پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

39 سالگی کمی جسور و خیلی باحال


با تو یادگیری یک حرفه و مهارت جدید را شروع کرده ام و امروز اولین نتیجه اش را دیدم. مثل زایش بی بدیل و زیبا بود. 

یکی از زیرنویس های فارسی فیلم بتمن 2022 با ادبیات و کلمات گولو نوشته شده است.


نظرات 9 + ارسال نظر
مونس دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 ساعت 02:48 ب.ظ

اومدم باهات درددل کنم دیدم خبر خوش دادی
خوش شدم به خوشیت ...دلچسبی گولو
یه وقتی می گم بهت

سلام دلت خوش عزیزم
هر وقت بخوای من اینجام

هاشم یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 ساعت 12:57 ب.ظ

اطلبو العلم من المهد الی......

سلام چطوری میهن؟

! سه‌شنبه 30 فروردین 1401 ساعت 01:16 ق.ظ

زایش ... نوزاد ... زندگی...
حرفه ... حرفه ای...
زیرنویس؟

سلام
سالاد کلمات ساختید؟

یک عدد مامان دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 04:55 ب.ظ http://Www.Kidcanser. Blogsky

کاش اون اولش نوشته باشه مترجم گولو
درسته که از بتمن خوشم نمیاد لی گولو رو دوستش دارم پس اولین فرصت فیلمش رو می بینم

سلام
نمینویسه.
ولی بعنوان اولین دست گرمی برای خودم جذاب بود
شایدم یه روزی حرفه ای این کار شدم و اسم گولو هم اومد.
راستش توی خیالاتم به اینم فکر کردم مثلا توی این سریال ها تهش بنویس زیر نویش از پرنده گولو و از تو چه پنهان ذوق هم کردم

سنجد دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 01:21 ب.ظ

مبارکههههههه

یعنی سرچ کنیم با زیر نویس گولو؟


نه بابا
اسم نداره

آزاده دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام گولو جان
تبریک میگم
پس واجب شد بتمن رو ببینم حتما
بازم ازین کارا بکن

سلام
ممنونم

دل آرام یکشنبه 28 فروردین 1401 ساعت 06:12 ب.ظ

آفرین بهت افتخار می کنم دوستم

سلام
ممنونم دل ارام

reyhan.a69 یکشنبه 28 فروردین 1401 ساعت 03:39 ب.ظ

مبارکه گولویی

سلام ریحان جان
ممنونم

تیلوتیلو یکشنبه 28 فروردین 1401 ساعت 02:27 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

منم توی چهل سالگی شروع کردم به یادگرفتنهای تازه
و خیلی لذت بخش و عالی هست

سلام
انگار باید یه تکون بدیم به خودمون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.