پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

Wie Oft


دیشب اتفاق مهمی توی روند  یادگرفتن زبان جدید افتاد: توی خواب داشتم با یه نفر صحبت میکردم و بجای اینکه بگم How often گفتم wie oft  و  همون موقع فهمیدم که ذهنم شروع کرده به آلمانی فکر کردن و چقدر این لحظه لذت بخشه.



پ.ن: من هیچ وقت به فرانسوی خواب ندیدم

پ.ن.2: کمرنگم ولی حالم خوبه.



نظرات 9 + ارسال نظر
سحربانو یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 08:44 ق.ظ

من که زبان مادریم ترکی هست یادم نمیاد تو خواب هم فارسی حرف زده باشم خوش بحالت که انگلیسیت اینقدر خوب شده

سلام
منم ترکی و فرانسه هرگز خواب ندیدم
ترکی زبان مادری ام هست و فرانسه رو مدت مدیدی یاد میگرفتم
انگلیسی ام زبان دم دستمه . شاید بخاطر این برام کاربردی شده که هرگز یاد گرفتنش رو متوقف نکردم

تارا چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 07:14 ق.ظ

سلام گولو جان
خوشحالم خوبی ولی بیشتر بنویس

سلام
بروی چشمم

هستی دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 09:12 ق.ظ

چه ذهن باکلاسی, خوشمان آمد.

سلام
لاجرم وقتی ادم در حال اموزش هست ذهنش هم درگیر میشه

ساره دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 08:30 ق.ظ

هرقدر که دوست داری و احتیاج داری کم رنگ باش ... ولی خوب باش

توی دعاهای خیر خیلی ها هستی دوستم

سلام ساره جان
چطوری؟
ممنونم از همه شما بی نظیرهای من

تیلوتیلو یکشنبه 20 آبان 1397 ساعت 12:35 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

خوشحالم که خوبی
حتی اگه کمرنگی ولی باش

سلام
هستم گل خانم

ربولی حسن کور شنبه 19 آبان 1397 ساعت 10:04 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
دبیر زبان دوران دبیرستانمون یه بار گفت شما وقتی میتونین بگین خوب زبانو یاد گرفتین که به انگلیسی خواب ببینین
و ما توی دلمون می گفتیم مگه میشه؟
پس میشه!

سلام
خوبید دکتر جان؟
عجب حرفی زدن
من یادمه اولین باری که توی خواب انگلیسی حرف میزدم انقده ذوق کردم که بیدار شدم

آدم چاق شنبه 19 آبان 1397 ساعت 05:18 ب.ظ http://chagh2.blogfa.com

وای چقدر عالی. این اتفاق یعنی زحماتت به نتیجه رسیده است.

سلام
بله انشاالله

سرن چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 02:29 ب.ظ http://serendarsokoot.blogsky.com/

آخی!
خدا رو شکر که خوبی!

سلام بانو جان
چطوری

علی سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام

سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.