پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

قولو سایز 36

پسرک که حالا باید صدایش کرد جوانک دستش را انداخت دور گردنم و از مامانش پرسید :مامان من بزرگ شدم گولو هم کوچیک شده؟

چطور میشود این موجود دراز بامزه را گاز نگرفت آخر؟ از من که مدتهاست ولی کم کم دارد از مامان قدبلندش هم جلو میزند و هنوز در چشم من پسرک نیم وجبی است که صدایم میکرد قولو و همیشه پر از سوالهای منحصر به فرد بود. حالا استایل لباس و حرف زدن دارد. موبایل دارد. مدل درس خواندن و تفریح دارد. خدای من فکر کنم چشم به هم بزنیم باید منتظر جواب ادمیشن و اپلای هایش باشیم. و چقدر بزرگ شدن بچه ها غریب و شیرین است. 


پ.ن: یک زمانی لباسهایی که برای پسرک کوچک شده بود میرسید به حنا، حالا می رسد به من و خیلی کیف دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 04:38 ب.ظ

پسر لاله؟

سلام
بله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.