پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

زیر چادرت قایم شوم

حالا مدتی هست که شما حسینایی و من گولو. مدتهاست که جای همراه و همسر و رفیق با آدمهایی که فرستاده ای پر شده و خودت بیشتر وقتها مخاطب خدایی ات بوده ای.و چقدر همه چیز همینطور  قشنگ تر است. اما فردا، همین فردای 17 اسفند، لطفا بشین توی دست های مادری. من ترسیده ام و می ترسم باور نکنند که من شیشه کسی را نشکسته ام، می ترسم و لطفا مرا زیر چادرت قایم کن تا همه چیز تمام شود و لطفا به خوبی و خوشی تمام شود.

نظرات 10 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 05:57 ب.ظ

گولو جان، حسابی دعات میکنم اگر قابل باشم

سلام
ممنونم
دعات رو کادوی تولد امسالم حساب میکنم و این بهترین هدیه است

فیروزه شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 03:58 ب.ظ

برابت از طرف تو سلام خاصه امام مهربانی ها را می خوانم و ازش می خواهم ضامن بی گناهیت باشد ان شاالله

سلام
ممنونم
ممنونم که منو به دستهای امن میسپاری

متین شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 03:14 ب.ظ

انشالله که خیره و خدا همیشه کنارت و همراهت باشه

سلام متین
ممنونم

مامان فرشته ها شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 03:04 ب.ظ

برایت ایت الکرسی میخوانم خدا خیلی کریمه انشاالله همان طور که پیش خدا روسفیدی پیش مخلوقش هم روسفید بیرون بیایی

سلام
هزار بار ممنونم هزار بار آمن

افسانه شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام گولو جان. برات چند تا آیت الکرسی خوندم. انشأالله در پناه خدا هستی، به خودش تکیه کن.

سلام
ان شاء الله
ممنونم

م شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 01:37 ب.ظ

من میدونم به حق چه کسی دعا کنم برات گولوی خیر و مهربان من
و حتما برا دعا میکنم
ولی یادت باشه روزی ده بار میگی الحمدلله رب العالمین،حسینا مربیه و حرفه ای ها رو حرف مربی حرف نمیزنند

سلام
مربی
حرفت مثل عسل به جانم نشست
ممنون

دل آرام شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 01:20 ب.ظ

حق نگهدارت دوستم

سلام
این روزها جفتمون درگیر هستیم
ان شاء الله نور ته راهمون منتظرمون هست

سهیلا شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 12:59 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

انشاالله که خیر هست گولو جان.

سلام سهیلا جان
برام دعا کن لطفا

تیلوتیلو شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 12:13 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

نگران نباش
اون خوب میدونه تو نه تنها شیشه ی کسی را نشکستی اصلا نمیتونی شیشه ای بشکنی با این دل نازک و دستای ترد....
قایم شو زیر چادرش که بهترین پناهه
دعاگوت هستم اگه قابل باشم

سلام
میترسم و دست خودم نیست
ممنونم که دعا میکنی تیلو تیلو
واقعا نیاز دارم

عابر شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 11:58 ق.ظ

انشالله که خدا داوری کنه

سلام.
ممنونم.
گرچه دعای عجیب و سنگینی بود. من در این دادگاه بی گناهم و خدا داند در چند دادگاه پیدا و پنهان خطاکارم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.