پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

شرمندگی ملائک از اعمال بنده


.

درست توی گاز آخر یه کیک  گردویی نیم کیلویی که به مدد یه ماگ پر از شکلات گرم می بلعیدم ، یادم اومد روزه بودم...

.


نظرات 16 + ارسال نظر
. دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 08:54 ق.ظ http://fidgety.blogsky.com

چقدر میتونه خوردن این کیک لذت بخش بوده باشه علی الخصوص اگه طمع شیرین گناه! (عذاب وجدان)از این طعام لذت بخش همراهش بوده باشه.
این گونه روزه ای در میانه روز ارزوست

سلام
دقیقا همین طور بود

یاسمن ج یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 10:31 ب.ظ

والله

سما شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 09:59 ق.ظ

تقبل الله

سلام
خدا همیشه قبول میکنه
خیلی چشم و دل سیره

ساره.م شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 09:07 ق.ظ

پیامی از کائنات بوده که نازل شده در بی حواسی شما که :نوش جان فرزندم!

یا شایدم کار دوستمون، شیطان رجیم بوده که حال نکرده با تزکیه هات !

(البته هیچ ایده ای ندارم که حکمش چیه، و اصلا روزه هه قبول و برقراره یا رفته به باد)

سلام ساره
چطوری دختر آفتابگردون
کار معده ی محترم بوده که از شیطان رجیم هم رجیم تره!

منم نمیدونم حکمش چیه
برای من که فعلا حکم دله!
در حقیقت شکمه!

افشان شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 05:54 ق.ظ

عجب روزه شیرین و دلچسبی

سلام
والله!

نلیا شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 12:54 ق.ظ

گولو حلت از دن بابای امروزی خبری دارین؟حالشون خوبه؟

سلام
خبر ندارم و بی خبری یعنی خوش خبری

فاطمه جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 08:47 ب.ظ

عاشقتم بخدا:))))))

سلام

واگویه جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.rahaey-97.mihanblog.com/

نوش جونت
من که موقع روزه داری همیشه دلم خواست یادم بره و یه دل بخورم
قبول باشه

چرا شرمنده؟
چن چیز از امت پیامبر ص برداشته شده
یکیش فراموشی و سهوی انجام یا ترک اعماله

سلام
منم سر روزه واجب ابدا یادم نمیره

دخترچه جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام
قبول باشه.
دخترچه ات بمانم٬ با همه رو سیاهی هایم...

سلام
دخترچه ی عزیز عالمی

کامشین پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.kamsin.blog.ir

نوش جون ات پرنده جان.
حالا چطوری در گرما و تعب روزهای تابستانی میل به خوردن و نوشیدن این اطمعه و اشربه حرارت زا را داشتی؟
به نظرم طفلی سیستم ات هنک کرده بوده.

سلام کامشین
والله شکلات داغ برای من حکم شراب ناب داره
هیچ وقت بهش نه نمیگم
همیشه هم برام کار میکنه لامصب

بهار پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 ساعت 10:32 ق.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

عالی بود... اون گاز آخر رو خوردی؟ اگه نخوردی چون یادت نبود روزه ات قبوله:)))
خیلی خوب بود اجرت با خدا دل بنده ایی رو شاد کردی خدا شادت کنه

سلام
اونی که توی دهنم بود قورت دادم
ولی گاز آخر موند!!!

لیلا چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 11:26 ب.ظ

قبول باشه
من اصلا یادم نبود
وقتی از باشگاه بر میگشتم سرکار توی اتوبوس با کلی حسرت از بقیه شنیدم

سلام
منم کلی دور افتادم از دوست پسره
یه دوست جان عزیز یادم اورد

روناک چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 07:42 ب.ظ

من جای خدا بودم روزه تو قبول می کردم. فقط می گفتم بنده من همه کیکو یه جا نخور . لپت هم می کشیدم گولو فرفری

سلام
یه جوری میلمبوندم که خدا خودش هوس کرد فکر کنم

تیلوتیلو چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 07:42 ب.ظ

چه شانسی
هوررررررررررررررررا
نوش جونت
اصلا شرمنده نباش
دشمنت
بابا یادت نبوده....

سلام
یه جوری حالش می پره خب
مخصوصا که انقده خورده بودم که حتی شام هم نخوردم!

اقیانوس چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام
اگه اولش میفهمیدی که تاثر برانگیز میشد

سلام
اوه
اونکه دیگه تراژدی میشد

متین چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 02:06 ب.ظ

التماس دعا

سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.