پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

منتظر سبزهای بهاری بودن


روزها همینجوری گذشت، سی و هفت سال و یک روز ، سی و هفت سال و سه ماه، سی و هفت سال و ده ماه و سه روز، تا رسیدیم به امروز. امروز که وقتی تقویم را باز میکنم نوشته سی و هشت سال.

همین امروز سی و هشت ساله ام. سالی غریب ولی مهربان پشت سر گذاشته ام. سی و هفت با درد شروع شد. با جراحی و تصادف و ترک کار ادامه پیدا کردو با دادگاه تمام شد. اما همه اش همین نبود. امسال با آقای جوگندمی زندگی کردم. حسابی صیقل خوردم. یاد گرفتم از آنهمه کتابی که خوانده ام استفاده کنم. یاد گرفتم بالا بردن صدا و مچ گیری و قهر و نق ما را به جای بهتری نمی رساند. و خیلی چیزهای دیگر  مثل همین دادگاه که گرچه ادامه دارد اما گویا ترسم ریخته و شاید حتی توکلم بیشتر شده باشد.

خلاصه که 37 خوب بود و ان شالله 38 بهترتر خواهد بود.

برایم دعای خیر کنید.

نظرات 16 + ارسال نظر
قوی گنگ یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 09:54 ق.ظ

ای جااانم
همیشه توکل داری و این بهترین حال خوبی هست که همیشه ازت میگیرم
الهی 38 کلی قند تو دلت آب بشه

سلام دوست قدیمی
ممنونم
اتفاقا خودم بشدت از توکلم ناراضی هستم

زهره یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 09:41 ق.ظ

عزیزم تولدت هزاران بار مبارک

سلام زهره جان
ممنونم

آدم چاق یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 08:37 ق.ظ

انشا الله که 38 سالگی خیلی پر بار و شاد باشد

سلام
ممنونم خانم عزیز

مهفام یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام گولوی عزیز
امیدوارم سی و هشت بهترین باشه برات
تولدت مبارک
انشاالله به حق این ماه‌های زیبای خدا، بی‌گناهی تو در دادگاه ثابت میشه و آرامشت بیشتر میشه

سلام مهفام عزیزم
خدا دعایت را مستجاب کند الهی

دلی شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 11:30 ب.ظ

الهی که ۳۸برات بهترین باشه ،تولدت مبارک

سلام خیلی ممنونم

زهرا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 08:30 ب.ظ

هزاران مبارک،هزاران دعای خیر بدرقه ۳۸ سالگیت گلو جان
منتظر اون نامه ها قشنگ به رسم سالهای قبل بودم

سلام
خیلی خیلی ممنونم
از اونها هم مینویسم عزیزم

دل آرام شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 06:33 ب.ظ

ان شاالله سال بهتری باشه

سلام
برای همه مون انش الله

فال شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 05:39 ب.ظ http://semilife.blogfa.com

صد در صد بهتره
تولدت مبارک گلو جان، انشا الله که شیب نردبان رشد امسالت کمتر باشه و طعم با طمانینه رشد کردن رو با آسایش و آرامش و شادکامی بچشی و حظش رو ببری.

سلام
هزار امین

دنیا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام گولو جان، تولدت مبارک نازنین الهی روزای پیش رو برات پربرکت و شیرین و شاد باشن و سال دیگه همین موقع حسابی از خوشی های ۳۸ بگی برامون

سلام دنیای قدیمی و مهربان من
خیلی دوستت دارما

مینو شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 04:34 ب.ظ http://Minoog1382.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم

سلام ممنونم

rima ahmadi شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 03:31 ب.ظ http://dailytalk.blog.ir

سلام به جذابترین پرنده گولویی که میشناسم، بی پرواترینشان، دلرحم‌ترینشان و خوش‌خنده‌ترینشان.
دوستِ ندیده‌ام، بسیار دوستت دارم و از شنیدن خبرهای خوشِ زندگی‌ات قند در دلم آب می‌شود. الهی که سی و هشت سالگی‌ات پر از خیر و برکت و اتفاقات خوش باشد.
از زمانهای دور که وبلاگ نویسی دوران اوج را سپری می‌کرد میشناسمت، از آن زمانی که عکس صورت ماهت را دیدم و بعدترها برداشتی. از زمانی که از کودکی های خواهرزاده شیرینت و فرزندِ لاله عزیز که مانند خواهرزاده‌ات دوستش داری مینوشتی. امیدوارم زندگی‌ات پر رونق باشد و بر وفق مراد، وبلاگت نیز دایر باشد و ما کیفور .

سلام
ریما ممنونم که محبت رو در کلمات گذاشتی و برام نوشتی
چه روزهایی یادم اوردی

سیده شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 01:48 ب.ظ

تولدتون مبارک و ان شاالله هر روزتون بهتر از روزقبل

سلام
ممنونم سیده عزیزم
چه خبرا

روشان شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 01:40 ب.ظ

هرچی آرزوی خوبه، مال تو

سلام ممنونم

یک عدد مامان شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 01:39 ب.ظ http://Www.Kidcanser. Blogsky

تولدت مبارک گولو جان
آرزوی روزهای شاد و رنگی برای 38 سالگیت دارم

سلام عزیزم
ممنونم
خیلی دوستت دارم

مخمور شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 01:32 ب.ظ http://mastoori.blogfa.com

سی و هشت سالگی ات مبارکتر از همیشه
در کنار آقای جوگندمی و سایر عزیزان حال دلت خوش جانت روشن و تنت سالم و راهت هموار

سلام به یار قدیمی
دعاهات رو فراموشم نکنی ها

متین شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام تولدت مبارک بانو

انشالله 38 سالگی همراه با عشق بیشترتر و صفای بیشترترو هر چه بیشتر در آغوش حسنیا بانو جان

همگی محتاجیم به دعا عزیزم

سلام متین عزیزم
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.