پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

شاعر شیرخوار در دخمه سنگی


یک ماهی هست که نه به تلگرام سر زده ام نه به اینستاگرام و راستش هیچ کمبودی از این بابت حس نمی کنم.آدم بنده ی عادته، کافیه کاری رو سه روز انجام بدی یا انجام ندی و روز چهارم بهش عادت کرده ای... عادت این روزهای من کتاب خوندن و سریال دیدن و خوردن بی وقفه ی شاهدونه و گوجه فرنگی و هویج خورد شده است...

یه دوست عزیز اومد ایران و من ندیدمش. خیلی غمگینم. دلم میخواست برم بشینم نگاش کنم. برام حرف بزنه و من کیف کنم. براش حرف بزنم و حرف بزنم و حرف بزنم. نشد. گاهی زندگی اینجوری میشه که یه سری فرصت ها زود از دست میرن. کاشکی این از اون فرصت های برگشتنی باشه.
 
پادکست های گاردین رو گوش میدم. چقدر لهجه انگلیسی دوست دارم. چقدر ذوق میکنم وقتی یهو مچ خودم رو میگیرم که دارم به راحتی زبانی غیر از زبان مادری ام گوش میدم و میفهمم. راستش حس میکنم به زودی به همه اینا نیاز پیدا خواهم کرد. به اینکه بلد باشم حال خودمو خوب کنم و قوی باشم. امیدم به خداست ولی خب وینتر ایز کامینگ!!!

جمعه ی گذشته پرستار یه دختر شیرین زبان چهار ساله بودم. اینکه از ساعت شش صبح تا چهار بعد از ظهر یک بند حرف زد به کنار، ولی نمی دونین چقدر شیرین بود وقتی منو محرم رازهاش میدونست و بهم گفت که توی مهدکوک اون رئیس دخترهاست! البته نامبرده توی دو سالگی هم بهم گفته بود اگه جیش داشتی بهم بگو تا بهت جایزه بدم!



پ.ن: آیا لذتی توی دنیا با لذت بغل کردن یه نوزاد برابری میکنه؟

مدخل توضیح عنوان : تکرار یک هجای خاص و هر کدام با معنی متفاوت (مثل اوضاع این روزهای من)

نظرات 15 + ارسال نظر
گندم جمعه 9 آذر 1397 ساعت 09:41 ب.ظ

نه هیچی برابری نمی کنه الان یک دونه اش تو بغلم هست و دارم برات می نویسم و به برکت همین کوچولو 9+ 6 ماهه که اصلا تلگرام ندارم و تو اینستا هم هیچ پستی ندارم .
ولی نی نی من بوی شیر ترشیده میده ها !

ای جوووووووووووووونم
عاشق بوی پنیر بچه ها هستم

لیلیوم یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 06:10 ب.ظ

از آیدا چه خبر ؟ دخترش خوبه ؟ سلام برسون. چه خوبه یاد می گیری حال خودت رو خوب کنی

سلام
حالش خوبه و دخترکش هم حسابی شیرین شده

Dina شنبه 26 آبان 1397 ساعت 05:10 ب.ظ

Goloo ,Hana khoobe??az Hana begoo ,delmoon barash yek zare shode

سلام دینا
بله خوبه و سرحال الحمدلله

محمد سلمی شنبه 26 آبان 1397 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام چقدر خوب که دوباره مینویسی
و موافقم فاصله گرفتن از دنیای مجازی رو و در حد لزوم داشتنش و تبریک بخاطر مچ گیری های لذت بخش زبان

سلام
ممنونم

پرژین جمعه 25 آبان 1397 ساعت 01:57 ب.ظ

چه بچه شیرینى خداااا

سلام
اتفاقا هر بار از باریک مینویسی من دلم میره براش

لیلی جمعه 25 آبان 1397 ساعت 12:07 ب.ظ http://cafeleyli.blogfa.con

سلام عزیزِ دلم
یه آرامش و ثبات و پویایی تو حس و حالت هست که خیلی دوستش دارم...
شک ندارم آینده و حال از آنِ توست

ممنونم لیلی
بسیار بسیار خوشحال شدم که اینو گفتی
خوشحالم معلومه ثبات و شادی دارم

توت فرنگی روی خامه جمعه 25 آبان 1397 ساعت 12:36 ق.ظ

رییس دخترها ۵ سال و ۵ ماهشه خانم گولو!

سلام
به به خاله خانم
اخه خیلی کوچولوعه که
همین دیروز میگفت شی من دسته نجاری!!!!
ماشاالله بهش

شیرین پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.ladolcevia.blogsky.com

سلام مجدد
راستی این شوخی با "آفرینش آدم" ِ میکل آنجلو و گنبد سیستینای وزین و جمیل خیلی با نمکه. فقط یه کمی دست و پای "آدم" ِ بیچاره رو کشیده اند تا پاش رو به سطح دست اون مثلا خالق برسونند. حالا من خیلی با این اثر آشنا نیستم و مطمئن نیستم اون شمایل نشان دهنده خالق باشه فقط حدس می زنم. یک روز قشنگ بالاخره خواهد رسید که واتیکان رو درست و حسابی بازدید کنم و سر از جزییاتش در بیارم.

سلام شیرین
باور میکنی وقتی داشتم عکس رو انتخاب میکردم دقیقا میدونستم دو نفر توجه دیگه ای خواهند کرد
شما و کامشین
اون روز قشنگ گوارای وجودت
که بسیار حسرت اون روز رو دارم



شیرین؟
خیلی دوستت دارما

شیرین پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.ladolcevia.blogsky.com

سلام پرنده کوچولو
اگه بگم برای من بغل کردن گربه ها بالاترین حس دنیاست خیلی رسوایی به پا میشه به نظرت؟ برای من گرمی و نرمی و خرخر گربه ها زیباترین ها هستند و شیرین ترین. ظاهر گربه ها هم برام فرقی ندارند، هر قدر خیابونی تر، زخمی تر، چرک تر و مریض تر، عزیزتر و دوست داشتنی تر.
برعکس تصور خیلی ها گربه ها بیش از غذا به محبت و دست نوازش علاقه دارند.
راستی مرسی که وجود پادکست ها رو یادم آوری! چرا خودم به فکرم نرسیده بود؟! رفتم که تمرین انگلیسی و فرانسوی کنم! مرسی واقعا

سلام
گربه ها معرکه اند
معرکه واقعی
مذاب و خواستنی
پادکست ها عالی اند
عاشق لهجه شون میشی شیرینک

مینا پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 02:37 ب.ظ

چقدر خوبه که بلدی حال خودتو خوب کنی.
من وقت برای خودم ندارم دلم فقط چند ساعت وقت میخواد بدون دغدغه

سلام
مجبور بودم یاد بگیرم مینا

Dina پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 01:09 ق.ظ

Oon dokhtar kochooloo ahyanan Golnar nabood

سلام
نه
هنوز نه

* چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 11:48 ب.ظ

دفاع کردی؟ تز تموم نشد

سلام

نگوووووو
افتاده ام روی دور تنبلی

aram چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 09:32 ب.ظ

گولو حنا چطوره؟ خوبه؟

سلام
خوب و ورجه کنان د رحال قد کشیدنه

ربولی حسن کور چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 08:42 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
بچه‌ها توی این سنین واقعا فرشته اند بخصوص دختر بچه‌ها

سلام
عسل خانم شما که فرشته ی شیرین زبان هم هست

تیلوتیلو چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 05:06 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

من این روزها لذت بغل کردن نوزاد را دارم حس میکنم
ای خدا
هی به خواهر میگم از لحظه لحظه ش لذت ببر که بی تکرار هست این لحظه ها

سلام قدمش مبارک
بوش کن
زیاد
منم نی نی مون رو زیاد بو میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.