پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

آفتابه دسته طلا


امروز یکی از خواننده های اینجا یادم آورد که  حدود شش سال قبل یه لیست جهیزیه خیلی جامع و مانع پیدا کرده بودم که اقلامی مثل شلنگ، خیارخوری، لیوان دوجداره، مجسمه آبشاری و فانوس هم توش بود. گفتم انصاف نیست اونو خونده باشید ولی لیست جهیزیه ای که الان دارم رو ندونید.
در حال حاضر لوازم خونه پرنده گولو و همسرش اینا هستند:
- یخچال و فریزر
- یک دست مبل پنج نفره
- یک تخت خواب دو نفره بهمراه تشک رویا، پاتختی و یک پاف
- تلویزیون
- لباسشویی شش کیلویی
-ظرفشویی
- یک سرویس چینی دوازده نفره ایرانی
- یک ست چهار نفره ملامین یزدگل
- دو عدد لیوان شربت خوری
- دو ست قاشق چنگال به رنگهای فیروزه ای و سرخابی
- دو عدد بالش طبی
- استکان کمرباریک بهمراه نعلبکی یک دست
- چهار عدد بالش معمولی و چهار عدد متکا الیاف
- دو عدد پتو از این نرمولی ها
- دو ست لحاف و ملحفه کشدار
- حوله حمام دو عدد
- حوله دست و صورت چهارعدد
- شانزده تکه دستمال و پیشبند آشپزخانه برند رزین تاژ
- جاروبرقی
- پلوپز
- زودپز
- چاقو ست شش تایی با قیچی
- کاسه بامبو سالاد با قاشق
-غذاساز
-پارچ پلاستیکی دو عدد
-اتو بخار معمولی
-هشت عدد بانکه شیشه ای
- کاسه ، آبکش ،جایخی ، جارو دستی ، زیرقاشقی، رنده، جا ادویه پلاستیکی ، گیره لباس، همه برند لیمون
- میزاتو و رگال لباس
-قابلمه سرویس هشت پارچه
- ماهیتابه سه عدد
- سرامیک شور
-نمکدان چهار عدد، ظرف شکر، ظرف شیر
-جاکلیدی طرح فیل از عقب
-لوستر چوبی
- محافظ برق دو عدد
-تخته گوشت و سبزی دو عدد
- زیر قابلمه ای، پوست کن و ملاقه و از این دالبری ها و کف گیر
- یک عدد کاسه سفالی آبی
- سه تخته فرش ماشینی
- میز تلویزیون
- مایکروفر سی لیتری
- سرویس هشت تایی لاک اند لاک
- پرده اتاقها و هال
و تمام!




نظرات 51 + ارسال نظر
Sam یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 ساعت 03:21 ب.ظ

بعد از چند ماه اومدم دوباره وبلاگت میخاستم بعد از اینهمه سال خوندن بگم عزیزم مبارکت باشه خوشحال شدم از خبر ازدواجت

سلام
ممنونم

raastin شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 11:29 ق.ظ http://raastin.blogfa.com

جا کلیدی طرح فیل از پشت کم از مجسمه آبشاری نداره :)

سلام
بله همینطوره

raastin شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 10:39 ق.ظ http://raastin.blogfa.com

سلام
گولو معنیش چی میشه؟
خیلی کنجکاوم

پرنده ی گولو اسم یه شعره از شل سیلور استاین. پرنده ی که پا نداره و همیشه یه جورایی در حال مویه کردنه.

سنجد دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام گولوی عزیز

از ازدواجت خیلی شاد و هیجان زده شدم

ایشالله حال دلت همیشه حال باشه.

سلام
ممنونم سنجد جان

مریم دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 08:28 ق.ظ

از خواننده های قدیمی وبلاگتون هستم
امروز که بعد از مدتها اومدم از شنیدن خبر ازدواجتون بسیار خوشحال شدم
خوشبخت باشید

سلام
بسیار ممنون

بهار چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 ساعت 08:24 ب.ظ

گولو از وقتی لیست جهیزیه ات رو دیدم حالم خیلی خوبه اینکه میشه بدون چشم و همچشمی خرید کرد ...
توی اطرافیانم خیلیا خودشونو به آب و آتیش میزنن تا جهیزیه آنچنانی بخرن و من مخالف خرید آنچنانیم ب خودم میگم خب که چی؟ جهیزیه ات جمع و جوره و این بینهایت حالم رو خوب کرد با وجود اینکه نمیدونم حتی این چیزای جمع و جور از چه برندین؟ و از قیمت ها هم واقعا خبر ندارم...
حال دلت همیشه خوب باشه

سلام
چه خوب
خوشبختانه ما چشم و هم چشمی نداریم
نه خانواده من و نه خانواده ایشون کاری به برند و تعداد و مدل جهیزیه ندارند
و چقدر خوبه وقتی ادم توی سنی ازدواج میکنه که از این مسائل گذر کرده و اصل همسر بودن براش مهمه نه برند لباسشویی
بسیار ممنونم

کیوی سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 05:28 ب.ظ

دلم قنج رفت برات
قاب عکس یادت نره از این کوچولو خوشگلا
پادری برای حموم و دستشویی
جاکفشی مهمه
قندون کوچیک
گیره لباس
الهی فدات بشم،ذوق مرگم الان

سلام کیوی جان
ممنونم
دخمل چطوره؟

پرژین سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 10:19 ق.ظ

یادمه اینجا کامنت گذاشته بودم اما انگار پریده.خواستم مراتب ذوق زدگی خودم رو از خوندن این پست قند و عسل ابراز کنم.همه چی مبارکتون باشه و زندگیتون شاد و شیرین

سلام پرژین
پاک یادم رفته بود کامنت های این پست رو تایید کنم
هی میخوندم هی کیف میکردم هی یادم رفته تایید کنم
ممنونم
نیدونی چقدر کیفور میشم از نوشته هات و از کامنتات

سیده دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام دکترجان عزیزم
مبارکه الهی

سلام سیده ی عزیز
بسیار ممنونم

بهار دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 10:12 ق.ظ

مبارک باشه انشالله عاقبت بخیر بشی... دیدم کم پیدا شدیا.
اصولا رسمه هر کی کم پیدا میشه میره خونه بخت
امیدوارم منم کم پیدا بشم

سلام
ان شاالله به دلخوشی باشه همه ی کم پیدایی ها
ممنونم

ساره یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 08:51 ق.ظ

به قول مامان بزرگم؛ جهاز دختر عفّتشه خواهر!

حالا یه لیف و سنگ پا هم بذاری روش، همه چی تموم میشی

یه چالش بذار که با تک تک اجزای جهازت در تفریحات خانگی کاربری پیدا کنی... مثلا تانگو با جاروبرقی... خیلی خوش میگذره

ساااااااااارههههههههه
مامان بزرگ فرشته رو میگی؟
عاشق این کارات هستم

یاسمین یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام
وایییییی عزیزززم به دل خوش با شادی و عاقبت به خیری انشالله همه وسایل رو استفاده کنید
مادر جان افتابه مهمه اونو بگیر اب قطع باشه با پارچ که نمیشه رفت دستشویی، گوشت کوب و قیفم مهمه دیدم که میگم

سلام گل گفتی
افتابه از ارکان زندگی هست
مخصوصا رنگ قرمزش

زینب شنبه 14 اردیبهشت 1398 ساعت 05:50 ب.ظ

مبارکا باشه گولو جان

سلام زینب جان
ممنونم

آرام شنبه 14 اردیبهشت 1398 ساعت 04:29 ب.ظ

وای خدا چقدر شیرینی
آخه طرح فیل از عقب ؟!!!

سلام آرام
عکسش رو میذارم ان شاالله ببینم ایا بجز طرح فیل از عقب اسم دیگه ای میشه روش گذاشت

نون.میم پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 02:01 ب.ظ

جهیزیه من ختی از اینم کمتره و ارامشم چقدر بیشتر از وقتایی هست که ی سری تیر و تخته برام مهم بود. ماشین ظرفشویی و توستر و اینا ندارم چون لازمم نمیشه فعلا ولی شاید رفت و امدم بیشتر بشه بخرم. به جاش ی عالمه چیزای خنگ چوبی دارم که مامانم بهشون میگه ات اشغال ولی خودم خیلی دوسشون دارم . مثلا نمکدونام تنه درخته و جا قاشقیم ی چیز کج و کوله چوبی ی تابلو هم داریم متشکل از ی سری خطوط درهم برهم که هرکی میپرسه چی نوشته خودمونم نمیدونیم ولی خیلی دوسش داریم . مبلامون شبیه کشتیه با رنگ نارنجی. فرشم نداریم دوتا تیکه گلیم سورمه ای پهن کردیم تو خلاصه خونمون شبیه کافه های انقلابه که هیچکی جز خودمون دوسش نداره .
خوشحالم از اینکه این مدل زندگی با الویت ارامش و به دور از چشم و هم چشمی داره رایج میشه. خوشحالترم که رسم و رسومای غلط فلانی من اینو خریدم همه بیاید ببینید هم داره جمع میشه. امیدوارم ی روزی برسه که الویت همه داشتن و خواستن عشق و ارامش باشه.

سلام
چیزای خنگ چوبی عالی هستن
دقیقا خیلی خوبه که ادم درگیر برند نباشه
ما هم فرش انچنانی نداریم و مبلامون هم خیلی خیلی ساده است

پرژین چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 06:57 ب.ظ

ای جانم چه پست بامزه ای بود.قند توی دلم آب شد.روزگارت خوش و شیرین باد گولو جان

سلام پرژین گل من
ممنونم

تیلوتیلو چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 06:55 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com


من چشمام قلب قلبی شده
بهتره سکوت کنم

سلام
ای به قربون اون قلب قلبها

مروئه چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 03:13 ب.ظ

عزیزم همه چی مبارکت باشه
دیگه تو سن و سال ما مهم چیزایی که ماشالله خودتون حسابی بهش وارد هستید و میدونید وسیله و لوازم خونه باید در جهت ایجاد آرامش باشن نه اینکه باعث ایجاد دردسر و نگرانی بشن که وای کم وای این نیست وای اون نیست شما هم درگیر اینجور چیزا واضح که نیستید.کم و زیاد فقط آدم آروم باشه
انشالله که همیشه سبز باشید و شاداب روح زندگی و تازگی در لحظه لحظه های کنار هم بودنتون جاری باشه

سلام مروئه عزیزم
بسیار ممنونم
خدا رو شکر که توی این سن وارد متاهلی شدم.
ارامش خیلی بیشتره و دغدغه خیلی کمتر
فلسفه ی شد شد نشد نشد حسابی کار میکنه

اقیانوس چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 01:16 ب.ظ

مبارکت باشه گولو جان
ایشالا با تک تک این وسایل وسوسه انگیز و آقای همسر و گولوی خوش قلب، یه زندگی سراسر عشق و آرامش رقم بخوره که لایق هردوتون باشه
ببین اصلا جاش نیست که بگما ولی الان رفتم تو فکر اینکه یعنی میشه یه روزی هم بیای برامون از سیسمونی بنویسی؟ آخی دلم رفت، بوی بچه پیچید یه لحظه
بعد

سلام
فکر کن!
بچه
حتی تصورش هم یه جوریه
گاهی با خودم فکر میکنم یعنی این منم که ازدواج کردم و نترسیدم
اون موقع میرم دزدکی شناسنامه ام رو نگاه میکنم

ترمه چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
و هزاران تبریک

من هم از اون خاموش های قدیمی هستم.
لذت می بردم از وبلاگ تون، اون ارجاعات رنگی متن، عاشق عاشقی پدر مادرتون بودم، الانم که کامنت ها رو می خوندم یاد بالش ها و حنا کوچولو برام زنده شد.
آرزو می کنم شاد و سالم سعادتمند باشید در کنار هم و زیر سایه پدر و مادر تون.

سلام ترمه جان
با خوندن کامنتت لبخند به لبم نشست
چقدر خوب یادته عزیزم

بسیار ممنونم

کامشین چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.kamsin.blog.ir

پرنده جونم
همه شون مبارک شما و همسرتون باشند.
اعتقاد دارم که این ما هستیم که به اشیا اهمیت می دهیم نه اشیا به ما. اینجوری که شما از اشیا شروع زندگی ات یاد کرده ای نشون میده که از همین الان هویت همه شون مهر گولو و همسر راخورده، به خاطر همین تک تک شون بسیار ارزشمند هستند.
خوشحال باش پرنده مهربونم و از همه چیز لذت ببر( مرگ من به قیمت و اینها فکر نکن....یادت باشه تا بوده همین بوده حتی اون زمان که هزینه بر نفر عروسی پانزده تومان هم نمی شده).

سلام کامشین عزیزم
راست میگی
همیشه گرونی بوده
ما هم مثل بقیه سعی میکنیم تورم روی تبسم مون تاثیر نذاره

تینا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام علیکم
به به ، مباااارکه جهیزیه ی گولو و همسر
خوبه گوگل هست من فهمیدم خیارخوری چیه

سلام تینولی
من خودم هنوز در تشخیص خیارخوری و الویه خوری و مرغ خوری مشکل دارم

نینا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام گولو
چقدر ذوق کردم برات و یه ذره، فقط یه ذره امیدوار شدم که شاید من هم تو همین سن و سال بتونم همسفر گمشده رو پیدا کنم، من دو سال از تو بزرگترم.
امیدوارم خودت و همراهت تو بغل حسینا خوش باشید، هم تو داشتنها و هم تو نداشتنها.

ولی میگما، با شناختی که از تو دارم به نظرم بالش و کوسن کم داریا

نیناااااااااااا
مردم از خنده
دقیقا زدی به هدف
یه عالمه بالش عروسکی و بالش های مجردی ام رو دارم میبرم

عزیزم
ان شاء الله به خوشی جانیارت رو پیدا میکنی
من هم فکر میکردم راه کمالم از ازدواج نمیگذره

دنیا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 07:25 ب.ظ

همه ی خرید جهیزیه یه ور، اون خرید کلی هایپری دم دمای ساکن شدن در منزل یه ور، خیلی شیرینه
لیست شوینده و حبوبات و لبنیات و خرت و پرتای سوپرمارکتی
وایییییی ، باز دلم خواست

سلام
هی خواهر گل گفتی اما با این تورم گمان کنم یه نمه توش استرس هم باشه

یک مادر سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 12:46 ب.ظ

مبارکه عزیز دل. دختر خوب
من می گم آدم شاغل پلوپز و زود پز داشته باشه بی غذای گرم نمی مونه. خوب کردی خریدی. مبارکت باشه. ولی سوزن و نخ بگیر بالاخره یه دکمه ای چیزی رو لازمه بدوزین. یکی از این کیسه گل گلی خوشگلا بخر نخ و سوزنتو بذار توش. از این خپلیا. اصلاً خودم می خرم برات میارم.
خوشبخت باشی گلم

سلام
خیلی ممنون
خیلی چیزای ریز میز مونده
الان از دیجی کالا دمپایی خریدم
نخ سوزن هم باید بخریم. یه دونه بسته سفری دارم از هتل برداشتم فعلا با اون مشغولیم

یک عدد مامان سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 12:03 ب.ظ http://kidcanser.blogsky

نمی دونم چرا عاشق اون دوعدد لیوان شربت خوری شدم
کلی سر صبح حال و هوام عوض شد
به شادی استفاده شون کنی
یک عدو کاسه سفالی ابی

سلام
همیشه از نکته سنجی ات خوشم میاد
اون کاسه رو خریدیم هفت هزار تومن

رضوان سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 11:38 ق.ظ

خودت می دونی دیگه ...سنگ میشی

حالا شما گفتی سنگ ولی من نظرم اینه که غذا میشدم!!!!
البته با تلفظ اکبری

مامان فرشته های شیطون سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 11:32 ق.ظ

به به مبارک باشه وای چقدر لاکچری گولو جان من خیلی از وسایلا رو بعد از شانزده سال ازدواج هنوز نخریدم خوب لازم نمیشه تازه اول زندگی کل وسایل ما یه کولر یه فرش اونم دست دوم با یه فرگاز و تلویزیون 14اینچ و یخچال کوچولو که هنوزهم همون یخچاله رو دارم و یه سری ظرف و قابلمه بقیه وسایل رو سالها بعد خریدم سال 80هم مثل الان گرونی غوغا میکرد ما هم نسل کم توقع و هیشکی هم تو فکرمون نبود

سلام
خدا فرشته رو برای شما و شما روبرای اونا نگه داره
اون موقع خیلی بهتر بود
به نظر خودم هم وسایلم خوبه حالا نه لاکچری ولی کافیه

باران پاییزی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 09:41 ق.ظ http://baranpaiezi.blogsky.com

الاهی به سلامتی و دل خوش. مبارکتون باشه گولو خانوم. ازدواج تون هم خیلی خیلی تبریک میگم. سالها به دل خوش کنار هم خوشبخت زندگی کنین

سلام
بسیار ممنونم

الهام سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام.
بعد از سالهاااا خواننده خاموش بودن بالاخره روشن شدم ولی خوشحالم که برای تبریک در اردیبهشت زیبا به شما گولوی زیبا روشن شدم.
براتون بهتریناروووو آرزو دارم از صمیم قلب
نمیگم خوشبخت بشین ایشالا و اینا چون خوشبخت بودین ، میگم خوشبخت ترررر بشین ایشالا

سلام
خیلی ممنونم الهام جان

محمد سلمی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام
چقدر حس خوبی بود اول صبحی به شادی و سلامتی استفاده کنید دلتون پر مهر

سلام
ممنونم

تارا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام
مبارکت باشه گولو جانم به شادی از همه استفاده کنی خیلی لیست خوبی هست همه چیزش کاربردی هست

سلام تاراجان چطوری
ممنونم

زیبا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام گولو جان
خیلی خوشحال شدم و از ته دل ازدواجتونو تبریک میگم، انشاء الله با دل خوش از وسایلتون استفاده کنید و در کنار هم شاد و خوشبخت باشد.
خیلی دوستون دارم

سلام
بسیار ممنونم زیبا جان

رضوان سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 08:58 ق.ظ http://rezvanea21.blogsky.com/

سلام
به میمنت و مبارکی

بعله
مشکل اینه نمیشه جواب درخوری در ملا عام برات نوشت

الهام ب سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 08:58 ق.ظ

مبارک باشه و به شادی استفاده کنی. به نظر منم آدما با حداقل وسایل باید برن خونه خودشون. بعدا نیاز های دیگه شون معلوم می شه و سر فرصت می تونن برن بخرن. من تقریبا از همه وسایلی که خریدم برا جهیزیه استفاده می کنم و هیچ چیز بی خودی و الکی نخریدم. مخصوصا که مامانم به شدت اصرار بر بوفه و وسایل کریستا داشت که محکم گفتم نهههههه. راست یگولو فکر کنم دو تا لیوان کمه ها. دمپایی برای سرویس ها هم فراموش نشه!!!

سلام
چقدر خوب که بوفه اینا نخریدی
راست میگی ها
دمپایی هنوز نداریم
یه لیست شامل قوری و کتری و یه دست لیوان و دمپایی و اویز وسایل حموم دارم مینویسم

مطهره سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 08:43 ق.ظ

مبارکتون باشه گلو جان و به نظر من زیادم هست برای شروع

سلام
ممنونم

نلیا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 03:06 ق.ظ

چقدر دوست داشتنی هستید چقد خاص هستید

سلام
بسیار لطف داری عزیزم

ریحانه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 01:07 ق.ظ

مبارکت باشه گولو جان. انشالله خیر همدیگه رو ببینید و به شادی از وسایلتون استفاده کنین.
حنا چه میکنه با این عموی جدید؟

سلام ریحانه جان من
حنا خوبه باهاشون
مخصوصا که عموی جدید و در حقیقت تنها عمو! بسیار عین خودش اهل ورجه ورجه هست و هی از سر و کول هم بالا میرن

الهه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام تبریک میگم وبهترینهارو برات آرزو دارم .سالهابود از خبر ازدواج کسی اینقدر خوشحال نشده بودم .برای خودم هم تعجب برانگیز بود ولی خوب درسته هرگز ندیدمت ولی شش هفت سالی هست که میخونمت ومیشناسمت .انشالله همه وسایلتو باخوشی استفاده کنی .

سلام الهه جان
بسیار از کامنتت شاد شدم
ممنونم

وجیهه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام گولو جان چقدرخوبه که خونه تون شلوغ نکردین .الهی با دل خوش و دلی اروم کنار هم خوشبخت بشین.راستی خیلی وقته می خونمتون ولی اون وجیهه قدیمی نیستم

سلام وجیهه جان
ممنونم

رها دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 09:44 ب.ظ

گوشت کوب، سوزن نخ، اسفند دود کن، سینی، ست توالت شور، دم پایی حمومی، بادمجون پوست کن
ای ننه چه ذوقی کردم

سلام توتو
دمپایی نداریم و خوب شد یادم افتاد
بقیه لازم نمیشه فکر کنم
یه دونه سینی از خونه مامانم کش میرم
یه دونه هم سینی چوبی داریم

زهرا دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام مبارکت باشه به دل خوش ازشون استفاده کنی

سلام
ممنونم

متین دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام ،خریدتون عالی هست ،مبارک باشه ،به دل خوش و سلامتی استفاده کنید

سلام
خیلی ممنونم

لیلا دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 08:29 ب.ظ

مبارکت باشه گولو
کیف کردم از خوندنش
الهی همه رو به خوشی استفاده کنی
نمیدونی چه حال خوبی شدم از خوندنش
خدا حفظت کنه

سلام
ممنونم لیلا جان

دنیا دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 05:28 ب.ظ

به مبارکی ، الهی که با دلخوش ازشون استفاده بشه
راستی در بازکنه رو یادت نره، خندونِ کلاه قرمز، اولین تیکه ی جهیزیه که خریده بودی

وای دنیااااااا
یادم بودا
خاک انداز و آفتابه قرمزم هم دست لاله است

نشاط دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام گولو جان
با ارزوی خوشبختی
فکر کنم کتری قوری رو از قلم انداختی

سلام
هنوز نداریم
ممنونم

سارا دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام
به به مبارک باشه چقدر شیرین و دوست داشتنی. اولش می خواستم بگم خیلی هم مینیمال و به اندازه دیدم با شرایط الان اقتصادی خیلی هم لاکچری و اعیونی و می دونم که هیمن وسایل کلی قیمتشون شده.
آرزو می کنم اینقدر این وسایل واست خاطره خوب بسازن که وقتی خراب یا کهنه شدند دلت نیاد بندازیشون دور و یه آرزوی دیگه اینکه اگه دلت اومد و بالاخره خواستی بندازی دور اینقدر اوضاع کشورمون خوب شده باشه که هر چیزی رو که دلت می خواد بدون اینکه نگران قیمت و کیفیتش باشی بتونی بخری.

سلام
ممنونم
هزینه ها که غوغا میکنن
ولی انشاالله همه بتونن وسایلی که دوست دارن تهیه کنن

شراره دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام عزیز دل
یعنی عااالی بووود "جاکلیدی طرح فیل از عقب" و توضیحش :))))))
و بسیار هم مبارکه

سلام لوباه من
چطوری
حالا صبر کن عکسش رو هم میذارم
ممنونم
ماچ زیاد

نگین دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 03:10 ب.ظ

دختر برادر چهار سال پیش ازدواج کرد . همین دیروز می گفت مامانم کلی وسیله برقی به من داده که من نه کاربردشون می دونم و ناه اسمشون را . فقط از گوش کوب برقیم استفاده کردم .

سلام
من دقیقا چیزایی گرفتم که میدونم استفاده میکنم انشاالله
چون دست به آشپزی ام هم تعریف نداره میدونم باید جو گیر نشم و آون و کیک پز و فر و این چیزا رو بیخیال بشم

فاطمه دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام
گولو خانوم عروس خانوم
انشالله به دل خوش و میمینت و مبارکی
منی که سال هاست میخونمت عجیب ذوق و شوق ازدواج تونو دارم.
انشالله به پای هم سبز بشید و با آرامش و عشق رشد کنید.
خوش بحال آقای داماد که خدا شما رو بهش داده

سلام
خیلی ممنونم
چه ارزوی قشنگی کردی
الهی هزار آمن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.