پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

امروز که اومدم سرکار دیدم روی میز،کنار ماگم یه ظرف شکر  گذاشته اند... حسینا جان من می دونم شما گفته ای. نمی دونم از دهن کدوم بنده و با دست کدوم بنده ولی میدونم این شکر کار خودته. یعنی گولوچه حواسم هست. نمک سر سفره ات رو از خودم بخواه. شکر روی میزت رو هم خودم می فرستم...



روی نوک پنجه هام می ایستم، صورت ماهت رو می بوسم. حسینای منی.

نظرات 4 + ارسال نظر
پرژین پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 12:20 ب.ظ

مبارک باشه محیط کار جدیدت.شهد و شکر باشه اصلا

سلام هناسه جان
دعایت مثل عسل چسبید

تیلوتیلو پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 09:26 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


چه زیبا

سلام

فاطمه پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 01:09 ق.ظ

ای جاااان

سلام

دنیا چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام گولو جان، چه پست شیرینی! الهی همیشه دلت گرم و لحظه هات پر از این نشونه ها باشه، شغل جدید برات پر از خیر و برکت باشه عزیزم

سلام یار قدیم
ممنونم دنیای قشنگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.