پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

دلتنگی قبل از باران


اتاقم را تمیز کردم و لباسهایم را تمیز کردم و دوستی هایم راتمیز کردم و  اینستاگرام را تمیز کردم و تلگرام را تمیز کردم و کانتکت های موبایل را تمیز کردم و وبلاگ را تمیز کردم و مانده مهم ترین قسمت: افکارم را تمیز کنم، آدمهای اضافه را دور بریزم و چقدر سخت است این مرحله آخر...

از هفته ی گذشته مهمان  بامزه و پر سر و صدایی داشتیم: خسرو! یک کاسکوی پرحرف و بامزه و شیطان. حیف که فعلاً اوضاع خانه چندان مساعد نیست و خسروخان از دیروز  مهمان خانه دوست جان شده ولی هر چه از مزه ی این موجود بگویم کم است. صد البته توجه زیاد می طلبد و مدام درحال کثیف کاری و ورجه ورجه است اما شکردهانی اش بی مثال و اداهایش بی مانند است.

ما فامیل کوچک و کم جمعیتی هستیم. تمام خانواده مادری روی هم بیست نفریم که چهار نفرشان هم در ینگه دنیا زندگی میکنند. چند وقتی است پزشک برای یکی از همین عزیزان اندک من تشخیص بیماری داده و حال و هوای فامیل غمگین و تیره است. دستمان به دعاست و دلمان گرم به امید. هر چه باشد خدا از غمهایمان بزرگتر است.

دوست دارم یک پست راجع به آنچه واقعا هستیم و آنچه دوست داریم باشیم بنویسم.

 پ.ن: دوران قشنگی برای ایران نیست. اما فردا همیشه روز بهتری است.

نظرات 17 + ارسال نظر
Monparnass سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 07:15 ق.ظ

سلام کاسکوی شما رامه و می زاره بهش دست بزنید ؟ من یه کاسکو داشتم نزدیک به یه سال هم نگهش داشتم اما صبحها واقعا دیوانه می شد سر صبح که میخواستم ظرف غذاش رو پر کنم از توی قفس حمله میکرد و از پشت میله میحواست آدمو نوک بگیره با توجه به این که غذا و نظافتش با خودم بود این ناسپاسی رو تحمل نکردم و ردش کردم . الان یه عروس هلندی جاش گرفتم مثل جوجه ماشینی میمونه . هر وقت یاد کاسکوهه میافتیم میگیم پرنده که نبود یه سگ بود نه ببخشید دور از سگها گرگ بود.

سلام
کاسکوها کلا رام ندارن! هر از چند وقت هوس میکنن گاز گازی کنن ادم رو .
کاسکوی ما دوست داره توسط کسی که خودش انتخاب میکنه(غالبا مامانم) ناز بشه
خیلی سریع همه حرفها رو یاد میگیره

محمد سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 12:20 ق.ظ http://dastpich.blogsky.com/

سلام خواهر!
یک عمه نازنین دارم که دقیقا 20 سال پیش براش تشخیص سرطان دادند و هیچ چیز جز همدلی دوست دارندگانش که بعضا الان ازش خیلی دور شدند روحیه عالی خودش و زحمت کشیدنی که همسر خدابیامرزش انجام داد او را از سرطان نجات نداد .
امیدوارم حال اون بیمار هم رو به بهبودی برود و با همدلی خانوادگی و گذشت و همکاری روحیه مقاومت پیدا کند
خواهر! ایران امروز هم به یک سرطانی گرفتار شده که با مایه همدلی ازش گذر می کنیم
غم طبیعت ناملایمات زندگی است ولی بارها در میان خانواده تکرار کنید که مگر می شود زندگی مرا بهم ریخته آفریده باشد خدای دانه های انار
راستی به اون بیمار انار بخورانید که چند سال لیوان آب انار از عمه نازنین من دور نشد

سلام برادر
ممنونم
حرفهایت مرهم است

رزا دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 10:19 ب.ظ

خدای مهربون فامیل شما و همه ی بیمارن رو شفا بده ان شاء الله.

سلام
ان شاالله

اقیانوس دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 11:35 ق.ظ

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُکُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِیلاً ما تَذَکَّرُونَ (62/نمل)

امید
امید
امید
آخرین چیزی است که میمیرد
امیدوارم که بتونن بر بیماریشون غلبه کنن گولو جان

سلام
معرکه بود

عمو دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 09:02 ق.ظ



هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند
بر آتش تو به جز جان او سپند مباد

سلام
جانت سلامت عمو

آنا یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 11:37 ب.ظ

خدا انشالله فامیلتون رو شفا بده...گلو سه ماهه دکتر تشخیص سرطان برای خواهر من داده...خواهرم همش سی و چهار سالشه...براش دعا کن

سلام
الان علم پزشکی خیلی پیشرفت کرده
امید داشته باشید و توکل
انشاالله که زود میایی خبرهای خوش میدی عزیزم

پرژین یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام
امیدوارم حال عزیزتون خوب خوب خوب بشه.بله،خدا از غم هاى ما بزرگتره.خیلى بزرگتره

سلام پرژین
عین بیدی در باد هستیم

متین شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 08:38 ب.ظ http://matinzandy.blogsky.com/

سلام عزیزم
گاهی برای اخرین مرحله ای که سختم هست ،گاهی هم کم از پوست کندن و پوست اندازی نیست ، باید از کمد و وب و گاهی جاکفشی شروع کرد

خدا انشالله همه بیمارها و شفا بده و خانواده ها شاد و خوشنود باشن ، فرقی نداره کم جمعیت یا پرجمعیت پیر یا جوان عزیز ، همیشه عزیزه

سلام
ممنونم

نازنین شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 06:49 ب.ظ

خدا رو شکر که من تو این تمیز کاری های لکه زدایی نشدم گولوی مهربانم :**

سلام

مهتاب شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام من ازطریق وب شما باوب سلی ودنیایش اشناشدم ازاون روزی که شماوب تکانیکردین گمش کردم لطف میکنیدادرس وبش رابگذارید.ممنون

سلام
شما لطف کنید همین کنار توی پیوندها را ببینید
وب ایشون به اسم دنیای سلی ذخیره شده و براتون قابل مشاهده است

زهرا شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام امیدوارم خدا عزیزتون رو شفا بده.

سلام
خیلی ممنونم
خدا همه بیمارها رو شفا بده

ستاره شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 05:41 ب.ظ

گولوی عزیز سلام

علیک سلام ستاره

بهار شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 05:21 ب.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

فردا همیشه روز بهتریست

سلام بهار
بله ادمی به امید فردا زنده است

طاهره شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 05:01 ب.ظ

گولو جان چن وقتی نبودم الان دیدم حسابی خونه تکونی کردی
انشالا خیره

سلام طاهره جان
یه تکون ریز لازم بود

افشان شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 04:01 ب.ظ

امیدوارم که حال فامیلتان بهترشود و امیدوارم که فردای بهتری در انتظار همه مان باشد ولی راستش تا خودمان نخواهیم نمی شود موضوع حلوا حلوا کردن خالی است.

سلام
بله درست میفرمائید

تیلوتیلو شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 02:34 ب.ظ

کسی که اینهمه خونه تکونی و دل تکونی میکنه آدم قوی ای هست
برای عزیزی که نگران هستی دعاگو خواهم بود
و برای فرداهای روشن
من حیوانات را دوست دارم اما با هیچ موجودی توی خانه کنار نمیام

سلام
موجود توی خونه خیلی وقت و انرژی می خواد ولی باحاله

زهرا شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 01:51 ب.ظ

چقدر منتظرم این پستی که می گی رو بخونم...
برای فامیلتونم دعا میکنیم...

سلام
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.