصار و سگهای پدرم از شیرزاد حسن کرد عراقی عالیه
خیلی حالب بود رگیرز

سلام
خیلی ممنونم
روح گریان رو دوست داشتم

دخترجه جمعه 6 دی 1398 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام نازنینم
خوب باشی. میدونی که دل منم خواست خیلی چیزها رو؟

سلام
میدونی که دلم چی میخواد
دخترچه میخواد

بهار جمعه 6 دی 1398 ساعت 03:41 ب.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

آخی عزیزززززم به قول شاعر دلم خواست
میدونی به ذهنم رسید خدا هی داره صبرت رو میسنجه انشالله به زودی میشی گولوی قبدیم و میری سر خونه خودت

سلام
ان شاالله

پرژین چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 10:52 ب.ظ

همین که از بیمارستان تزخیص شدی،خودش خیر خوبیه.امیدوارم خبرهای خوب از خودت بنویسی برامون پشت سر هم

سلام پرژین
دقیقا همینکه دیگه اونجا نیستم خوبه

ونوس چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 08:02 ق.ظ http://shakibajoon90.blogfa.com

سلام گولو جام ..یعنی پیام من برات نیومده ....

سلام ونوس جان دارم تایید میکنم

... سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام گلو جان شاید نباید اینطوری فکر کنی. شاید باید مشکلتو بگی و محبت مردم رو دریافت کنی. دقیقا فهمیدم حالتو ولی من بعدش فهمیدم که این یک امتحانی بوده که بفهمم مردم خیلی خوبند و من به بقیه احتیاج دارم. این باعث میشه حس وحدت تو وجودت تقویت پیدا کنه. ادم وقتی بیمار میشه از سلامتی دیگران استفده می کنه و میفهمه چقدر از جنس این مردمه.
با این حال ارزو می کنم حتما حتما حالت خوب شه.

سلام
خیلی ممنونم

ریحانه سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 08:06 ب.ظ

لطفا خوب شو عزیزم

سلام ریحانه جان
چشم

سهیلا سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 07:51 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

ان شالله به زودی خبر سلامتی میدی.دوران بیماری هم میگذره.

سلام
ممنونم عزیزم

تارا سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام گولوی عزیزم
چقدر قشنگ بود عکسهای این خانم و آقا
آرزوی حال خوش دارم برات قشنگترین عروس
انشااله هر زمان که بهتره براتون میرید خونه خودتون

سلام تارا جان
خیلی ممنونم ازت

تیلوتیلو سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 01:31 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

ما را هم جادو کردی
برای سلامتیت صدقه دادم و امیدوارم که هرچی زودتر خبر خوب شدنت را بشنوم
امیدوارم خیلی زود خوب و سلامت بشی

سلام عزیزم
ممنونم
دلخوش باشی تیلوی گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.