پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

ادای طناب زدن، ادای دفع سنگ


آدم گاهی از روند مسائل خسته می شود. از بوی بیمارستان، از درد مداوم ، از زردآب بالا آوردن، از انتظار برای خانه ای که انگار قرار است کارهای نصب کابینتش صد سال طول بکشد، از زندگی مشترکی که هی شروع نمی شود، آدم گاهی حتی از چیزهای خوب هم خسته می شود...


شاید هم همه این حس ها ناشی از داروهای زیادی است که بعد از عمل سنگ شکن مصرف میکنم و باعث راش پوستی و خراش روحی شده اند...

این روزها باید هی برای خودم بخوانم که :نتوان دل شاد را به غم فرسودن ... وقت خوش خود بسنگ کلیه سودن





نظرات 17 + ارسال نظر
دخترچه‌ات پنج‌شنبه 17 مرداد 1398 ساعت 12:48 ب.ظ

خوب باشی گولویم.
دلم تنگته. و زیاد یادت می کنم و تو ذهنم باهات حرف میزنم.

سلام دخترچه
باز رفته ام توی فاز سکوت و ان وبلاگ نامرئی که ساعتها تویش حرف میزنم
میفهمم چه میگویی

پرژین سه‌شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 09:26 ق.ظ

پریا جانم
برات سلامتی آرزو می کنم و شادی.چون این روزها با این نتیجه قطعی رسیده ام که سلامتی مهم ترین اصل زندگی است و شادی هم.
پستی که برایم نوشته بودی را همین الان خواندم و قلب غمگینم پر از مهر شد.
سپاسگزارم خیلی زیاد.

پرژین گلم
نمیدانم میدانی یا نه
ولی ادم مهم زندگی من هستی
من کوردها را به نام بهتر میشناسم و اولین درخواستم از همسرم این بود که مرا ببرد آبیدر
مورچه و باریک را اندازه حنا دوست دارم و این روزها بسیار بسیار غمگین این غم هستم
دوستت دارم و برایت و برای همه خانواده ات شادی و سلامتی و صبر آرزو میکنم

tanha دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 04:57 ب.ظ http://tanhatarin2019.blogsky.com

سلم گولو جان. چرا دیگه نمینویسی؟من دلم واسه نوشته هات تنگ شده.امیدوارم سلامتی کامل حاصل شده باشه و از زندگی مشترک لذت ببری

سلام عزیزم
درگگیر حاشیه ها و شاید اصل زندگی ام و هر بار میایم بنویسم کاری پیش میاید و رشته سخن گسسته میشود

مژگان دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 03:11 ب.ظ http://raastin.blogfa.com/

سلام عزیزم
کاش بهم بگی گولو یعنی چی؟ یه عمر خواهرم منو اینطور صدا می کنه. اولش بی معنی بود. اما بعدها دوتا معنی توی فرهنگ و زبانهای محلی دیگه ای واسش پیدا کردم.
اما میخوام بدونم این کلمه واسه تو معنی خاصی داره؟
پیشاپیش ممنونم

سلام مژگان
گولو برگرفته از یکی از شعرهای شل سیلور استاین هست به سام پرنده گولو
که پا نداره و نق نقو هست و همش پرواز میکنه
خودم میدونم کرمانی ها به پستونک بچه میگن گولو

آرام یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام .خ وبی گولو جان؟ بهتر شدی؟

سلام آرام عزیزم
الحمدلله بهترم

ریحانه شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام عزیزم. خوبی؟ امیدوارم الان بهتر شده باشی. دلمون برا خودت و نوشته هات تنگ شده. :***

سلام ریحانه جان
کم سعادتم درنوشتن

مهفام چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام گولو جانم
برات آرزوی سلامتی دارم.
خوشبخت خوشبخت باشی الهی
نصب کابینت اشک همه رو در میاره

سلام مهفام عزیزم
بسیار ممونم از این ارزوی خوب
و حقیقا که نصب کابینت جهاد اکبره

حوا دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 12:00 ب.ظ

هنوز دفع نشده؟

راستی این مطلب برای حنا خانوم
دیابت... بامیه
درمان قطعی و معجزه آسای بیماری دیابت

یک دانشمند آمریکایی با استفاده از چهار عدد گیاه بامیه بیماری دیابت 115 نفر را درمان قطعی کرد
چهار عدد بامیه را از وسط نصف کنید
ساعت 6 بعد از ظهر درون یک لیوان آب سرد تمیز قرار دهید و تا فردا 6 صبح درون آب بماند
و صبح مایع درون لیوان را ناشتا قبل از صبحانه میل نمایید
این کار را به مدت ده روز حتما بی وقفه انجام دهید

این مطلب را جدی بگیرید و به عزیزانی که از این بیماری رنج می برند اطلاع رسانی نمایید.
عنصر داروی همه بیماریها در طبیعت موجود است... باید کشف شود و به آن اعتماد کرد...


مطلب از صفحه دکتر مهرداد حلوائی

سلام حوا
خیلی از راهکارت ممنونم

وحیده یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 02:19 ب.ظ

دفع سنگ خیلی درد داره خیلی
الهی بره ودیگه برنگرده!

سلام وحیده جان
ای گفتی
الهی بره و برنگرده

بهار شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 08:29 ب.ظ

ای بابا چقدر بد انشالله زود خوب میشید.

سلام بهار
ممنونم

میم شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام گولوی عزیز
از ته دل دعا میکنم حالتون خیلی زود خوب بشه
زندگی همینه که خدا فرموده انسان را در رنج و سختی آفریدیم
خدا رو شکر که روحیه خوبی دارین

سلام میم عزیزم
بسیار ممنونم

طاهره شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 01:17 ق.ظ

خوب میشی گولو جان این دردا هم سپری میشه مثل خیلی چیزای دیگه ، دردی که آدمو نکشه قوی ترش میکنه .
هر چند دیره و بیات شده تبریکم ولی منم از خبر ازدواجت خوشحال شدم و بهت تبریک میگم

سلام طاهره جانم
تبریک شما هیچ وقت بیات نیست

فال پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام گولو خانم جان
میدونم بیماری سنگ کلیه خیلی سخته
ان شاء الله هر چه زودتر حالتون بهتر میشه
آدم حق داره گاهی خسته باشه و بشه.

سلام
خیلی ممنونم

یک عدد مامان پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 09:10 ق.ظ http://kidcanser.blogsky

ای بابا یعنی هنوز سنگها دفع نشدن عجب سمج هایی هستن ها
این روش های درمان خانگی رو هم امتحان کن گولو جان شاید جواب داد
توی گوگل سرچ کنی کلی راه درمان برات میاد
ولی انصافا دردناک هست خودم نکشیدم ولی اطرافیان دیدم که چجوری درد میکشن
ایشالله زودتر دفع بشن و راحت بشی

سلام
نوعشون از جنس سنگ پاست بخدا!!!
روش های خانگی فقط حجم ادرار رو بالا برده اند و ارامش نیم ساعت خواب بدون حس دفع رو گرفته اند

نینا چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام گولو سنگیان جان
گفتی سنگ کلیه و کردی کبابم! بدتر اینکه بعد از گذران سنگها هر از گاهی دردی نیشت می‌زند که احتمال می‌دهی سنگهای دیگری در راه باشند. سعی کن کمی پرهیزها را جدی‌تر بگیری و کمی هم طناب زدن و پیاده‌روی را. والا من اون‌قدر همه چی را قاطی می‌خوردم که نفهمیدم کدوم یکی افاقه کرد و سنگ را رد کرد. سنکل، بنسور (بن‌سرخ)، خربزه پخته و نپخته
ان‌شاءالله زودتر خوب بشی و چیزهای خوب برگرده سر جاش.

سلام نینا
منم دقیقا نیمدونم دیگه چه کنم
پرهیز ندارم چون از قبل زندگی ام طوری بود که امکان سنگ کلیه صفر بود
اما تا دلت بخواد هنودونه و خربزه و همه چی خورده ام و همچنان هیچ

مامان کپل چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام گولو جان میدونم منو یادت نیست ولی من به یادت بودم تبریک میگم ازدواجت را .امیدوارم حالت زودتر خوب بشه از دیابت حنا چه خبر خوب شد یا موند؟

سلام مامان کپل
دو تا دخمل داشتی مگه نه؟
یادمه شما رو
حتی یادمه سالها قبل یه چی در مورد ادویه تندوری نوشته بودم که مطمئن نیستم شما کامنت گذاشتی یانه

دیابت که درمان نداره عزیزم
حنا هم خوبه الحمدلله

تینا سه‌شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام
عضو لوبیایی دردسرساز...
به حق این مرداد سوزان ، خستگیهات بخار بشن

سلام تینا
تولدت مبارک مردادی
الهی آمن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.