پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

Was bedeutet Falafel auf Deutsch



- فلافل با قارچ و پنیر
- فلافل با پیاز و جعفری
- هات داگ با قارچ و پنیر
- جگر مرغ با خیارشور
- جگر مرغ با قارچ و پنیر
- نوشابه مشکی

اینا منو یه ساندویچی نیست. خوراکی هاییه که روزهای فرد به عشقشون میرم کلاس زبان!!! بعله. چند جلسه که از شروع کلاس گذشت متوجه شدم محل موسسه احاطه شده از انواع ساندویچ فروشی ها و حالا هر بار یک ساعت زودترمیرم کلاس و در حال گاز زدن ساندویچ  تمرین هام رو حل میکنم. طبعاً تمام صفحات کتابم مزین به لکه های نارنجی خوشرنگ روغن هستند...

پ.ن: دفعه اولی که سفارش جگر مرغ با قارچ و پنیر دادم کارگر ساندویچی یه جوری نگام کرد و گفت نمیشه! گفتم یعنی نمیشه ساندویچاتون رو با قارچ و پنیر سفارش داد؟ گفت نه این میشه ولی نمیشه جگر مرغ رو با پنیر خورد که! صدالبته ده دقیقه بعدش دید که میشه و خوشمزه هم میشه!!! در ضمن من میدونم جگر مرغ پر هورمونه،فست فود ناسالمه. نوشابه بده و ...



یک خواندنی خوب: فهرست باورهای غلط رایج

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 09:29 ق.ظ

عامو ای کجاس که فلافل رو با پیتا پیچیده؟ خیلی خیلی خوبه و دلبر
فلافل به هر زبونی که فکرش کنی همون فلافله چون فلافله!

سلام زهرا
عکس رو از پینترست گرفتم و خیلی هم خوشم اومد
فکر کنم باید یه جایی طرفهای لبنان باشه
اونجا اینجوری چیز میز توی پیتا میپیچن

متین دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 12:39 ق.ظ

گوارا وجود
نوش جان
جگر مرغ کبابی با فلفل فراوان هم امتحان کن همراه پیاز داغ کاملا طلایی شده و چند تکه خیار شور صدالبته پنیر

سلام
خب مگه همیشه جگر مرغ رو اینجوری درست نمیکنن؟
من مدل دیگه ای بلد نیستم

فاطمه یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام
منزل نو مبارک خانوم ...

ما در شیراز یه مغازه داریم که با طرحی نو در انداختن برای ساندویچ های فلافل هیچ مشکلی نداره، منوی مغازه شون این هست :

فلاجون (فلافل و بادمجون)
فلاسیس (فلافل و سوسیس)
فلاپنیر و....

سلام
من صدبار گفته ام شیراز شعبه دوم بهشته

محمد پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 02:34 ق.ظ http://dastpich.blogsky.com/

سلام خواهر!
نمی دونم کِی این خونه که تکانده بودی را باز سازی هم کردی ولی با اینکه تم آبی گولویی ندارد خیلی زیبا شده، مبارک باشد.
گویا کمی "نوشا"به دستش زده ای، هرچند بازهم گولویی است، دوباره مبارک باشد.

سلام
خوبی برادر؟
یکهو هوس کردم باقی تم های بلاگ اسکای را مزه کنم و این به دلم نشست
دقیقا کمی رنگ و بوی نوشا دارد

بهار سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 11:39 ب.ظ

جگر مرغ با قارچ و پنیر؟ خوشمزه است؟

سلام
معرکه است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.