پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

گرگ در لباس مدرسه


خاله ی یک دخترک کلاس سومی بودن خیلی کیف دارد. از حاضر جوابی هایش گرفته تا شیرین زبانی هایی که دل آدم را می برد. اما تا امروز نمی دانستم چه حس عجیبی است که از مدرسه ی خواهرزاده ام زنگ بزنند و اطلاع بدهند که حنادر بازی گرم به هوا چنان در نقش گرگ فرو رفته که چهار نفر را لت و پار کرده و مدتی طول کشیده تا ناظم به کمک یکی از معلم ها دستگیرش کنند ...
بیچاره خواهرم نمیدانست بخندد یا گریه کند.
نظرات 17 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 04:52 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
لت و پار؟!!

سلام
دقیقا عین گرگی به گله میزنه زده بود به بچه ها

فاطمه سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 04:38 ب.ظ

:))))))
خدد خود شماست.
به بار اینجا نوشته بودید که در کودکی ازتون سوال کرده بودن که دوست داری بزرگی شی چی بشی ؟
و شما پاسخ دادید پلنگ :)))
من هنوز گاهی یادم میوفته میخندم

سلام
وااااااااااااااای یادته
حنا دقیقا همینه
منتها صبر نکرده بزرگ بشه توی همون کودکی پلنگ شده

تینا یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام
ممکنه بخاطر شیر بودنمونم باشه
بچلونش لطفا

سلام تینا
شیر انصاف داره
یه جوری همه رو گاز و چنگ زده بود که همون گرگ هم شرمنده میشه

مینا یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 11:40 ق.ظ

اگه اون گرگه وبره ها شکل همین عکسه بودن که منم حاضر بودم گرگ منو بخوره !!!!!بچه ها تو هر سنی شیرینند.

سلام
باید دوربین مداربسته مدرسه رو میدیدی
بچه ها گله ای بدو
حنا بدو
ناظم دنبال حنا بدو

تارا یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام گولو
شیرین شیرینا وای حنا

سلام
دقیقا
گاز گازوها آی حنا

هستی یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 09:14 ق.ظ

وای خیلی با حال بود. دختر من کلاس سومیه ولی ندیدم تا حالا اینقدر توی یه نقشی فرو بره. کلی خندیدم به خواهر زاده جان شما.

سلام
حنا دو ساله بود
یه مستند درباره ی غازها دید
تا دو ماه پشت سرمون راه میرفت قات قات میکرد
توی این سن تقریبا دو ساعت در شبانه روز خودشه
الباقی یا گرگه یا پرنده طلایی پادشاهه یا قهرمانه یا مخفیه!!!

کامشین یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 06:34 ق.ظ http://www.kamsin.blog.ir

ببعی همچین ها هم معصوم نیست. بیشتر خنگه! من بچه گرگ ها را ترجیح می دهم. بگذارید برای خودش گله را تار و مار کنه گرگ کوچولوی دست و پا حنا بسته.

سلام کامشین عزیز من
قربونت برم که همیشه اون ته ته ته مطلب رو میگی
بچه ها اذیتش میکرده اند
اونی که گرگ بوده می افته دنبال حنا
همه هم به طبعیت اون می افتن دنبال حنا
حنا فرار میکنه تا ته مدرسه بعد میبینه جای فرار دیگه نداره
برمیگرده گرگ میشه
کاملا آگاهانه

سایه شنبه 15 دی 1397 ساعت 09:41 ب.ظ

بچه ها همه عشقن

سلام سایه
دنیای بی نظیری دارن

زهرا چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 07:25 ب.ظ

خدا حفظش کنه

سلام زهرا
ممنونم

پرژین چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 06:26 ب.ظ

من فکر مى کردم دختربچه ها بخاطر بچه بودن اینقدر شیرین هستن بعد الان متوجه شدم هر چى بزرگتر میشن شیرین تر میشن تا جاییه ادم دوست داره قورتشون بده

سلام
دقیقا همین طوره
باریک و مورچه رو ببین
آیا خوردنشون روا نیست واقعا؟

تیلوتیلو چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 04:47 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

ای جانم
عزیزدلم

سلام تیلو تیلوی مهربونم

لیلی چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 07:00 ق.ظ http://cafeleyli.blogfa.com

بخندید از تهِ دل
بچه جوگیرِ و تو نقشِ خودش فرورفته
مامان جانم هر هفته دوره ابتدایی ام مدرسه بود و هر دفعه پرونده ام را دستش میدادند...هر کی حرفم رو گوش نمیداد، میزدمش!
یعنی سیستم تربیتی خانواده یه چیزی بود من یه چیزِ هفتِ بیجاری که نمونه اش تو کلِ خاندان وجود نداشت! وقتی سن گرفتم کم کم عاقل شدم! تو دوره دانشکده فهمیدم در دوره ابتدایی بیش فعالِ تخریبی بودم! و بعد از اون از فرمِ غیرِ تخریبی!

سلام
واااااااااای مردم از خنده
ما هم دقیقا در سیستم آشوب بزرگ شدیم خانواده بس نبود توی جامعه هم اختلافات پس از انقلاب موج میزد کشور هم جنگ بود!!!!

sisteric سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 05:19 ب.ظ http://sisteric.com

:))))))
حاضر بودم نصف سرمایه‌مو بدم و اون صحنه رو با چشمای خودم ببینم

سلام سیستریک عزیز من
بخدا منم حاضرم یه کپی از دوربین مدار بسته مدرسه رو بخرم

سارا سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام شما ادرس کانال مهسا رو میدونید
به سپیدی یک بخت
کامنتاشو بسته نمیشه بپرسم ازش

سلام
نه نمیدونم

محمد سلمی سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 09:45 ق.ظ

عاااشقشممم

شکوفه دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 03:15 ب.ظ

خوب بچه تو نقش زیادی فرو رفته نقشش هم هیجانی بوده

سلام
هیجان میگم هیجان میشنوی ها

بهار دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 01:03 ب.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

جان دلم ...
بچه ذوق کرده خب.
پیش میاد

سلام
ذوق دردناکی بوده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.