پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

دیدگاه صفر و یک

یادم  نره هدف وسیله رو توجیه نمیکنه. برای greater good دست به دامن بد و شنیع و غیر اخلاقی نشم. قضاوت وظیفه من نیست. تفکر وظیفه منه. و این روزها هر خونی از هر طرفی که ریخته بشه توی زمین ماست. ما ایرانی ها. نمیخوام بازنده "ما" باشیم ولی نمیدونم چه باید کرد.

اینو نوشتم که مشخص کنم من- پرنده گولو- این لیست پایین رو تایید نمیکنم و توش سهیم نمیشم:

تخریب اموال

توهین و فحاشی  به افراد

آسیب جسمی و روانی به افراد

استفاده ابزاری از اعتقادات

سودجویی از شرایط جسمی و روانی بقیه

آتش به اختیار و هر گونه عمل شبه لینچ

نگاه از بالا به سبب هر گونه اعتقاد مذهبی یا اجتماعی

کشتن، کشتن، کشتن

و خیلی چیزها که نمی نویسم



نظرات 6 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 2 آذر 1401 ساعت 02:25 ق.ظ

زهره خانم اگر کسی کور نباشد واضح و مبرهن هست جبهه حق کدام است!
لعنت بر یزید و پیروان یزید و الگو گیرندگان از یزید که حتی در جنایت از یزید پلید هم پیشی گرفته اند!
یزید لعنت الله علیه جسدهای مقدس شهدا را نمیدزدید که مادری از ترس دزدیدن جسد کودک نه ساله اش ، آن را در کنج پستوی خانه مادربزرگش در یخ این طرف و آن طرف کند!
جبهه حق برای شما و امثال شما مشخص نیست وای بر آنانی که در آخرت هم کور محشور میشوند چون در دنیا فقط چشم ظاهری و جسمانی داشتند!

مهفام چهارشنبه 2 آذر 1401 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام عزیزم
منم به شدت موافقم که آسیب‌ها بیشتر از بهبودهاست تو این شرایط، هر خونی که ریخته میشه، قلبم به درد میاد، از جوانی‌شون، از عمری که می‌تونستن داشته باشن، از مادر و پدرهایی که داغ می‌بینن و ...

سلام
اخ اخ

می خوانمت سه‌شنبه 1 آذر 1401 ساعت 03:21 ب.ظ

کدام جبهه اول حمله کرد؟
کدام جبهه اول اراذل و فاسد خواند؟
کدام جبهه اول نخواست که بفهمد؟
کدام جبهه بیشتر کشته داده؟

و بازهم همچنان عموم مردم با هرگونه زدن و کشتن مخالفند

یک روز بر گونه این مملکت یک بوسه

و بالای سرش یک یادداشت می گذارم

و می روم:

"آنچنان زیبا خوابیده ای که دلم نیامد بیدارت کنم..."

نسترن سه‌شنبه 1 آذر 1401 ساعت 01:54 ب.ظ http://second-house.blogfa.com/

من نیز هم....

زهره دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام. امیدوارم خوب و سلامت باشی دوست خوبم
گولو جان از کجا اینقد اطمینان دارید که در جبهه ی حق ایستادین؟
بدون هیچ سوء غرضی و فقط برای روشن شدن خودم میپرسم عزیزم
این روزها من اخبار رو از دو منبع مقابل هم دنبال میکنم و متاسفانه روز بروز بیشتر به این نتیجه میرسم که قطعا هیچ کدوم صد درصد راست نمیگه و هردو طرف مقصرن
آخه اگر این سمت یه عده کشته شدن اون سمت هم کلی بسیجی و نظامی بدست همین مردم دارن می میرن... اونا هم گناهی ندارن
نمی دونم انگار واقعا تشخیص حق از باطل سخت شده و بهتره اینقدر یکطرفه به قاضی و نریم و حق رو صد درصد به یک سمت ندیم

سلام
شما جایی دیدین که من ادعا کنم در جبهه ای هستم و اون جبهه حق هست؟ و کلا آیا دیدید من بگم یک جبهه حق و دیگری ناحق هست؟ اتفاقا کل حرف من اینه که آدمها، جبهه ها، مسائل و دیدگاه ها سفید و سیاه نیستند. خاکستری هستند و ما اجازه نداریم با توسل به هر چیزی از دین و اعتقاد و حقوق گرفته تا خیلی چیزای دیگه، بخواییم بقیه رو ناحق جلوه بدیم.
در این میان چیزایی هستند که از نظرم با هر دیدگاه و اعتقادی زشت و غیراخلاقی هستند حتی اگر غیرقانونی یا غیر عرف نباشن

اگر جبهه ای برای حال من بشه گفت اون جبهه ی " غمگین و ترسیده و عصبی و مضطرب و شاکی" هست

خاله ی بچه ها دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام
انشالله روزی برسه همه‌ی ایران در آرامش زندگی کنیم. بیای اینجا و فقط از روزمرگی های قشنگت بنویسی الان دل هممون گشایش بعد از سختی میخواد

سلام
هزار آمن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.