پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

حلوای قند


سلام
خوبید؟
من هم خوبم الحمدلله. هزار درگیری دارم که هیچ کدامشان بد نیست و ان شاالله همه منجر به رشد است ولی دغدغه این روزهایم شده اند. از گرانی گرفته تا مستقل شدن و کار و درس و همین چیزهای روزمره.
امسال هم کم کم دارد بارش را میبندد. و سال 98 را ان شاالله با عشق و اعتکاف آغاز خواهم کرد. تحویل سال و اعتکاف باید مزه ی حلواگونه ای داشته باشد. جدای این لذت بردن از زندگی هست و دوستان و خانواده و حلاوت 36 سالگی که بی صبرانه چشم انتظارش هستم.
این روزها همزمان با ترنم زمین برای بهار انگار به پاهایم بالهای کوچکی بسته اند و هر چند نامطمئن و آهسته، اما بسان گنجشگ های تازه کار تمرین پریدن میکنم
نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت 05:02 ب.ظ

تولدت هزاران مبارک عزیزم
من هر سال پر از شوق میشم با خوندن متنی که برا تولدت مینویسی و حتی اون ویش لیست که گاهی همراهش بود

سلام
ممنونم
خیلی ذوق زده ام کردی عزیزم
باید بنویسم
نمیدونم چطور و از کجا ولی باید بنویسم

باران دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 10:37 ب.ظ http://mesjours.blogsky.com

بیا و برگردیم این بهار رو:)

باران
ای به قربون قلمت
ای به قربون قلمت
همین
صبح پیش بابا بودم
فکر کن
دلم نیومد بگم
فکر کردم فردا شلوغ باشه
و امروز رفتم
و فکر کردم حالا که کایو موهاش کوتاه و حال تو خوبه بهت نگم بلکه یادت نباشه
ولی تو بگو مگه میشه این کامنت رو دید و ساکت موند؟

ریحانه یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 08:51 ب.ظ

مرسی گولو جان. عالی شد

مبااااااااااااااااااااااااااااارکه

ونوس شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 01:15 ب.ظ http://shakibajoon90.blogfa.com

سالهاست می خوانمت ..الته مدتی گمت کرده بودم .... و امروز دوباره چشمم به گولو افتاد و خواستم احوالی بپرسم . عاشق مناجات هایت بودم و هستم .. اسم خوبی هم داشت خدایت
من تا به حال اعتکاف نرفته ام .. هم گرفتاری ها اجازه نداده و هم راستش به این مدلی اعتقاد زیاد معتقد نیودم .. به نظر من عبادت باید از وسط مردم بگذرد .. نه از کنارشان .. به هر حال هر جا حال دلت تغییر کرد ... از ماهم یاد کن گولو جان

سلام ونوس عزیزم
خوش برگشتی
اعتکاف جای عجیبی است
تنهایی در ازدحام
سکوت در هیاهو
بیاد همدیگر باشیم
خدایم دوست پسره بود که شد حسینا

ریحانه سه‌شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 05:43 ب.ظ

گولو جان کیف میکنم از نگاه زیبات به دنیا و از شادیت.

اقا ۱ شنبه ساعت ۱ دفاعمه. لطفا خیلیییی دعا کن که خوب برگزار بشه. خیلی تمرین کردم ها. اما میترسم اون روز خراب کاری کنم.


بووووس

سلام
دارم دعات میکنم
الان شنبه ساعت دوازده و داوزده دقیقه است
موفق باش عزیزم

سنجد سه‌شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 03:39 ب.ظ

طعم ملس مستقل شدن

دقیقا
ملس
حتی گس

فاطمه چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 10:09 ق.ظ

بله بله همین روزمره ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.