پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

گیسوبران، ادعاکنان

موهایم را تراشیدم. موهای فر زیبای رها و خاص با آن پیچ و تاب قشنگ را گرفتم توی مشتم و از بیخ قیچی کردم. زیر شال خفه شده بودند از بس محکم بسته بودم تا ظاهرم را نامرتب نکنند. و خب توی زندگی من این روند عجیبی نیست و موزر امیر هیچ وقت مدت زیادی بیکار نمی ماند. عجیب این است که امروز خیلی ها توی شرکت میگویند چرا از تراشیدن موهایت عکس و فیلم نگرفتی تا بعنوان" گیسوبران" آپلود کنی؟ حوصله نمیکنم به تفضیل بهشان بگویم که بنده حرکت اجتماعی نکرده ام فقط موهایم را برای چندمین بار به دلیل کلافگی کوتاه کرده ام و درست نیست الان که بازار داغ است از این کار بهره فعالیت سیاسی اجتماعی ببرم! و باز هم حوصله ای نیست تا بگویم از فیلم و عکس و هشتگ مهم تر این است که شما در محل کار میتوانید موهای من را ببینید و در موردش نظر بدهید.

نظرات 12 + ارسال نظر
ز دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام
ممنون. همیشه برای همه میخونم بعضیا رو که میشناسم نام میبرم حتی دوستای مجازی برای شما و خانوادتون، حنا و همه ی بچه های دنیا و بعد میگم همه ی مردم دنیا انشالله در پناه خدا باشن و از حوادث ناگوار در امان بمونن... از رنج دنیا گریزی نیست خودم انقدر غصه خوردم فیبرومیالژیا دارم و درد بخشی از زندگیم شده دردهایی که ریشه ی عصبی داره
از بی عدالتی، حقوق های ناعادلانه، سوء استفاده یک عده از مقامشون...
ولی چرا بازم مردم ضعیف دارن تاوان پس میدن؟ پدر روح الله عجمیان کارگر فصلی بود... مهسایی که غریب بود و این گشت ارشاد چرا جمع نشد؟ چرا؟ آرمان چرا وحشیانه کشته شد؟
چرا کاخ های یک عده ویران نمی شود ولی اهل کوخی داغدار میشوند
بخدا قسم که نفسم از جای گرم بلند نمیشه خدا رو هزار مرتبه شکر نه خودم نه خانواده ام جزو مسئولین نیستیم... همیشه با خودم میگفتم یه روزی اگه جنگ بشه ما دلمون سرد شده ولی امروز خودم جزو مردمی هستم که حاضرم جانم رو فدا کنم ولی کشورم برده ی اسرائیل و آمریکا نشه
اینجا حرصتون درمیاد که ای بابا همیشه به بهانه ی دشمن اجازه دادید یه عده هر غلطی دلشون میخواد بکنن آره حرص خودمم درمیاد ولی مجبوریم و مطمئنیم که ظالم تاوان پس میده... راهش ناامن کردن کشور نیست حق حنا و خواهرزادم و هیچ بچه ای این نیست که در ناامنی زندگی کنند
بازم میگم ضعفا دارن قربانی میشن و پولهایی که توی جیب عناصر اونور آب میره
یه عده داخل کشور به اسم دین هر کاری کردن و یه عده خارج از کشور که میخوان ما دین نداشته باشیم
در پناه خدا باشی گولو

ممنونم
دقیقا همینه
ما میاییم یه برند رو تحریم میکنیم کارگرای اون برند بیکار میشن
وگرنه مدیراشون گزندی نمیبینن
از طرفی رسانه هامون بشدت بد هستند
من حرص میخورم که رسانه امن ماها شده بی بی سی و امثالهم
و همینطور اینکه هر کی هر چی میگه انگ غربی میخوره
من نوعی اگه غرب رو میخواستم راه مهاجرت برام باز بود

ز یکشنبه 29 آبان 1401 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
نگران نباش عزیزم من این دعا رو هر روز برای عزیزانم میخونم دیگه خیالم راحته

از آیت الله بهجت:

اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِی دِرْعِکَ الْحَصِینَةِ الَّتِی تَجْعَلُ فِیهَا مَنْ تُرِیدُ. (سه ‌مرتبه)

خداوندا، مرا در زره نگهدارنده و قوی خود _ که هر کس را بخواهی در آن قرار می‌دهی _ قرار بده.
قبل و بعد دعا هم صلوات بفرستید
هر صبح و شب بخونید

گولو جان نمی دونم چرا ایمیلم کامنت قبلی عمومی شد لطف میکنید پاک کنید

سلام
پاک کردم
لطفا این دعا رو برای تمام جهان و ایران بخون
ممنونم

ز جمعه 27 آبان 1401 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام گولو جان
گولویی که من طی این سالها شناختم و خیلی چیزا ازش یاد گرفتم دین داره... مرام داره... آزادگی داره چون حسینا داره... گولو جانم اینایی که شعار میدن واقعا به این چیزا اعتقاد دارن؟ میشه برای هدایتشون دعا کنیم چون انشالله بیشترشون دوست هستن ولی پای اعتقاداتمون باید محکم بایستیم و حسینی باشیم الان وقت یاری دین خداست حق و باطل روشنه ولی نمی بینند

سلام.
بله من دین دارم و به خدا معتقدم
برای همینم معتقدم ظلم عظیمی در جریان هست
این باور به روشن بودن حق و باطل منو منزجر میکنه
حسینی باشیم ؟
کدوم رفتار رو میبینید که حسینی هست؟
دلم نمی خواد اینطور جواب بدم ولی چی باعث شده فکر کنید ما باید برای هدایت کسی دعا کنیم؟ چه بسا نیازمند دعا همون کسی هست که ادعای حق داره و بقیه رو باطل میبینه
از این اینکه باورها گاهی باعث میشن خودمون رو بالاتر از بقیه ببینیم و مقامی برای خودمون قائل باشیم که برای بقیه دعا و هدایت دعا کنیم بشدت نفرت انگیزه برام
من نمیدونم کسانی که شعار میدن واقعا به این چیزا اعتقاد دارن یا نه ولی میدونم اونایی که شلیک میکنن به هیچی اعتقاد ندارن

فاطمه سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام و عرض ادب
از محتوای ارائه شده در کامنت دینا و پاسخ ارائه‌شده

بعله

سوفی سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 01:38 ق.ظ

گولو دلم برایت تنگ هست. خدا کند آن وری شود که من بیایم ایران و بشینیم با هم قهوه ی اسپرسوی قول داده رو بنوشیم و از هر دری حرف بزنیم. تو که نیامدی این طرف، من باید بیایم.
دلم برای ایران هم تنگ هست و برای همه ی دوست داشتنی هایی که انگار قرن ها پیش تجربه کرده ام

سووووووووووووووووووووفی
دووه اگبرررت

. دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 10:01 ب.ظ

تفصیل

سلام
بسیار ممنونم که تذکر دادید

پریسا یکشنبه 15 آبان 1401 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام خانم گولو
مگه نمیدونی شعار انقلابی ها ی جدید زن زندگی و آزادیه؟
شما آزادی صریح و روشن موضع ت رو روشن کنی و اعلام کنی طرف اونا هستی همینقدر دیکتاتور
همیشه اونی که شعارهای قشنگ سر میده در عمل کمترین پایبندی رو به همین شعارها داره

سلام
راستش شعار منم همینه. در عمل و در تفکر

فاطمه شنبه 14 آبان 1401 ساعت 06:21 ب.ظ

یعنی الان اینهایی که ریخته‌اند توی خیابان همه‌شان کتاب‌خوانده و روشنفکر هستند و هرکس مخالف جنگ خیابانیست، لابد کتاب نخوانده...دانشجوی نخبه شریف و استنفورد درس‌خوانده و کلاسهای عمومی آنجا را رفته می‌شناسم که صدردرصد این طرف ایستاده. بعضی‌ها هستند که وقتی ایران اینترنشنال را می‌بینند، خیلی چیزها دستشان می‌آید اتفاقا همین الان که باید وسط نایستند و سمت درست بایستند.کسی که حقوق بشر را فقط به شیوه‌ای که آن طرفی‌ها می‌گویند، رصد می‌کند، از روشنفکری خیلی فاصله دارد.

سلام
ببخشید از کدوم حرف من این چیزا رو برداشت کردید؟

Dina جمعه 13 آبان 1401 ساعت 04:28 ب.ظ

Kheyliiii ajibe man fekr mikardam ba in hame ketab khoondan o edeaye roshan fekri hadeaghal tanha Kari ke mitooni too mogheiyat feeli bokoni ,vazeh o sarih moezato moshakhas koni,zaman vasat bazi nist ya in vari ya oonvari,vali in 2 pahloo harf zadan o mohafezeh Kari yek maeni dare ,ke nafasam az ja garmi pa mishe,

سلام.اگر بجای گیر دادن کمی با دقت تر خونده بودید متوجه میشدید من کدوم وری هستم. فقط طرف جار زدن نیستم. کسی که توی محل کارش بی حجاب هست مسلما معلومه کدوم وریه

زهره دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام گولووووو
اون عکسی که موهات شکوفه زده بودی یادته؟

سلااااام وای یادته
یه قرن قبل بود
الانم دقیقا همون اندازه است

کامشین چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 11:49 ب.ظ

به نظر من مهم این هست که خوشگل شده باشی

سلام عزیزم
به نظرم خوشگل شدم و مرتب

حکیم بانو سه‌شنبه 3 آبان 1401 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام
امیدوارم با این مدل کله هم راحت باشید
گیس بران دردی دوا نمی کند؟ یک نماد است. مو رشد می کند و بلند می شود
حال دلتان خوب باشد کافیست که هییییی! امان از این روزها

سلام دوست قدیمی
حال دل. دقیقا حال دل مهم است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.