پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

فصل ارتفاع فصل عاشقی

فردا اول رجبه

نمیدونم این چند ساله ایهاالرجبیون چه کرده اند و کجا بوده اند. ولی بعنوان ارشد ایها المناریون باید بگم دارم بال بال میزنم برم مسجد حضرت زینبم. برم قاطی خانمهای پیر نق نقو و دبیرستانی ها ور ورو. و از شما چه پنهون قلبم گوم گوم میزنه که بازم نصفه شب برم بالای مناره. برم یقه حسینا رو بگیرم  بکشم سمت خودم  تا سرش رو  بیاره پایین و بتونم ماچش کنم. از اون ماچ های بادکشی حسابی. من دلم برای مناره تنگ شده.



به امیر گفتم اجازه میدی برم اعتکاف؟ یه نگاهی بهم کرد که خودم خجالت کشیدم. این همون مردیه که نماز نمیخونه ولی وسط سفر کنار جاده میزنه کنار تا من نماز بخونم. همون مردیه که نماز نمیخونه ولی معتقده توی درامدمون نباید یه تار موی حروم بیاد چون رزق رو میبره. همون مردیه که نماز نمیخونه ولی تا امروز بیشتر از خودم مواظب دینم بوده. و من؟ من فقط زنی هستم که نماز میخونه....

نظرات 8 + ارسال نظر
Amine شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 10:10 ق.ظ

نمیدونم چرا ولی دیگه پرنده ی گولو رو دوست ندارم.... مثل خیلی های دیگه که بعد از ۴ ماه فهمیدم دیگه دوسشون ندارم

سلام. اشکال نداره دنیا بدون دوست داشتن همه هم میچرخه

نسترن شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 09:55 ق.ظ http://second-house.blogfa.com/

خیلی از ما متاسفانه فقط نماز میخونیم
اگر اعنکاف رفتید و حسینا رو ماچش کردین یکی هم از طرف من ماچ کنید لطفا
التماس دعا

سلام.
خبر دادن اون مسجد شاید برگزار نشه.
غمگینم
همدیگه رو دعا کنیم

زهره پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام
لطفا امسال برای منم دعا کن
منم برای تو دعا میکنم

سلام چشم
بشدت محتاج دعا هستم

عابر دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام .خدا برای هم نگهتون داره در ضمن شما فقط نماز نمیخونی ،اینکه فروتنیه، معلومه که خیلی تفکر و تامل میکنی اینا همش عبادته دیگه، هر کس به زبانی صفت حمد تو گوید بلبل به غزل خوانی و قمری به ترانه

سلام
شما لطف دارید

کیانوش دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 08:09 ق.ظ

اقای همسر به گولو مومن هستند و چه چیزی شیرین تر از این

سلام یار قدیمی
هی هی هی

زهره یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام. قربون اون نماز خوندنت، منم یاد کن... لطفا ❤️

سلام زهره جان بروی چشمم

شکوفه یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 07:56 ب.ظ

من با تو عاشق رجب شدم .آنقدر ذوق رسیدن ماه رجب رو دارم که قابل وصف نیست با اینکه نرفتم اعتکاف و خیلی از مستحبات رو انجام نمیدم اما همین که تو ماه رجب نفس میکشم لذت میبرم .و میدونم خدا خودش قشنگ ترین رو برام میچینه

سلام
خوش بحال من که شما یادمی

دل آرام یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 04:17 ب.ظ

قربونت برم من. گولو عزیز خودمی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.