پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

پرنده گولو

آتشی در درون من است که با نوشتن آرام می گیرد

خودشناسی قدم اول عاشق شدن است


سلام
یه کم خونه تکونی کردم. مهم ترین کارکرد وبلاگ برای من اینه که کمک میکنه با نوشتن ، افکارم رو مرتب کنم و یه خونه ی خلوت جای راحت تری برای این کاره.

نظرات 31 + ارسال نظر
یاسمن ج دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام عزیزم
منزل نو مبارک
چن وقته از مهسا جان خبری نیس، احتمالا یا زایمان کرده یا در شرفش هست.
ان شاا.. قدم بچه اش خیر باشه، سلام من رو برسونین.

سلام یاسمن جان
تا جایی که خبر دارم صاحب یه نی نی سالم خوشگل شده
بزرگوارید

سپیده یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام گولو جان
خونه نو مبارک انشالله که توی این خونه همش و تند تند از شادی ، عشق و محبت و سلامتی بنویسی . معمولا خاموشم اما عجیب عاشق نوشته هاتم و ازشون انرژ ی میگیرم مخصوصا درد دلهاتو با دوست پسرت خیلی دوست دارم .

سلام
به به چه کامنت پر انرژی و خوبی
ممنونم عزیزم

بهار یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 09:20 ق.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

مبارکه:)) براتون خوش یمن باشه و پر از شادمانی

سلام
خیلی ممنونم

وینا شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 11:37 ب.ظ

من همیشه از رو وبلاگ شمالینکها را پیدا می کردم

سلام
عرض کردم که سر فرصت لینک ها را اضافه میکنم

تیلوتیلو شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 10:34 ق.ظ

خدا را شکر که هنوز مینویسی
من از برگشتن و نوشتنت بی نهایت شاد شدم
الهی اینجا همیشه یه خونه امن و راحت باشه برای حرفات

سلام تیلو تیلو
چطوری دخمل
ممنونم از دعای خیرت

هدا شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 09:15 ق.ظ

خب من الان پرسیدم
باغ پرندگان تهران قبول نمیکنن!! به هیچ وجه!
اما اصفهان قبول میکنن..
اگه دوست دارین خودتون اونجا رهاشون کنین باید آزمایش آنفولانزا انجام بدن و جوابشو ببرین
وگرنه خودشون نگهش میدارن بعد از آزمایش رهاشون میکنن..
خیییلی کار سختیه..لعنت به پت ها و وابستگی ها

سلام
از راهنمایی تون ممنونم
پرنده های ما رو قبول کردن
البته بعد از کلی دنگ و فنگ و سختی
ما از پنج شنبه یه کاسکو داریم
البته فعلا موقت پیش ماست
خیلی بامزه است ولی واقعا توجه و مراقبت زیاد میخواد

زرین بانو شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام آبجی
خب البته خونه خودته اختیارشو داری . منم تو خونه واقعیم این کارها رو میکنم گاهی مثلا تمام گلدون ها رو خشک میکنم میذارم دم در خونه

سلام
خوبی زرین جان؟

زهرا جمعه 12 مرداد 1397 ساعت 09:11 ب.ظ

برای اینکه نوشته هاتون برام عزیز بودن. خیلی ازتون یاد گرفتم. ممنون پرنده گولو

سلام
بسیار لطف دارید

بهار جمعه 12 مرداد 1397 ساعت 03:33 ب.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

ا من که گفته بودم چرا نیومده! گفته بودم جای کاسکو عروس هلندی بگیرین که حرف هم میزنه اما نسبت به کاسکو شوره کمتری داره

سلام
میخواستیم یه مدت بدون پرنده باشیم که یهو یه مهمون پرحرف اومده و همش وراجی میکنه . بعله عضو جدید خانواده یه دونه کاسکو ست

واگویه جمعه 12 مرداد 1397 ساعت 08:53 ق.ظ http://www.rahaey-97.mihanblog.com/

آرررررررره میشه
پرنده گولو چه پرنده ای هست؟

سلام
The Gooloo Bird - Shel Silverstein

The Gooloo bird
She has no feet.
She cannot walk
Upon the street.
She cannot build
Herself a nest,
She cannot land
And take a rest.
Through rain and snow
And thunderous skies,
She weeps forever
As she flies,
And lays her eggs
High over town,
And prays that they
Fall safely down.

ندا جمعه 12 مرداد 1397 ساعت 08:25 ق.ظ

مبارک خونه تکونی. ولی لطفن بیشتر بنویسین. دست نوشته های شما مایه ی آرامش و لذت ماست. هر از گاهی سراغ نوشته هاتون میرفتم که کیف کنم حالا حس عجیبیه که خونه خالیه. زوود باز پرش کنین

سلام
شما لطف دارید
این خونه هم زود زود پر میشه

متین جمعه 12 مرداد 1397 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام منزل نو مبارک به به بوی رنگ و تینر به مشامم خورد، انشالله به سلامتی
بلاخره گاهی یه نقطه سرخی لازم میشه

سلام
ممنونم

فاطمه پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام ،خونه تکونی مبارک، ان شالله از این به بعد بیشتر از قبل ، پر باشه از اون چه که خوبه برات

سلام
خیلی ممنونم

سمیه پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 07:48 ق.ظ

دست شما درد نکنه من یه سری از وبلاگارو رو از لیست لینک های شما می رفتم حالا چیکار کنم

سلام
اروم اروم لینک ها رو منتقل میکنم

زهرا چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 09:24 ب.ظ

خونه خودتونه اختیارش رو دارید ولی اجازه بده من فقط یه جیغ کوچولو بکشم

سلام
ا جیغ چرا

واگویه چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.rahaey-97.mihanblog.com/

سلام
میگما پست هاتون با فکرهاتون درارتباط بوده؟؟؟

خودت دوست داشته باش
من که با خودم‌در جنگم

سلام
مگه میشه پست آدم با فکرش بی ارتباط باشه؟

محمد چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 05:38 ب.ظ http://http://dastpich.blogsky.com/

سلام خواهر!
خانه نو مبارک!!!
امیدوارم در این خانه نو با امید و سرزندگی بیشتر از قبل بنویسی

سلام به روی برادر گل
ممنونم
ان شاء الله که اینجا روای قصه های خوب و شاد باشم

بهار چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 05:34 ب.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

یه چیزی بگم

سلام
شما امر کن

یاسمین چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام
این کن فیکونی هست عزیزم
بهرحال هنوز دعوت من یکی پابرجاست حتی اگر پستش بره آرشیو
امیدوارم حال دل هممون یک جورایی تکون بخوره و سبک و شاد بشه مثل این خونه

سلام
سخاوت و مهمان نوازی آقای شهر شما به اهالی اش هم سرایت کرده
بیا ماچت کنم

سرن چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 12:51 ب.ظ http://serendarsokoot.blogsky.com/

اِوا! تو که ترکوندی از نو ساختی!؟

سلام سرن
پسرک چطوره
چه خبرا؟
اره بابا
هر کی از راه میرسید میرفت چار تا پست میخوند و بر طبقش نصیحت هم میکرد
گفتم چه کاریه
اونایی که برام مهم هستن که قصه ی منو میدونن
باقی هم از اینجا همراه باشن

ساره.م چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 10:16 ق.ظ

داستان رود راوی رو خوندی؟ یه جاییش هست که میگه هر کلمه حامل چیزی از ماست که توی صحفه‌ی کاغذ زندگی می‌کنه و ما با کلمات، حضورش رو کشف می‌کنیم! انگار که توی یک جایی بیرون از وجودمون به ملاقات خودمون میریم که توی کلمه ساکن شده، آروم گرفته، و عریان شده تا تماشاش کنیم...
برای من حتی نوشتن بهترین جا بوده برای محبوس کردن بدی ها و درد هام توی جایی بیرون از خودم.

سلام ساره
آخ که چقدر خوب و دقیق گفتی

ماهک چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام
والله بیشتر شبیه اینه که کوبیدی میخوای از نو بسازی

سلام
بله خب

دخترچه چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام قشنگم! من تصمیمی میگیرم دیگه ننویسم و تو خونه تکونی می کنی. ما چمونه با این همزمانی هامون؟!

سلام
بیا به هم دیگه نگاه نموده هیچی نگیم

آدم چاق سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 09:15 ب.ظ http://chagh2.blogfa.com

سلام. خانه نو مبارک.

سلام خانم جان
بسیار ممنونم

اقیانوس سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام گولو جان
"حول حالنا الی احسن الحال" شدی حسابی

سلام اقیانوسکم
ان شاء الله که همین هست

ریحانه سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 07:53 ب.ظ

Good job honey :******

سلام
یس ای هوپ سو

سیده سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام گولوجان ترو تازه

سلام سیده خانم
چه خبرها

هدا سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام
حالا الان اشکالی نداره یه سوال منقضی بپرسم؟
باغ پرندگان همینجوری پرنده ها رو قبول میکنه؟
منم چندوقته دارم فکر میکنم کاسکومو ببرم اونجا
ولی هنوز شک دارم

سلام
نمیدونم ولی ما داریم میبریم!
اتفاقا شاید برای مامانم کاسکو بخریم. وجود یه پرنده یا حیوون خونگی باعث میشه فکر و خیال نکنه

مینا سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 03:12 ب.ظ

چقدر تر وتمیز شده !!!! گولو جون یه موقعی وبلاگت خیلی پربار بود- مخصوصا که لینک میدادی و ما با لذت باقی اطلاعاتُ میخوندیم . من خیلی چیزارو واقعا نمیدونستم . همینجا یادگرفتم . کاش دوباره همونجوری بنویسی .

سلام
هنوزم اگر چیزی بنویسم که قابل لینک دادن باشه حتما لینکش رو میذارم
لطف داری

آرین سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 01:36 ب.ظ

این خونه تکونیه؟ نه. این خونه تکونیه؟ نه. این خونه تکونیه؟


سلام
یه کم شدید تکوندم قبول دارم

بهار سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 01:21 ب.ظ http://Searchofsmile.blog.ir

ا سلام چه کار خوبی کردی اما کامنتای پست قبل و چجوری ببینیم؟
با جمله تیتر پستت موافقم :))
امیدوارم با این خونه تکونی ذهنت هم سبک شده باشه

سلام
پست هم رفت توی آرشیو
خیلی شادان شدم و سبک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.