پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

مرگ بر استکبار


این روزها سرم یه کم شلوغ پلوغه ولی دلیل نمیشه اینجا نگم که  میتونید از این لینک + توی لاتاری ثبت نام کنید.
امسال البته پاسپورت هم میخواد.
قدم اول برنده شدن هست و ان شاالله تا مصاحبه ویزا هم خدا بزرگه...

نظرات 5 + ارسال نظر
ریحان چهارشنبه 17 مهر 1398 ساعت 10:03 ب.ظ

یعنی این اتهام به ترامپ بود که میگن لاتاری رو برداشته ؟ من باور کرده بودم

سلام
برنداشته چون اختیارش رو نداره
ولی شرایط گرفتن ویزا سخت شده خیلی

مامان فرشته های شیطون دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 11:20 ق.ظ

چرا من کاش رو کاهش نوشتماثرات پیری هست ایا

سلام
بگو چرا من کاهش رو خوندم کاش!!!!
یعنی اصلا متوجه اشتباه نشدم!!!
جفتمون پیرپاتال شدیم که!!!

ماهک دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 10:23 ق.ظ

گولو جان منظور از این که پاسپورت میخواد چیه؟ یعنی نوع تکمیل مدارک در فرمش عوض شده ؟ فرمش مثل بقیه سالها نیست؟

سلام
روی کلمه پاسپورت کلیک کن تا ببینی چی اضافه شده
امسال کسی که ثبت نام میکنه باید پاسپورت معتبر داشته باشه

سمیه دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 09:48 ق.ظ

مرسی از یاداوری یتون هیچ وقت یادم نمی ره همه مراحل ثبت نام موبه مو توضیح داده بودین و چقد راحت تونستم ثبت نام کنم

سلام سمیه
چه خوب
ان شااله هر چی به صلاحمون هست برامون پیش بیاد

مامان فرشته های شیطون دوشنبه 15 مهر 1398 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام عروس خانوم چه حالی داری و چه همتی یعنی من کاهش همت داشتم تا شهر بغلیمون که فقط 20کیلومتر فاصله داره میتونستم مهاجرت کنم

سلام مامانی
چطوری
همت ندارم بابا
ثبت نام در لاتاری یه سنت قدیمی زندگی منه
فکر کنم اگر قبول بشم ندونم چه کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.