پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

گهی با دزد افتد کار و گاهی با عسس ما را


خبر رسید که از خدا بیخبری رفته توی توییتر و به اسم پرنده گولو لانه ساخته و به اسم من مینویسد و کپی میکند و لابد لذت میبرد و وقاحت را تا حدی پیش برده که از آقای جوگندمی هم نقل میکند.  جناب دزد نامحترم این دفعه که آمدی اینجا ببینی چه نوشته ام  تا لاشخور وار به منقار بگیری ، لحظه ای هم به این فکر کن که چه کردی که اینهمه بدبخت شده ای و برای گرفتن نوازش اجتماعی باید کلمات دیگری را بدزدی؟ از من شنیده بگیر که آنچه متن را موزون و کلام را دلنشین میکند اصالت احساس پشت هر لغت است : چیزی که تو از آن بسیار محرومی...




پ.ن: این متن را نوشتم که اعلام کنم پرنده گولو بسان ساندویچی اژدر زاپاتا هیچ شعبه ای در اینستاگرام و توییتر و لینکدین و امثالهم نداشته و ندارد
نظرات 5 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 09:48 ق.ظ

چه آدمهای بیچاره ای پیدا میشن.

سلام

فاطمه سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 09:37 ق.ظ

پریا جان اون موقع که من دیدم عکسشو گذاشته بود پروفایلش میشه با پردازش تصویر پیداش کرد و ازش بری فتا شکایت کنی.
عجیبه واقعا

سلام
کاری کرد که بعد ده سال رفتم توی اکانت توئیترم و فعالش کردم
بلافاصله اکثر پست های بنده رو پاک کرد
ممنونم خبر دادی

بهار سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 07:43 ق.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

وا چقدر بی معنی! خب که چی؟ نوشتن وقتی لذت داره که از ته قلبت بنویسی وگرنه کپی کردن که عین مشق نوشتنه بدون لذت

سلام
مدتها بود کفری و عصبانی نشده بودم
مدتها بود متن بد دهن ننوشته بودم
ولی وقتی دیدم نه تنها جمله های منو اونجا نوشته و حتی به سلیقه خوشد تغییر هم داده بلکه در مورد اونا توضیح هم داده ، کلافه شدم
و دقیقا همه حرفم همینه چرا باید کسی مشق بنویسه وقتی میتونه بره خودش تجربه کنه

الهام یکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت 01:19 ب.ظ

واااا
این مدلی رو دیگه ندیده بودیم خدایی
واقعا چی فکر می کنن با خودشون؟ اصلا فکر می کنن؟
وای باورم نمیشه چطور میشه کسی اینکارارو بکنه

سلام
خودم هم خیلی تعجب کردم

ریحانه شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 10:47 ب.ظ

پینوشتت چی میگه؟ :))) دستمزد میخواسته؟؟ اونوقت چرا؟

سلام
توجه و لایک میخواد بیچاره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.