پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

بنا به درخواست خوانندگان


جاکلیدی طرح فیل از عقب
نظرات 12 + ارسال نظر
ساره شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 03:19 ب.ظ

غیر از این هم چیزی ازت انتظار نمی رفت

سلام ساره

سارا پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 04:28 ق.ظ

چه همچی مست و سرخوشانه هم میره

سلام
دقیقا
همچی فیلانه میره

یاسمین سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام
اینو بزار رو گاز زیرش ماهیتابه و ذرت بزار اهل دل میفهمن هربار ذرت بو میدی از کجا میاری


سلام
عالی بود

تارا یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
خیلی بامزه اس گولو جان مبارکت باشه

سلام
ممنونم تارا جان

ویدا شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 10:37 ب.ظ

خیلی خوش استایله

سلام

بهار پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 10:06 ب.ظ

چه باحاله من فکر کردم دو بعدیه

سلام
اتفاقا چنان سه بعدیه که نگو

الهام ب چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 03:54 ب.ظ

بسیار هم برازنده

سلام
میبینی چه تمبکی هم هست؟

خورشید چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام گولو جان
من فکر میکردم ایشون تخت و بدون بعد تشریف دارن الان متوجه شدم ایشون برجسته و سه بعدی هستن
ان شاءالله هر روز که از سرکار مییای خونه،کلیدت رو با دلخوشی آویزون کنی.به قول استادم خونه حرمت داره،محل امنه، خونه محل اعتکاف زن خونست. با بسم الله وارد بشیم و سعی کنیم هر وقت یادمون میفته وضو بگیریم، خدا رو شکر کنیم به خاطر ۱.صحت و سلامتی۲.گذران زندگی۳.امنیت۴.شیعه بودن
در پناه خدای مهربون

سلام خورشید عزیزم
ممنونم از دعای خیر و توصیه های خوبت
الهی خونه ی همه مون محل آرامش باشه و محل ایمان

ریحانه چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 12:04 ق.ظ

والله

رها سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 01:47 ب.ظ

آقا به همین عظمتی که نشون میده هست یا نه ؟

سلام
به همین تمبکی توی عکس هست

شهناز2 سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام علیکم .مبارک باشه بس که توصیفتون عالیه برای جا کلیدی هم مشتاق میشیم ان شا الله کلید سعادت برسه بدستتون

سلام
شهناز عزیز
به جرات میگم هرگز همچین دعای خوشی در حقم نشده بود
ممنونم واقعا

سپیده سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:56 ب.ظ

عجب!!!

دیدی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.